Hebben wij ook gedaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Dulk het volgende:
[..]
en hij zat al 40 jaar in het vak hé, neh dan pas ik, ik kom net kijken en zit niet ineens in de renovatie als beroep
en bovendien is het toch geen reeele optie meer voor jou, of je krijgt je vader zover dat hij een gleuf van 100cmx4x6cm gaat hakken in de betonvloer
echt in de betonvloer? respect!quote:
Tsja er lag bij ons een enorm dikke betonvloer maar met wat hulp stukken en wat *&% kom je een eindquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:39 schreef Dulk het volgende:
[..]
echt in de betonvloer? respect!
ik heb gewoon zandcement gestort (de buurjongen heeft de zakken specie (alle 45 zakken) voor 2 pakken peukies naar boven gesjouwd)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El is een stoer wijffie heur![]()
Vanavond is de verlichting aansluitklaar gemaakt, de leidingen van de wastafel aangelegd en de fermacellplaten alvast naar boven gesjouwd.
Morgenavond komen de stoottroepen weer, maar ik heb een etentje.
Dus hopelijk bij thuiskomst weer duidelijke vorderingen
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag toch maar een nieuwe douchebak 100x100 gekocht![]()
Tevens is de voorzetwand afgetimmerd en de vloer geegaliseerd.
Nu ff wachten tot het goed is uitgehard en dan hopelijk maandag weer verder![]()
Zal morgen weer ff foto's maken, nu slapen
Ja he?quote:
Zelfs in nog niet af status ziet het er al stukken beter uit, lichter en een wit plafondquote:Op zondag 20 juni 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Foto's![]()
Druk bezig met aftimmeren.
[ afbeelding ]
Egale vloer.
[ afbeelding ]
Daar durf ik geen uitspraken over te doenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs in nog niet af status ziet het er al stukken beter uit, lichter en een wit plafondWanneer hopen jullie klaar te zijn?
Nog een hele klus dus! Heel veel succes!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar durf ik geen uitspraken over te doen![]()
Maandag, vrijdag en zaterdag gaat pa weer de hele dag bezig en dan in de avonduren doet ie ook nog wel e.e.a.
Ik had gehoopt dat we maandag konden beginnen met tegelen, maar ik was weer es te enthousiast![]()
Omdat er een grotere douchebak in komt, moet er opnieuw een gat voor de afvoer worden gediamantboord, de Ithobox moet nog aangesloten, de waterleidingen naar de douche moeten nog worden aangesloten en de deur waar de douche tegenaan komt moet er nog uit en dichtgemaakt worden.
En dan....kunnen we eindelijk tegelen
Tnxquote:Op zondag 20 juni 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog een hele klus dus! Heel veel succes!
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Tevens is de oude vensterbank eraf gefreest en is nu gelijk met de muur, zodat daar ook tegels op kunnen. (dikke vieze stofbende)
Weet niet meer wie dat wasquote:Er schreef iemand op 9 juni:
Maar als het stucen klaar is, hebben we de meeste stoftroep gehad
Ja, het is erg arbeidsintensief allemaalquote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Vandaag is het aftimmeren echt echt echt klaar gemaakt en de deur waar de douche tegen aan komt, is dicht gemaakt.
Tevens is de oude vensterbank eraf gefreest en is nu gelijk met de muur, zodat daar ook tegels op kunnen. (dikke vieze stofbende)
En als paps morgen een beetje op tijd thuis is, gaat ie beginnen met tegelen![]()
Valt me trouwens op, als ik het hier zo tiep, dat er heul niet zo veel gebeurd is, maar toch gaat er zoooooveel tijd inzitten![]()
Morgen ff foto's maken, maar nu eerst slapen
Edit: tevens is er met een nivelleerlaser een lijn uitgezet op alle muren van waaruit er wordt begonnen met tegelen....was ook een heel werk![]()
Hip he?quote:
En idd wat Ll zegt; errug mooi die tegelsquote:Dit was ooit een deur, maar nu een douche!
"binnenkort?" staat erachterquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
Mooi Ing!
Wat staat er nou op die deur!
Ik kom niet verder dan
[..]
En idd wat Ll zegt; errug mooi die tegels
Ah, ok! Ik kon er niks van makenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"binnenkort?" staat erachter![]()
En Tnx..wanneer komen jullie weer logeren?
Jullie kunnen ook gewoon nu gaan en even een handje helpenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, ok! Ik kon er niks van maken
En als het af is![]()
Nee, gaat echt niet lukken helaas. Katten gezin en zo jeweets.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook gewoon nu gaan en even een handje helpen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ja daarom is het juist leuk, gewoon 1 ding wat niet dat standaard lichte is.
Oooh! Ben erg benieuwd naar de foto's. Bijna klaar!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Update![]()
Inmiddels zitten alle wandtegels erin en met inwassen zijn we op de helft.
Best lastig om met deze temperaturen in te wassen; het voegmiddel droogt nog al snel![]()
Foto's volgen nog
Coool!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Update![]()
Inmiddels zitten alle wandtegels erin en met inwassen zijn we op de helft.
Best lastig om met deze temperaturen in te wassen; het voegmiddel droogt nog al snel![]()
Foto's volgen nog
Oh wat zal dát heerlijk zijn voor jequote:Op zondag 11 juli 2010 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
dus dan kunnen we weer lekker thuis douchen wanneer we maar willen.
Cooooooooooooooooool!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Gisteravond heeeeerlijk in bad geweest
![]()
Zo, dat wilde ik ff kwijt, nu weer gauw aan het werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |