It's a bird, it's a plane... NO, it's a smug on the lens.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
(c) @schrijver op Twitter
Jij bent ook een spuit elfquote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef Cerbie het volgende:
NOS Teletekst:
Een brandweerauto die onderweg was naar Schiphol is op de snelweg A4 over de kop geslagen![]()
Okee, thanks voor je mening.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:24 schreef Diemux het volgende:
[..]
It's a bird, it's a plane... NO, it's a smug on the lens.
Anyhow, voegt niks toe die foto
zo die vloog laag zegquote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Tis maar een verbrande neus hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoogwerker van de Brandweer Hoofddorp.
Geen gewonden, HW is behoorlijk beschadigd.
quote:
De laatste keer ging het anders best makkelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef TeringHenkie het volgende:
Vraag me af of die brandweerauto een autospuit is of een crashtender, wel knap als je laatstgenoemde over de kop weet te krijgen
Hoogwerker, doe eensch het topic lezen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef TeringHenkie het volgende:
Vraag me af of die brandweerauto een autospuit is of een crashtender, wel knap als je laatstgenoemde over de kop weet te krijgen
Da's toch niet laag?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Op een crashtender kan ook een hoogwerker zittenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoogwerker, doe eensch het topic lezen.
Die crashtenders? Nou ja, waarschijnlijk waren ze iets te enthousiast... + die duizende liters water aan boord zullen ook alle kanten opgaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn die speciale vliegveld-brandweerwagens niet berekend op hoge snelheden ofzo
Ik kan me vergissen, maar volgens mij staan de crashtenders op Schiphol. Die hoeven dus niet over de A4.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Diemux het volgende:
[..]
Die crashtenders? Nou ja, waarschijnlijk waren ze iets te enthousiast... + die duizende liters water aan boord zullen ook alle kanten opgaan.
Maar weet niet zeker of het nu een tender of een ladderwagen betreft.
Het was dan ook geen crashtender.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Light het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij staan de crashtenders op Schiphol. Die hoeven dus niet over de A4.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |