Haha, dat ligt lekker uit elkaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
nee hoor.. ik ben gewoon aan het denken wat ik eens zal stemmen.. PVV of SP zegt de stemwijzer...
VVDquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat ligt lekker uit elkaar
Ik twijfel tussen D'66 en VVD
leuk als je je stem laat beïnvloeden door de peilingen. Dat is juist niet de bedoeling.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
VVD![]()
Ze kunnen het wel gebruiken als je de peilingen leest
Hmm je moet toch iéts om zwevende kiezers te overtuigen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
leuk als je je stem laat beïnvloeden door de peilingen. Dat is juist niet de bedoeling.
Daarom moet Maurice De Hond ook eens oprotten met z'n dagelijkse peilingen.
Ik ging iets over 12.00quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef EDMAN- het volgende:
Krijg al minder zin om te stemmen nu, na 5 uur is het natuurlijk tyfusdruk daar
En wat is het geworden?quote:
Op de links-rechts-schaal liggen ze redelijk ver uit elkaar maar ze hebben meer gemeen dan je zou denken. Qua sociaal-economische standpunten is de PVV bijvoorbeeld relatief best wel links en zowel de SP als de PVV zijn anti-establisment.quote:
quote:
VVD, 2x.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En wat is het geworden?
quote:
Dan moet je dat ook doen hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Verschillende stemwijzers kwamen bij mij steeds uit op PVV. En eerlijk gezegd vind ik veel van zijn standpunten best goed. Dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |