abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82427039
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef donroyco het volgende:

[..]

Geen dank
[..]

Hij is al vaker langsgeweest volgens mij
Even de administratie opgemaakt

Riva Starr - I Was Drunk : 3

Yolanda Be Cool - We No Speak Americano : 3

maandag 7 juni 2010 @ 01:08:09 #27
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_82427303
quote:
Op maandag 7 juni 2010 00:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Even de administratie opgemaakt

Riva Starr - I Was Drunk : 3

Yolanda Be Cool - We No Speak Americano : 3

Bijhouden aub.

Heb je ook bijgehouden hoeveel ik er ooit heb opgelost?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_82427838
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:08 schreef donroyco het volgende:

[..]

Bijhouden aub.

Heb je ook bijgehouden hoeveel ik er ooit heb opgelost?
Nee zover ging mijn calculator niet, gaat maar tot 9 cijfers.
  maandag 7 juni 2010 @ 01:52:47 #29
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_82427856
quote:
Op maandag 7 juni 2010 01:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee zover ging mijn calculator niet, gaat maar tot 9 cijfers.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_82451485
Kan iemand mij vertellen wie dit zingt en wat de naam van het nummer is ?
Het is de Credit song van The Stranger met Steve austin

Heb google geprobeerd op delen van de text maar dat heeft niks opgeleverd dus hieronder even een 30 seconden sample
http://rapidshare.com/files/395755682/wieenwatisdit.mp3.html
pi_82455394
ok 2 opgaves, 1ste :
Word refreintje gezongen door aantal dames i think i love i think i love i think i love you
klinkt ouderwets zegmaar, maar denk dat het nummer op zich niet heel oud is
wordt vaker gedraaid in de melkweg bij gemengd zwemmen indie zaal

2e:
Dit wordt een hele vage: soort van house, bubbling nummer wat op een gegeven moment stilvalt en er door een dame do do do do do do wordt gezongen..
maybe kunnen jullie me helpen
iig bedankt voor de moeite
"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!”
pi_82457254
MZP
pi_82458570
Ik was dus vrijdag aan het chillen in de soos in mijn dorp. En ik hoorde toen een vet leuk liedje alleen weet ik niet hoe die heet...
Ik weet wel dat het begon met Wooohoooowooowoooohooow. En dat het couplet ging als iets met: sometimes i feel like... of sometimes it feels like... Heeft iemand misschien een idee?
Er zat ook steeds een stuk rap in. Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe dit liedje heet?
Het klonk aardig nieuw!
pi_82458823
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik was dus vrijdag aan het chillen in de soos in mijn dorp. En ik hoorde toen een vet leuk liedje alleen weet ik niet hoe die heet...
Ik weet wel dat het begon met Wooohoooowooowoooohooow. En dat het couplet ging als iets met: sometimes i feel like... of sometimes it feels like... Heeft iemand misschien een idee?
Er zat ook steeds een stuk rap in. Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe dit liedje heet?
Het klonk aardig nieuw!
Pitbull + Akon - Shut it down.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:37:15 #35
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82459049
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Het klonk aardig nieuw!
ik moest gelijk denken aan under the bridge

Sometimes I feel Like I don't have a partner Sometimes I feel Like my only friend ..
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  maandag 7 juni 2010 @ 19:38:10 #36
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_82459125
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
Word refreintje gezongen door aantal dames i think i love i think i love i think i love you

2e:
Dit wordt een hele vage: soort van house, bubbling nummer wat op een gegeven moment stilvalt en er door een dame do do do do do do wordt gezongen..
2e: misschien?

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  maandag 7 juni 2010 @ 20:25:53 #37
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_82462738
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_82468837
Ik zoek dat ene nummer waarin ze steeds dit zeggen; lean back lean back
Ik Ben Stoer!
  maandag 7 juni 2010 @ 22:04:42 #39
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_82468928
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Internetheld het volgende:
Ik zoek dat ene nummer waarin ze steeds dit zeggen; lean back lean back
pi_82469201
Ik Ben Stoer!
pi_82469966
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef Internetheld het volgende:

[..]

Dankje!
ehhh sorry dat ik het zeg maar was het te moeilijk om zelf lean back bij youtube in te tikken

---------------------------------------------------------
ps wat betreft mijn zoekertje, dat andere nummer was het niet, maar evengoed bedankt want die is ook wel leuk
"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!”
pi_82479272
quote:
ok 2 opgaves, 1ste :

2e:
2e gokje

of

[ Bericht 12% gewijzigd door Prixie op 08-06-2010 01:55:14 ]
pi_82486040
In de redio reclame spot van Free Your Mind festival 2010 zat een nummer waar ik graag de titel/artiest van zou willen weten.
Het is het laatste nummer wat in de reclame spot zit.

Jammer genoeg kan ik nergens de reclame spot terug vinden, en het festival is inmiddels ook afgelopen.
Dus de reclame spot zal ook niet meer op de radio komen, ga ik van uit.

Wie o wie kan me helpen?
pi_82487085
Titel/artiest: unknown
Periode: rond het jaar 2000
Genre: ABC / Toybox
Clip: Een dude op het dak van een flat, alles is heel licht/ 'gelig' opgenomen. Doet samen dansjes met veel danseressen. Volgens mij vliegen er ook vliegende auto's door de lucht.

*edit, het is geen neger
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:21:42 #45
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_82492098
Ik zat naar een elektro mix te luisteren en het liedje vanaf 6:35 ofzo vind ik wel erg vet, alleen ik weet niet hoe dat nummer het. Ik heb de tekst opgezocht en dat bracht me tot Tocadisco ft Nadia Ali - Better Run. Maar dat is hem niet. Het is waarschijnlijk een mix ofzo, of gewoon een hard nummer waarbij ze die tekst gebruiken. Anywho weet iemand hoe het nummer heet?

pi_82492516
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef MosPos het volgende:
Ik zat naar een elektro mix te luisteren en het liedje vanaf 6:35 ofzo vind ik wel erg vet, alleen ik weet niet hoe dat nummer het. Ik heb de tekst opgezocht en dat bracht me tot Tocadisco ft Nadia Ali - Better Run. Maar dat is hem niet. Het is waarschijnlijk een mix ofzo, of gewoon een hard nummer waarbij ze die tekst gebruiken. Anywho weet iemand hoe het nummer heet?

pi_82492616
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef MosPos het volgende:

pi_82499508
Topic met de beste albums van 2010.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:47:26 #49
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_82499548
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Topic met de beste albums van 2010.
Daarvoor is dit topic niet bedoeld, gebruik Ctrl + F of vraag het de mods in MUZ FB.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:12:40 #50
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_82509725
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik deze week op een feestje en op de radio heb gehoord. Het is een dance nummer met buitenlandse vocalen De buitenlandse vocalen waren niet Engels maar eerder iets oosters/aziatisch en werden door een vrouw verzorgd. Het had vooral een erg pakkend en melodieus refrein. Ik had de indruk dat het nummer al een tijdje uit is of dat het origineel opnieuw is uitgebracht want op de versie op de radio was wat langzamer. Het klonk alsof het jaren geleden al eens bekend is geweest.
quote:
ok 2 opgaves, 1ste :

2e:
..
Die eerste is dat deze?

[ Bericht 13% gewijzigd door VeX- op 08-06-2010 19:30:34 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')