De Yorkshire Ripper, een seriemoordenaar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat komt er bij Repo? Ik moet wel om half 7 op
Dat is toch van Disney?quote:
Dat is toch al een keer geweest dacht ik?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De Yorkshire Ripper, een seriemoordenaar.
Goed goed!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dank je! zal straks over me zonden nadenken tijdens het schijten!
Dat dit kan!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef henrydg het volgende:
Was dit de laatste UiN?
EN IK HEB HE GEMIST
Please let the boel the boel in de keuthin!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij geen Engels praat dan
Dan kan je beter geen omschrijving gevenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gedoe over die kerel in Almere was gisteren ook in het 8-uur journaal. Toen zeiden ze: hier volgt een omschrijving van de dader: hij reed op een scooter en had een helm op.
Grolschquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
En hoe houdt het je bier koel?
GeniaalSowieso Grolsch
OW DIE REED HIER NET DOOR DE STRAAT!!????quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gedoe over die kerel in Almere was gisteren ook in het 8-uur journaal. Toen zeiden ze: hier volgt een omschrijving van de dader: hij reed op een scooter en had een helm op.
Lekker op een broodje zuurkoolquote:
Jammerlijk gejat van Heineken, en dat kreng kost ook nog eens 36 euroquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Irritatie100 het volgende:
En hoe houdt het je bier koel?
GeniaalSowieso Grolsch
yesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Unreal88 het volgende:
Forrest gump is trouwens ook nog op tv morgen ofzo?
Het lijkt mij vrijwel onmogelijk dat hij zich hier nog uit redtquote:
quote:
en brood gemaakt van zuurkool?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg zegt wordt het vanzelf grappig![]()
![]()
met van die flapjes....quote:
Lekker, mits verse zuurkoolquote:
Het zijn geen PTT'ers!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
We zitten er met zichtbaar politietoezicht! Kratje bier ernaast zeker
HvN héquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Unreal88 het volgende:
Wat een kut nieuws. Gaan ze dat over schiphol niet vertellen maar wel over die kutharingen
Dat item was geschoten om half 6, dus veel actueleerderderderquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Unreal88 het volgende:
Wat een kut nieuws. Gaan ze dat over schiphol niet vertellen maar wel over die kutharingen
niks, helemaal niks!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
ben nu pas thuis van wedstrijd kan iemand me vertellen wat heb gemist >?
weet jij dat koeien ook lekker zijn op brood?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Goh, het is me toch wat allemaal, koeien en zo.
Ja lekker, rosbief met mosterd.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet jij dat koeien ook lekker zijn op brood?
Ze zijn tegen de jachthaven, maar de snelweg, die komt er wel!quote:
Ben jij wasmachinemann kloon?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef Stormlooptopic het volgende:
Sjonge sjonge sjonge, Wasdroger/wasmachine van Miele ook nog es!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |