Toen ik m'n camera had gepakt was ie onderhand al bijna geland.. Die dingen gaan nogal hard.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef JuiceJuice het volgende:
Waarom heeft niemand foto's van het vliegtuig gemaakt?
Wow wat een flaterquote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Telegraaf zit er trouwens weer eens naast. Volgens hun gaat het om een 737-800. In werkelijkheid gaat het om de CN-RMF (737-400).
Was te verwachten.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Telegraaf zit er trouwens weer eens naast. Volgens hun gaat het om een 737-800. In werkelijkheid gaat het om de CN-RMF (737-400).
Inmiddels is het bericht op de schOp gegooidquote:Vliegtuigincident Schiphol
Een vliegtuig van een onbekende maatschappij zou in de buurt van luchthaven Schiphol in de problemen zijn geraakt. Er wordt gespeculeerd dat een motor van een toestel van Royal Air Maroc in brand heeft gestaan. Dat kan nu niet worden bevestigd. Daarnaast zou een brandweerwagen die op weg was naar Schophol, over de kop zijn geslagen.
LATER MEER
M. Schrader | 06-06-10 | 22:00 | 29 reacties
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef Sally het volgende:
Rond kwart over tien:
http://www.spitsnieuws.nl(...)cident_schiphol.html
[..]
Inmiddels is het bericht op de schOp gegooid![]()
Euwquote:Op zondag 6 juni 2010 23:42 schreef Fireblast het volgende:
5 posts boven je is precies dezelfde foto gepost
klopt maar heel veel mensen zeggen dat er geloosd werdquote:Op maandag 7 juni 2010 00:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weer een blunder maar dan nu op het NOS journaal. Een ooggetuige was aan het woord en die melde dat het vliegtuig kerosine aan het lozen was boven de wijk waar ze woonde. Het toestel is een Boeing 737-400 en laat dat type nou net geen kerosine kunnen lozen
Daarbij lijkt het me onwaarschijnlijk dat de piloten toestemming zouden krijgen voor het lozen van kerosine boven land.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weer een blunder maar dan nu op het NOS journaal. Een ooggetuige was aan het woord en die melde dat het vliegtuig kerosine aan het lozen was boven de wijk waar ze woonde. Het toestel is een Boeing 737-400 en laat dat type nou net geen kerosine kunnen lozen
Die kans lijkt mij juist best klein, aangezien het zo gebeurt dat men eerst verbaasd is en pas aan filmen of fotograferen denkt als het vliegtuig alweer weg is.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:36 schreef Fireblast het volgende:
Over 't vliegtuig weet ik verder niks, maar er zijn toch wel mensen die fotos hebben gemaakt ofzo ervan als dat ding heel laag en in de fik vliegt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |