Huh jouw naamquote:
?quote:
ik zag een auto rijden net als de jouw met dezelfde naam achteropquote:
Waar en hoe laat? Wat voor auto?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik zag een auto rijden net als de jouw met dezelfde naam achterop
Ik bedoelde die dinosaurus in je naamquote:
Ik reed vanuit Breda naar Rotterdam zeg maar. Ik keek meteen of jij het wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef teknomist het volgende:
Ah, ik heb wel een collega in Roosendaal en Etten-Leur en in Breda zal er vast ook wel een collega wonen.
Op de A16 ben ik iig al redelijk vaak collega's tegengekomen.
Goedemorgen trouwens!
Dat is dat iemand de "fossiel layout" gebruikt ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik bedoelde die dinosaurus in je naam
Helaas...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik reed vanuit Breda naar Rotterdam zeg maar. Ik keek meteen of jij het was
Ik zag het al vrij snel, want er hing niets aan de spiegelquote:
Haha nee, dat krijgt iedereen die niet de nieuwste layout gebruikt (baggerlayout).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dat iemand de "fossiel layout" gebruikt ofzo
Ja, maar dat worden dus "fossiele layouts" genoemdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Haha nee, dat krijgt iedereen die niet de nieuwste layout gebruikt (baggerlayout).
Ik heb op mijn werk vaak de text only-versie aan staan.
Dat hangt er sowieso niet meer, ik heb nu een grote, groene krokodil op de hoedenplank.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zag het al vrij snel, want er hing niets aan de spiegel
Oke,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat hangt er sowieso niet meer, ik heb nu een grote, groene krokodil op de hoedenplank.
Ja, maar jij noemde het de "fossiel layout".quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat worden dus "fossiele layouts" genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |