Woeiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
En daarna kan het echte opbouwen beginnen
Jup, da's niet Onze Vader, maar Mijn Papsiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woei![]()
En die gaten![]()
En is dat De vadert van vanochtend?![]()
Nee joh!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
waag het niet dat gat te laten zitten in die keuken
Stuur het nietteam op je af![]()
Maarprogressie
Die in de vloer?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaten boren zonder stof
Knap, lukt mij niet
Ventilatie isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef tie-rep het volgende:
leuk hè, gaten maken?!
Wij zijn nu ook overal doorheen aan het breken om ventilatie aan te leggen.
Rotwerk, maar uiteindelijk wel nuttig
iets anders: Dat voorzetsysteem ziet er stevig uit!
Wat is dat voor merk/type?
Komt hier misschien ook nog van pas
En wat is de reden voor fermacell ipv diamondboard oid?
neem aan dat je deze plaat gaat gebruiken?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh!![]()
Maar goed, eerst de badkamert klaar en dan kunnen we het plafond in de keuken wel aanpakken.
Geld vliegt toch al aan alle kanten weg, dus dat kan er ook nog wel bij![]()
Formido heeft trouwens zaterdag a.s. 25% korting tussen 8 en 9 uur 's ochtends.
Ik heb al een hele boodschappenlijst klaarliggen.![]()
/huisvrouwzuunigerdmodus off]
Whehehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
goed bezig hoor! Als de karwei weer eens stickers doet zal ik aan je denken
En ja verbouwen en de tuingeloof dat wij alleen op vakantie gaan als het drie weken regent.
Ik ben tukken
Het bedrijf waar m'n vader werkte had showroomverbouwing en zodoende zijn we voor belachelijk weinig geld aan o.a. een toilet en wastafel + die frames gekomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef tie-rep het volgende:
zie dat het Geberit GIS is.
http://www.geberit.nl/geb(...)prod-sani-inbo-gis-1
Enig idee waar dat gekocht is?
beter! heb je gelukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het bedrijf waar m'n vader werkte had showroomverbouwing en zodoende zijn we voor belachelijk weinig geld aan o.a. een toilet en wastafel + die frames gekomen.
En hij had zelf nog e.e.a. thuis staan
Hoeveel heb je nodig dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef tie-rep het volgende:
[..]
beter! heb je geluk![]()
net geïnformeerd en zag dat alleen het profiel ¤ 8,-/m kost
Dus dat gaat het niet worden...
Er is nog over, maar tis niet van mij he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef tie-rep het volgende:
beetje zelfde hoeveelheid die jullie hebben gebruikt.
Maar ben beetje bang voor kosten van alle verbindingshoekjes, afstandhouders, klemmen en andere dingen.
Telt meestal erg snel op.
heb je nog iets over dan?
gewoon met ytong een wandje opzetten (10cm dik) super stevig en kost bijna niets!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef tie-rep het volgende:
beetje zelfde hoeveelheid die jullie hebben gebruikt.
Maar ben beetje bang voor kosten van alle verbindingshoekjes, afstandhouders, klemmen en andere dingen.
Telt meestal erg snel op.
heb je nog iets over dan?
Tnxquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Dulk het volgende:
[..]
gewoon met ytong een wandje opzetten (10cm dik) super stevig en kost bijna niets!
ontopic: ziet er al goed uit, installatiewerk zit er bijna in nu!![]()
maar waarom laat je de afvoeren door de verdieping heen gaan? waarom niet op het beton leggen en zandcement er overheen storten?
Alles wordt gedaan door iemand met 40 jaar ervaring in dit vak, dus ik neem aan dat dat wel goed komtquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Dulk het volgende:
gaaf zeg
ja jammer dat dit geen zichtwerk is, maar als er getegeld is dan wordt je zo blij
wel eerst je afvoeren enzo goed testen he! voordat je alles dichtsmeert
Dan lijkt het ineens een stuk "echter"quote:
Als we overal water uit de kranen willen hebben en ook dat het water wordt afgevoerd, dan zullen we wel moeten he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef skrn het volgende:
Wat een leidingwerk allemaal. Komt dit nog goed?
Overal gatenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
En foto's![]()
Overal gaten![]()
Buitenmuur
[ afbeelding ]
Badkamervloer
[ afbeelding ]
En daarmee automatisch ook in het keukenplafond![]()
[ afbeelding ]
De veroorzakert
[ afbeelding ]
De voorzetwand, klaar om afgewerkt te worden met fermacell![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgenmiddag gaan we verder; dan worden de afvoeren en waterleidingen voor douche en bad aangelegd.
En daarna kan het echte opbouwen beginnen
Ik heb er ook alle vertrouwen in, op de foto's ziet het er uit alsof iedereen weet wat hij/zij doet!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als we overal water uit de kranen willen hebben en ook dat het water wordt afgevoerd, dan zullen we wel moeten he?![]()
Ik heb er iig alle vertrouwen in... al heb ik ook al wel een paar keer achter m'n oortjes gekrabd
Ik zei al tegen mijn Mr goh met dat muurtjes is dan een grotere douchebak niet handiger?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan lijkt het ineens een stuk "echter"![]()
Ben nu op zoek naar een nieuwe douchebak van 100x100.
Anders moeten er randjes om de oude (90x90) heen gemaakt worden.
Heb al een leuke gezien op MP
Ja tuurlijk, maar die 90x90 hebben we nog nieuw in de verpakking staan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn Mr goh met dat muurtjes is dan een grotere douchebak niet handiger?
Doe het nou goed, je zet er echt niet nog een nieuwe douchebak inquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die 90x90 hebben we nog nieuw in de verpakking staan.
Vind ik zunde van de cent'n![]()
Heb de advertentie doorgemaild naar pa, dan kan die ff kijken of het bij ons zou kunnen (tis 'zo'n platte).
Jahaaaquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe het nou goed, je zet er echt niet nog een nieuwe douchebak in
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jahaaa![]()
Pa belde net en zou als ie tijd had ff op MP kijken en als hij het goed vindt dan ga ik bieden
Dat gaat ie dan ook zeker welquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
pff zal nog eens wat zeggen
Overigens die van 90x90 kan dan ook op MP
Nieuwe? En kan hij niet gewoon terug waar je hem vandaan hebt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat gaat ie dan ook zeker wel![]()
Maar als ik zie hoeveel douchebakken 90x90 erop staan, denk ik niet dat ze in rijen van 2 opgesteld staan
Foute bestelling bij nieuwbouwprojectjequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nieuwe? En kan hij niet gewoon terug waar je hem vandaan hebt?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Foute bestelling bij nieuwbouwprojectje![]()
En daarbij; we hebben hem al 8 jaar in huis.
Had ik ook het liefst, maar dat werd ons ten strengste afgeraden.quote:
Hoezo lekkage?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik ook het liefst, maar dat werd ons ten strengste afgeraden.
Iets met afvoer en lekkage ofzo.
Helaas was de douchebak die ik op het oog had niet geschikt, omdat daar geen glasblokken op geplaatst konden worden (maar goed dat ik ff gebeld heb, anders had ik alweer enthousiast met 2 bakken gezeten)
Nu zit ik te vogelen met een nieuwe douchebak 90x100 en dan aan de 100-kant 1 rij glasblokken.
Paps is erg bang voor extra naden e.d. ivm lekkage.
Het mooist zou natuurlijk een nieuwe douchebak + nieuw scherm van 100x100 zijn, maar dan ben je zo weer 700 euro armer.
Des te meer naden, des te meer kans op lekkage.quote:
als je een goedkope plastic drain neemt heb je meer kans op lekkage, als je een volledig rvs drain neerlegt kan er echt niets gebeuren hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik ook het liefst, maar dat werd ons ten strengste afgeraden.
Iets met afvoer en lekkage ofzo.
Helaas was de douchebak die ik op het oog had niet geschikt, omdat daar geen glasblokken op geplaatst konden worden (maar goed dat ik ff gebeld heb, anders had ik alweer enthousiast met 2 bakken gezeten)
Nu zit ik te vogelen met een nieuwe douchebak 90x100 en dan aan de 100-kant 1 rij glasblokken.
Paps is erg bang voor extra naden e.d. ivm lekkage.
Het mooist zou natuurlijk een nieuwe douchebak + nieuw scherm van 100x100 zijn, maar dan ben je zo weer 700 euro armer.
Heb je ooit wel es een discussie met m'n vader gehad?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:33 schreef Dulk het volgende:
[..]
als je een goedkope plastic drain neemt heb je meer kans op lekkage, als je een volledig rvs drain neerlegt kan er echt niets gebeuren hoor
Zonder die bak een stuk minderquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Des te meer naden, des te meer kans op lekkage.
We gaan er natuurlijk niet van uit, maar het wordt wel een stuk kwetsbaarder op de manier hoe we het eerst wilden doen
en hij zat al 40 jaar in het vak hé, neh dan pas ik, ik kom net kijken en zit niet ineens in de renovatie als beroepquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je ooit wel es een discussie met m'n vader gehad?![]()
Ik heb dat al 31 jaar inmiddels en ik kan je vertellen dat het dodelijk vermoeiend is en hij wint altijd op een of andere manier![]()
Ik zal hem vanaaf mijn idee es voorstellen; kijken of ie weer beren op de weg ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |