Graag gedaan, heb gewoon de lyrics in google gezet. 1e hitquote:
ja dat vatte ik wel met die buiging, maar het was meer om jullie in mij te plaatsenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is al een oudjekeb hem inmiddels te veel gehoord
Mijn reactie was op het gegeven dat chatgirl het direct goed had!
dat deed ik ook, maar ik kwam uit op een nummer van Jodeci en mary J bligequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb gewoon de lyrics in google gezet. 1e hit
Ik kreeg alleen the white stripes, dusty springfield en millowquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb gewoon de lyrics in google gezet. 1e hit
Nice, na die beschrijving gelezen te hebben had ik dit nummer ook in m'n kop zitten.quote:
Ik heb deze zoekactie gebruikt:quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen the white stripes, dusty springfield en millow
quote:"i don't know what to do" lyrics -yorn -white
Graag gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nice, na die beschrijving gelezen te hebben had ik dit nummer ook in m'n kop zitten.
?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef OnCraintDégun het volgende:
Een vriend van me liet me een goed nummer horen. Ik kan niets over de naam vertellen. Maar er hoorde een anekdote bij, twee jongens zochten een zangeres voor hun band en spraken de eerste de beste leuke meid aan en die werd het uiteindelijk (een Frans studente). Ze klonk een beetje als die zangeres van portishead.
Weet iemand toevallig welke band ik bedoel? XD
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik was laatst bij mijn vriend en daar luisterde zijn zusje een liedje waar ik toen nog mee zat DIE MOET IK DOWNLOADEN en dan kom ik de volgende dag thuis en ben ik het kwijt.Het is een R&B/pop/rapachtig nummer, vrij recent en het wordt volgens mij door een negerin gezongen. Rihanna style that sort of stuff. En ik heb d'r al 4 dagen niet gesproken, anders zou ik het aan haar vragen, daarom maar hier.
Ik heb trouwens de top 50 en de top 40 al afgezocht maar daar kan ik 'm niet vinden.
Nee, dat is 'm niet, die heb ik ook al geluisterd. Dit is nog te "rap" achtig.quote:
Nee, dat is het probleem, ik kan me niet meer herinneren wat ze zong.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef ruud.nl het volgende:
Heb je niet wat meer informatie? Het is natuurlijk een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg tussen negerinnen die R&B-nummers zingen.
die was het nie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik was laatst bij mijn vriend en daar luisterde zijn zusje een liedje waar ik toen nog mee zat DIE MOET IK DOWNLOADEN en dan kom ik de volgende dag thuis en ben ik het kwijt.Het is een R&B/pop/rapachtig nummer, vrij recent en het wordt volgens mij door een negerin gezongen. Rihanna style that sort of stuff. En ik heb d'r al 4 dagen niet gesproken, anders zou ik het aan haar vragen, daarom maar hier.
Ik heb trouwens de top 50 en de top 40 al afgezocht maar daar kan ik 'm niet vinden.
Neen, ook niet.quote:
Deze ook nie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, die heb ik ook al geluisterd. Dit is nog te "rap" achtig.
Nee, die is te drama.quote:
Weet niet waarom, maar moet aan deze reclame denkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
Is 'm niet, die ik zoek heeft een hoger tempo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Weet niet waarom, maar moet aan deze reclame denken
en dan zou het 'Het bloemenduet' zijn uit Lakme door Delibas
Je denkt dat het bij een reclame heeft gezeten. Wat voor reclame zou dat dan zijn geweest?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Is 'm niet, die ik zoek heeft een hoger tempo.
Nog niemand.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef porsche1 het volgende:
http://www.attitudeisaltitude.com/video-nick-vujicic.php
Nog steeds echt niemand?
Het klinkt als iets wat voor het filmpje is gemaakt. Al eens contact met de makers van die site opgenomen?quote:
Gokje ,voldoet niet helemaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
Deed me denken aan deze:quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er weer een:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |