Waarom heb je de prijzen weggepaint?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wand![]()
[ afbeelding ]
Vloer (die donkerbruine)
[ afbeelding ]
En de koof. Ook de donkerbruine.
[ afbeelding ]
Denk dat de overige foto's morgen komen, vandaag ook nog jarig, zieke echtgenoot en over anderhalf uur hier het huis vol
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Gisteravond heeeeerlijk in bad geweest
![]()
Zo, dat wilde ik ff kwijt, nu weer gauw aan het werk
Neequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cooooooooooooooooool!
Heb je daar ook foto's van?
Ja, was heerlijkquote:
Omdat dat toch niemand wat aangaat, cq interesseert wat ik voor de tegels betaald heb?quote:
Agnes One Step platenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef wereldverbeteraar het volgende:
Wat zijn dat voor platen op het plafond?
Ja, erg he? Maar ze wilde het zelfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:
Laat je nou je moeder schoonmaken terwijl jij fotografeert!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi mooi mooi![]()
Die foto van de VW is cool!
Wat leuk! En dat voor een man!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, erg he? Maar ze wilde het zelf![]()
Schoonmaken dan...niet de foto.
Ze dacht dat het heftig begon te onweren, maar toen snapte ze dat het de flits van de camera was![]()
VW is idd cool...kwam meneer I. gisteren mee thuis en had bedacht dat we ook maar van die felblauwe handdoeken moesten kopen, want dat stond er zo leuk bij![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis idd een leuke man die beter is in dat soort dingen dan ik![]()
Alleen als ie de toiletborstel correct gebruikt en niet stinktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:30 schreef Greys het volgende:
Ing, Heer G vraagt of hij voortaan elke dag bij jullie naar het toilet mag, zo met die VW poster er boven
En het is mooiiiiiiiiiiiii!
Dat denken ze idd jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:29 schreef Maes het volgende:
De toiletborstel is toch alleen voor de sier?
Er zit een compleet stalen frame onder waar het bad in ligt, gebeurt niets meer meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:37 schreef beunmipje het volgende:
Ziet er echt netjes uit. Mooie keuze tegels ook.
Alleen 1 vraagje zo'n hoek bad hoef je die niet te ondersteunen door middel van muurtje ?
Ik snappum.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx all![]()
Ik ben er ook echt zoooo blij mee! Maar goed....kijk es naar de eerste foto van dit topic, dan snappen jullie vast wel dat ik dubbel blij ben
Doe daar dan maar eens een foto vanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:...... vanaf morgen mogen we weer lekker douchen...............
Iddquote:Op zondag 18 juli 2010 00:34 schreef Oblivion het volgende:
Oh dat is mooi geworden...![]()
Wat is het toch heerlijk om te poedelen op deze manier...!
Moeten we nog maar ff zienquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je dat meteen hierna doen?
Wel echt lekker dat het eind nu in zicht isEn wat een enorme wereld van verschil met het donkere schimmelhok (sorry
) van eerst
Nee, logisch. Maar je kan er nu wel weer jaaaaaaaaaaaren tegenaan natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeten we nog maar ff zien![]()
En idd...een enorrrrrm verschil, het was echt echt echt nodig.
Eigenlik zouden we het een jaar of 6 terug al doen, maar we zagen beide tegen de rommel en al dat werk op stiekem.
En daarbij heeft het ook klauwen vol geld gekost, dus niet een klusje wat je zo ff tussendoor doet zeg maar
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeten we nog maar ff zien![]()
En idd...een enorrrrrm verschil, het was echt echt echt nodig.
Eigenlik zouden we het een jaar of 6 terug al doen, maar we zagen beide tegen de rommel en al dat werk op stiekem.
En daarbij heeft het ook klauwen vol geld gekost, dus niet een klusje wat je zo ff tussendoor doet zeg maar
Wauw! Tof hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ruimte idd![]()
Gisteren is de glijstangcombinatie en kraan opgehangen, vanaf morgen mogen we weer lekker douchen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag maar es kijken hoe ver we komen met die kleine laatste afwerkklusjes
hansgrohe \o/quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ruimte idd![]()
Gisteren is de glijstangcombinatie en kraan opgehangen, vanaf morgen mogen we weer lekker douchen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag maar es kijken hoe ver we komen met die kleine laatste afwerkklusjes
Oepsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |