Ik heb daarop gereageerd, maar jij niet meer op mijn mogelijke antwoordquote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Roland1000 het volgende:
Ik zoek ook weer een nummer:
Eind jaren 80, begin jaren 90 denk ik. Een man, zingt Lucy of Lucille, daarna gevolg door een achtergrondkoortje die "pap" roept. Beetje funk/pop achtig, met een electrische gitaar die opvallend is. Zo herinner ik het me. Iemand?
Ik had de vraag blijkbaar als eens eerder gesteld.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:49 schreef Rekkie het volgende:
In 2003 naast het nummer 'Summer Jam' was er nog een 'zomerhit'
iets met "na na na na na na hey"
Gaat er toevallig bij iemand een belletje rinkelen?
Voor de geïnteresseerden:quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:09 schreef mr_t88 het volgende:
Help! Ik zoek een WK nummer.. ze zingen (volgens mij een vrouw): jaaabuulaani ... south africa .... Volgens mij is eer een Nederlandse 'feestnummer' versie van..
Thx
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Deed me denken aan deze:
Was volgens mij een andrelon reclame ofzo, met een vrouw die erin zong.
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
bands die muziek maken wat hierop lijkt.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?![]()
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Thanks voor je begripquote:Op maandag 21 juni 2010 18:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmmm, dan maar in de SC. Hier ga ik geen topic voor openen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:34 schreef Marquito het volgende:
Ik zoek het volgende House(?) nummer: Fragment
Heb dit opgenomen met m'n telefoon en zoals te horen is is deze er niet echt geschikt voor
Hopelijk herkent iemand de tekst of het deuntje aan het einde
Deze reclame?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef EvanStone het volgende:
Heb een fragment van een reclame gezien waarin een man bij een barbecue staat en waarbij een soulachtig nummer wordt afgespeeld. Heb maar 2 seconden of zo er van kunnen zien.
Nee is 'm niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |