Even de administratie opgemaaktquote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank
[..]
Hij is al vaker langsgeweest volgens mij
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even de administratie opgemaakt
Riva Starr - I Was Drunk : 3
Yolanda Be Cool - We No Speak Americano : 3
Nee zover ging mijn calculator niet, gaat maar tot 9 cijfers.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bijhouden aub.
Heb je ook bijgehouden hoeveel ik er ooit heb opgelost?
quote:Op maandag 7 juni 2010 01:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee zover ging mijn calculator niet, gaat maar tot 9 cijfers.
Pitbull + Akon - Shut it down.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik was dus vrijdag aan het chillen in de soos in mijn dorp. En ik hoorde toen een vet leuk liedje alleen weet ik niet hoe die heet...
Ik weet wel dat het begon met Wooohoooowooowoooohooow. En dat het couplet ging als iets met: sometimes i feel like... of sometimes it feels like... Heeft iemand misschien een idee?
Er zat ook steeds een stuk rap in. Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe dit liedje heet?![]()
![]()
Het klonk aardig nieuw!
ik moest gelijk denken aan under the bridgequote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik was dus vrijdag aan het chillen in de soos in mijn dorp. En ik hoorde toen een vet leuk liedje alleen weet ik niet hoe die heet...
Ik weet wel dat het begon met Wooohoooowooowoooohooow. En dat het couplet ging als iets met: sometimes i feel like... of sometimes it feels like... Heeft iemand misschien een idee?
Er zat ook steeds een stuk rap in. Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe dit liedje heet?![]()
![]()
Het klonk aardig nieuw!
2e: misschien?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
Word refreintje gezongen door aantal dames i think i love i think i love i think i love you
klinkt ouderwets zegmaar, maar denk dat het nummer op zich niet heel oud is
wordt vaker gedraaid in de melkweg bij gemengd zwemmenindie zaal
2e:
Dit wordt een hele vage: soort van house, bubbling nummer wat op een gegeven moment stilvalt en er door een dame do do do do do do wordt gezongen..
maybe kunnen jullie me helpen
iig bedankt voor de moeite
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Internetheld het volgende:
Ik zoek dat ene nummer waarin ze steeds dit zeggen; lean back lean back
ehhh sorry dat ik het zeg maar was het te moeilijk om zelf lean back bij youtube in te tikkenquote:
2e gokjequote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
Word refreintje gezongen door aantal dames i think i love i think i love i think i love you
2e:
Dit wordt een hele vage: soort van house, bubbling nummer wat op een gegeven moment stilvalt en er door een dame do do do do do do wordt gezongen..
maybe kunnen jullie me helpen
iig bedankt voor de moeite
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef MosPos het volgende:
Ik zat naar een elektro mix te luisteren en het liedje vanaf 6:35 ofzo vind ik wel erg vet, alleen ik weet niet hoe dat nummer het. Ik heb de tekst opgezocht en dat bracht me tot Tocadisco ft Nadia Ali - Better Run. Maar dat is hem niet. Het is waarschijnlijk een mix ofzo, of gewoon een hard nummer waarbij ze die tekst gebruiken. Anywho weet iemand hoe het nummer heet?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef MosPos het volgende:
Ik zat naar een elektro mix te luisteren en het liedje vanaf 6:35 ofzo vind ik wel erg vet, alleen ik weet niet hoe dat nummer het. Ik heb de tekst opgezocht en dat bracht me tot Tocadisco ft Nadia Ali - Better Run. Maar dat is hem niet. Het is waarschijnlijk een mix ofzo, of gewoon een hard nummer waarbij ze die tekst gebruiken. Anywho weet iemand hoe het nummer heet?
Daarvoor is dit topic niet bedoeld, gebruik Ctrl + F of vraag het de mods in MUZ FB.quote:
Die eerste is dat deze?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
2e:
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |