abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82828594


Als ie zijn eerste tankje leeg heeft, vertel ff het verbruik..
Ik wil ook voor het einde van het jaar ook een Z4 aanschaffen, maar ik weet niet of een 2.5 of een 3.0
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:21:28 #257
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82828620
rop je die net zo aan gort als je andere auto's? Dan zou ik het niet doen.

Ennuh... een z4 willen en dan miepen over het verbruik, niet doen, niet cool
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:23:23 #258
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82828696
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef Turquaz52 het volgende:


Als ie zijn eerste tankje leeg heeft, vertel ff het verbruik..
Ik wil ook voor het einde van het jaar ook een Z4 aanschaffen, maar ik weet niet of een 2.5 of een 3.0
Momenteel zitten we, volgende de boordcomputer op 1 op 10,4...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_82828703
Ja luister, 2x 6 cilinder is beetje te veel van het goede vindje niet?
En al was het verbruik 1 op 5.. het is gewoon intressant om te weten, niet dat ik meteen een S2000 ga halen met zijn 4 pitter?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_82828727
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:23 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Momenteel zitten we, volgende de boordcomputer op 1 op 10,4...

Mijne 1 op 9, wtf zijn die 6 cilinders zo zuinig dan

Automaat of handgeschakeld Pien?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:25:51 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82828798
nouen al heb je 10 6 cilinders, je rijdt nog net zoveel kilometers, al heb je er 100
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:27:38 #262
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82828876
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:24 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]


Mijne 1 op 9, wtf zijn die 6 cilinders zo zuinig dan

Automaat of handgeschakeld Pien?
Handgeschakeld, en we zijn zelf ook verbaasd, echt zuinige rijders zijn we niet hoor Moeten toch regelmatig testen offie toch écht zo snel naar de 100 gaat, en hoe snel je op je voorganger in kunt lopen enzo
Bovendien slaap ik in de auto het lekkerst zo tussen de 160 en 170
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_82829176
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Handgeschakeld, en we zijn zelf ook verbaasd, echt zuinige rijders zijn we niet hoor Moeten toch regelmatig testen offie toch écht zo snel naar de 100 gaat, en hoe snel je op je voorganger in kunt lopen enzo
Bovendien slaap ik in de auto het lekkerst zo tussen de 160 en 170
Zelfde verhaal hier Regelmatig die kickdown ff intrappen ff laten janken en weer doorrijden..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_82829309
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef Catch22- het volgende:
nouen al heb je 10 6 cilinders, je rijdt nog net zoveel kilometers, al heb je er 100
Wat is jou probleem?
Alsof benzine regent en jij met een trechter op je dak rijdt..

Ik rij dagelijks tussen de 100 en 150 km per dag met mijn 6 pitter.. 1 op 9 gemiddeld met planken en rustig rijden combi met snelweg en stad vind ik een perfect getal..

Vandaar dat ik ook na het verbruik vraag.. of doet het je wat? Dat ik als 19 jarige gozertje van een e36 na een Z4 wil opstappen?

Nerd.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:38:16 #265
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82829336
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Zelfde verhaal hier Regelmatig die kickdown ff intrappen ff laten janken en weer doorrijden..
Tja, 't blijft leuk speelgoed he
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:39:23 #266
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82829388
Overigens, er stond bij de dealer waar onze Z4 vandaan komt nog een M3 cabrio... iemand interesse? (Moeten wel even nieuwe velgen op Helemaal aan gort gereden )
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_82829513
e36 of e46? (niet dat ik intresse heb, maar voor de anderen hier)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:43:14 #268
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82829560
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:42 schreef Turquaz52 het volgende:
e36 of e46? (niet dat ik intresse heb, maar voor de anderen hier)
Weet ik dat ik ben een vrouw hoor! Kijk zelf maar (klik)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_82829747
E36 M3 Cabrio:


E46 M3 Cabrio:
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_82829756
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:10 schreef Oksel het volgende:
Als student reed ik trouwens een 4 jaar oude Opel Corsa met 35k op de teller. Gewoon zorgen dat je fatsoenlijk werkt hebt naast je studie. Dus geen vakken vullen, maar gewoon accountmanager ofzo.
Ja, account manager zijn naast mijn voltijd studie multimedia design lijkt me echt een mogelijkheid
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:48:50 #271
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82829811
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef Turquaz52 het volgende:
E36 M3 Cabrio:
[ afbeelding ]

E46 M3 Cabrio:
[ afbeelding ]
En jij verwacht nu van mij dat ik (behalve de kleur) een verschil ga zien?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:10:36 #272
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82830778
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

Ja, account manager zijn naast mijn voltijd studie multimedia design lijkt me echt een mogelijkheid
Naast mijn voltijd Technische Bedrijfskunde studie was het een mogelijkheid ja. 20-22 uur per week. Ben ik dan zo slim?
pi_82830843
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:48 schreef Pien85 het volgende:

[..]

En jij verwacht nu van mij dat ik (behalve de kleur) een verschil ga zien?
Ja, kijk eens goed.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:14:43 #274
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82830944
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja, kijk eens goed.
* Pien85 gaat eens goed kijken
Ik zie alleen dat de eerste foto een windscherm heeft En de velgen zijn anders
Ik ben hier slecht in
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_82831505
Hahaha. Valt me mee dan dat je weet dat je een Z4 hebt. Niet gewoon "een zwarte" auto.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:28:25 #276
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82831563
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Hahaha. Valt me mee dan dat je weet dat je een Z4 hebt. Niet gewoon "een zwarte" auto.
Dat staat er op Bovendien issie niet van mij
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:36:56 #277
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82831890
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:10 schreef Oksel het volgende:

[..]

Naast mijn voltijd Technische Bedrijfskunde studie was het een mogelijkheid ja. 20-22 uur per week. Ben ik dan zo slim?
Dat denk ik ja... Dat jij zo slim bent
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:39:30 #278
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82831982
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Weet ik dat ik ben een vrouw hoor! Kijk zelf maar (klik)
30k voor een E46 M3 Cabrio. Valt nog mee op zich.. Ruim 60k gelopen.
Wat doen zo'n ding nieuw toendertijd? 100k ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82832372
Het zit er in!!!



Maar hij wilt niet starten. 2 mogelijkheden, problemen met de EWS of problemen met een schakelaar van de automaat (er zit nu een handbak in, maar was automaat. iets moet de auto vertellen dat het veilig is om te starten (dat gebeurd normaal als je hem in de P zet) .....
pi_82834039
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:10 schreef Oksel het volgende:

[..]

Naast mijn voltijd Technische Bedrijfskunde studie was het een mogelijkheid ja. 20-22 uur per week. Ben ik dan zo slim?
De richting van jou opleiding is iets geschikter he.

daarnaast,, ik zie niet waar ik 20-22 uur vandaan zou moeten halen naast mijn studie.
toch mooi dat het bij jou wel mogelijk was.

En weet ik veel of jij zo slim bent
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_82835233
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:10 schreef Oksel het volgende:

[..]

Naast mijn voltijd Technische Bedrijfskunde studie was het een mogelijkheid ja. 20-22 uur per week. Ben ik dan zo slim?
Je komt in ieder geval niet slim over.
Facts don't care about your feelings
pi_82836213
. Laten we maar ophouden met dat denigrerende gedoe.
pi_82836361
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef Turquaz52 het volgende:


Als ie zijn eerste tankje leeg heeft, vertel ff het verbruik..
Ik wil ook voor het einde van het jaar ook een Z4 aanschaffen, maar ik weet niet of een 2.5 of een 3.0
Het zal in ieder geval geen 3.0 si worden als je budget 8 ŕ 9k is...

Misschien een 2.2 met 200.000 op de teller.
pi_82836479
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:53 schreef Pien85 het volgende:
3 jaar oud, roadster, foto moet ik even opzoeken, enige dat ik je met zekerheid kan zeggen is dat 't een 3.0si is met bijna alle opties, M onderstel, M stuur, en nog iets met M Ohja, de stoelen Oh en auto wordt gewoon dagelijks gebruikt door 't vriendje (ik heb zelf (nog) geen rijbewijs).
foto komt er over een paar seconden aan.
[ afbeelding ]
Leuk hoor!

Als je het vriendje meer van z'n auto wil weten, of af en toe eens een mooie rit wil maken met andere Z-bezitters, moet ie hier eens kijken.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:46:31 #285
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82837318
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Leuk hoor!

Als je het vriendje meer van z'n auto wil weten, of af en toe eens een mooie rit wil maken met andere Z-bezitters, moet ie hier eens kijken.
Ik zal het doorgeven
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_82838192


iemand interesse? is 15 inch van een e36
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:12:07 #287
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_82838630
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Leuk hoor!

Als je het vriendje meer van z'n auto wil weten, of af en toe eens een mooie rit wil maken met andere Z-bezitters, moet ie hier eens kijken.
Weinig e89 daar...
pi_82840416
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef oYo het volgende:

[..]

Weinig e89 daar...
Jij wilde de auto sowieso toch alleen maar zakelijk rijden?

Anders kun je natuurlijk trendsetter worden.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:19:19 #289
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_82844651
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:47 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

Ik heb het nadeel dat ik in Leeuwarden ben gaan studeren en elk weekend persé terug naar twente ga. (mijn vriendin en veel vrienden wonen daar)
Beetje pittig om een fatsoenlijk bijbaantje te vinden. (nu heb ik dan eindelijk iets fatsoenlijks gevonden hopelijk)
daarnaast kun je wel zeggen goed omgaan met studie maar met mijn beurs kan ik niet eens mijn huur betalen.

Mooi als je het geluk hebt dat zulke dingen allemaal mogelijk zijn naast de studie maar voor velen zit dat er helaas niet in.
Je moet inderdaad wel iets fatsoenlijks hebben. Overigens kon ik van m'n beurs ook bij lange m'n huur niet betalen hoor . Scheelt dat ik nu naast m'n studie over het algemeen 24 uur werk, dan wil het wel .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:05:12 #290
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_82846654
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:07 schreef Mikkie het volgende:

[..]
...
Een 1 is nog wel wat boven het budget, maar een E46 moet toch te doen zijn, die kosten niet meer de hoofdprijs.
Gisteren maakte je een opmerking over 320 vs. 330.
Als je pech hebt met je 330,d of i, en er gaat iets niet-goedkoops kapot, dan krijg je sneller dan je lief is uitzicht uitzicht op de bodem van je schatkist.

Een 320d zal wel kunnen op een studentenbudgetje als er niets kapot gaat. Een 330 zou ik alleen kopen als je per direct ¤1500-2500 beschikbaar hebt als het eens tegen zit.

Mijn 330i: iedere 2 jaar (ongeveer 40K kms met zomerbanden) 4xPS2= 900-1000
Winterbanden waren in mrt . niet veel goedkoper, maar zal vlgd. winter hopelijk wel lukken voor ¤6-700
Dat is al ¤1500, alleen aan banden in 2 jaar en totaal 55000 km.

Bij de wat duurdere (en oudere) auto's is het niet de aanschaf maar de kosten per km. die je pijn kunnen gaan doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 15-06-2010 19:41:45 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:35:07 #291
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_82848043
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Jij wilde de auto sowieso toch alleen maar zakelijk rijden?

Anders kun je natuurlijk trendsetter worden.
Ik kan wel eens een zakelijke afspraak maken met de stichtingvoorzitter...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:06:51 #292
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_82861151
Valt mij op dat ik alleen maar vrouwen achter het stuur zie in 1 series?
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:08:51 #293
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_82861255
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:05 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Gisteren maakte je een opmerking over 320 vs. 330.
Als je pech hebt met je 330,d of i, en er gaat iets niet-goedkoops kapot, dan krijg je sneller dan je lief is uitzicht uitzicht op de bodem van je schatkist.
Daarom heb ik voor mezelf al besloten dat het een 320d gaat worden. Ik moet niet te veel willen en dat is al héél netjes .
quote:
Een 320d zal wel kunnen op een studentenbudgetje als er niets kapot gaat. Een 330 zou ik alleen kopen als je per direct ¤1500-2500 beschikbaar hebt als het eens tegen zit.
Natuurlijk hou ik wel wat financiële ruimte over voor reparaties. Zo lang de turbo er niet meteen uit knalt of gereviseerd moet worden, zal het wel meevallen.
quote:
Mijn 330i: iedere 2 jaar (ongeveer 40K kms met zomerbanden) 4xPS2= 900-1000
Winterbanden waren in mrt . niet veel goedkoper, maar zal vlgd. winter hopelijk wel lukken voor ¤6-700
Dat is al ¤1500, alleen aan banden in 2 jaar en totaal 55000 km.

Bij de wat duurdere (en oudere) auto's is het niet de aanschaf maar de kosten per km. die je pijn kunnen gaan doen.
Dat zijn dure banden ook. Ik wil niet op de meest schrale banden rijden, maar 250 euro per stuk gaat me ook wat ver. De kosten per km zullen inderdaad wel behoorlijk oplopen tov mijn Nissan Almera uit '97, maar daar krijg je ook een stuk plezier en comfort voor terug, en da's me ook wat waard .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_82861704
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:50 schreef rival het volgende:
Het zit er in!!!

[ afbeelding ]

Maar hij wilt niet starten. 2 mogelijkheden, problemen met de EWS of problemen met een schakelaar van de automaat (er zit nu een handbak in, maar was automaat. iets moet de auto vertellen dat het veilig is om te starten (dat gebeurd normaal als je hem in de P zet) .....
Problemen met schakelaar lijkt me sterk, hij gaat toch wel rond?
En als ik het van de foto moet aflezen zie ik een M52B25 (dus een e36/e46 323i) met 170PK..

Dan zeg ik: Ombouwen naar OBD1 want je startonderbreker verpest het.. (dat is de reden waarom ik een M50B25 heb ingebouwd ipv. M52B25)..

ALS je direct ombouwt naar OBD1, neem gelijk een inlaatspruitstuk mee van een M50B25, dan zul je geschat 192PK moeten hebben..

Als je er niet uitkomt hoor ik het wel
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_82862884
quote:
Engine-Chassis harness changes

Use the engine harness that came with the engine, plain and simple. No need in mixing and matching harnesses, it’ll only cause you headaches. You can use an automatic engine harness on a manual transmission setup, just ziptie the automatic wiring somewhere out of the way, do not attempt to hack it apart.

OBDI engine+harness to OBDII chassis.





It rehashes itself, so don’t get confused. These steps ONLY refer to the chassis’ wire harness in the engine bay and clip behind the cluster inside the dash.
Cut #7 on X20 Main harness - Mine was Lime Green
Cut #8 on X20 Main harness, attach to #1 on the X6031 harness - Forgot what color that was on my car, but it attaches to the Grey wire on the smaller connector.
Next step is just for the X6031 Smaller Harness.
Wire #14, White and Black stripe must be connected to the Blue clipped harness behind the instrument cluster. Run a wire from #2 wire on the Blue connector, for the cluster, to #14 on the X6031 harness. Cut wire #14 to install this connection.
The 6cyl OBDI cluster will enable the Check Engine Light as well as the "Stomp Pedal" diagnostic that you can find on bimmerforums.com using the advanced search feature.

How to properly wire the new engine harness to the chassis.


Engine bay harnessing





[img]DME (Digital Motor Electronics) Identification [/img]

Use the original DME that came with the engine. 92 M50B25 Non-vanos engines used 402 and 403 red label DMEs. 93-95 M50B25 Vanos engines used a red label 413 DME which can also be used on S50s and S52s with the S50 software chip. Also, in 95, the M50 was equipped with EWSII and is designated with a silver label instead of red. With the provision of the chassis/engine harness change, this is not an issue anymore but still has potential to cause issues. I’d advise just using the red label unit to have 100% assurance that EWS isn’t causing problems. There is also the 514 DME that can be used with the S50/S52 engine with EWS delete chip that you can get from a vendor.

You can not use a 402/403 on a Vanos engine nor can you use a 413 DME on a Non-Vanos engine. Buy your DME for your engine.
Hoop dat je hier wat aan hebt, ik heb er iig wel het een en ander van geleerd

Bron:Ultimate 4 Cylinder to 6 Cylinder Swap Thread
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:02:51 #296
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_82867984
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Ja luister, 2x 6 cilinder is beetje te veel van het goede vindje niet?
Dat zijn afaik toch zo'n beetje de beste motoren die er zijn. Voor verbruik hangt het er maar net van af hoe je met je gas om gaat. Als je altijd plankgas rijdt dan scheelt het wel een stuk qua verbruik, maar anders valt dat ook best mee.
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:06:13 #297
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_82868029
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:06 schreef Xtr3mE het volgende:
Valt mij op dat ik alleen maar vrouwen achter het stuur zie in 1 series?
Er zijn nu eenmaal meer vrouwen dan mannen die het best ok vinden om in een rijdend hondenhok te rijden..
pi_82868354
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat zijn afaik toch zo'n beetje de beste motoren die er zijn. Voor verbruik hangt het er maar net van af hoe je met je gas om gaat. Als je altijd plankgas rijdt dan scheelt het wel een stuk qua verbruik, maar anders valt dat ook best mee.
Ik ben echt blij met mijn verbruik hoor
Serieus, 1 op 9,5 met combi van alles, trappen, rustig cruisen, snelweg planken, snelweg rustig cruisen, door de stad blazen en door de stad rustig cruisen over 1 tank doe ik dan 570KM met V-Power Racing 100
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:52:22 #299
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_82868712
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:32 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik ben echt blij met mijn verbruik hoor
Serieus, 1 op 9,5 met combi van alles, trappen, rustig cruisen, snelweg planken, snelweg rustig cruisen, door de stad blazen en door de stad rustig cruisen over 1 tank doe ik dan 570KM met V-Power Racing 100
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rijd ergens tussen de 1:8 en 1:11, afhankelijk van waar en hoe hard etc. Ik ben het nu eens aan het bijhouden hoeveel het gemiddeld op een tank is met zowel lange stukken als de korte ritjes bij elkaar.
pi_82869077
Ik heb het idee dat de 4 cilinders stukken minder rijstijl afhankelijk zijn. Bij mij schommelt het tussen de 1:10 en 1:11, voor het verbruik of je dus niet de 4 tov een 6 te kiezen.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:36:35 #301
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82869623
Mwoah; ik rij ook altijd 1:9, 1:10, of ik nu stadsverkeer of snelwegverkeer heb...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')