Ik heb voor de SP gekozen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
nee hoor.. ik ben gewoon aan het denken wat ik eens zal stemmen.. PVV of SP zegt de stemwijzer...
Toch niet zo'n Desire?quote:
Daar is een stemwijzer voor he...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Verschillende stemwijzers kwamen bij mij steeds uit op PVV. En eerlijk gezegd vind ik veel van zijn standpunten best goed. Dus...
FOUT.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat ligt lekker uit elkaar
Ik twijfel tussen D'66 en VVD
Nee ik weet wel dat ze aan het fakkelen waren bij de BASF van't weekend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, vanmorgen 2 enorme knallen gehoord.
Om 9:08 en om 9:40, ik was in een loods bezig en de lampen gingen gewoon heen en weer.
Iemand die het ook gehoord heeft?
Die mag ik graagquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef christiman het volgende:
Nog een fok!ker uit West-brabant hier:-D Uit Halsteren
Wie ben je btw? Waarschijnlijk ken ik je welquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef christiman het volgende:
Nog een fok!ker uit West-brabant hier:-D Uit Halsteren
Christiman.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wie ben je btw? Waarschijnlijk ken ik je wel
quote:
Heeft er niets mee te maken, ik hoorde net dat het een F16 was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee ik weet wel dat ze aan het fakkelen waren bij de BASF van't weekend.
[..]
Huh, een JSF toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken, ik hoorde net dat het een F16 was.
quote:
quote:Harde knal in Drechtsteden door straaljager
9 juni 2010
In de omgeving van de Drechtsteden was woensdagochtend rond negen uur een luide knal te horen. Het bleek te gaan om een F-16 van de Koninklijke Luchtmacht die door de geluidsbarriëre ging.
De straaljager moest na een onderhoudsbeurt allerlei procedures doorstaan, waaronder het gecontroleerd door de geluidsbarrière vliegen. Dat gebeurt in een gebied tussen Steenbergen en Tiel op een hoogte van ongeveer 11,5 kilometer.
Volgens een woordvoerder van de Luchtmacht is de knal die wordt veroorzaakt bij bepaalde weersomstandigheden goed te horen en heeft het geluid veel weg van een explosie.
Bij de politie Zuid-Holland-Zuid kwamen diverse telefoontjes binnen over de knal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |