Ja, maar het lijkt me niet goed als je knokkel binnen 5 minuten blauw wordt als je er ergens mee tegenaan hebt geslagen...quote:
Daarom, eerst testen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me niet goed als je knokkel binnen 5 minuten blauw wordt als je er ergens mee tegenaan hebt geslagen...
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
Ja verdorie, nu heb ik dat deuntje van schapen neuken in mn hoofd.
Helaas zit ze al in d'r pyjamaquote:
Nu al hard aan de fap?quote:
Ik om 8.00u. We moeten nu op de fiets boodschappen doenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
WOW![]()
good night, morgen er weer om 6.30 uit..
Dan nog leg ik de link met je hand even nietquote:
Boos, muur, hand = boem.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog leg ik de link met je hand even niet
Ja. Want veel topics reageer je een keer en dan kijk je er nooit meerquote:
*Brave meldt!quote:
Ojaquote:
Jahoor, kilo's! Hoeveel heb je nodig?quote:
Ohja, inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Want veel topics reageer je een keer en dan kijk je er nooit meer
Wat kan je missen?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor, kilo's! Hoeveel heb je nodig?
Daaromquote:
Kilo of 7, omdat jij het bentquote:
Komt dat bij mijn gewicht op? Want dan hoef ik het nietquote:
Nee, juist andersom! Bij mij komt er 7 bij en bij jou 7 kilo af!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt dat bij mijn gewicht op? Want dan hoef ik het niet
Oke, dealquote:Op zondag 6 juni 2010 23:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, juist andersom! Bij mij komt er 7 bij en bij jou 7 kilo af!
quote:
Ik ben in een heel vrijgevige bui atmquote:
Hoe dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef RoBro het volgende:
ik ben voor 11 euro opgelicht dat dit kan in nederlands podverdomme
TEST HET DAN EERST1quote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef RoBro het volgende:
ik ben voor 11 euro opgelicht dat dit kan in nederlands podverdomme
Blijft een goede truc.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
nou mensen die beweren dat ze iets opsturen maar het niet hebben gedaan
Bahquote:Op zondag 6 juni 2010 23:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
nou mensen die beweren dat ze iets opsturen maar het niet hebben gedaan
Zit je er mooi naast met je beeld.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef RoBro het volgende:
kijk ik net een filmpje moest ik een klein beetje aan mijn beeld van renesite denken![]()
Op 0.58quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef RoBro het volgende:
kijk ik net een filmpje moest ik een klein beetje aan mijn beeld van renesite denken![]()
quote:Vandaag heb ik het toestel teruggekregen van TNT. Er zat volgens TNT 1
postzegel te weinig op. Ik heb het pakket vandaag opnieuw naar je toe
gestuurd. Excuses voor het ongemak.
quote:Ik begrijp er echt niks van, TNT had mij gebeld en vertelde dat voor zover in de computer gezien kon worden het pakketje gewoon in de afleverbox terecht is gekomen. Misschien is hij bij de buren terecht gekomen?
Mvg,
en dat allemaal voor 11 euro dat dit kan in nederlandquote:Ik was anderhalve dag in brussel waardoor ik zonet de telefoon op de post heb gedaan. De telefoon zal je dan morgen binnen krijgen. Houd je me op de hoogte?
Mvg,
Twee keer een postzegel te weinig?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
en dat allemaal voor 11 euro dat dit kan in nederland
Eerste en derde mail is hetzelfde.quote:
Die gasten komen ook nooit buiten, dus hebben geen idee hoeveel postzegels er op moeten. Kan je hun niet kwaad nemen.quote:
Ik doe er altijd voor de zekerheid nog maar 1 op. Beter te veel dan te weinig, postzegels zat hierquote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gasten komen ook nooit buiten, dus hebben geen idee hoeveel postzegels er op moeten. Kan je hun niet kwaad nemen.
maar daardoor moet ik toch weer een cheapass telefoon gaan zoekenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gasten komen ook nooit buiten, dus hebben geen idee hoeveel postzegels er op moeten. Kan je hun niet kwaad nemen.
Hoezo dan en niet nu?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb op dit moment gewoon geen telefoon omdat ik er niet mee om kan gaan. En een nieuwe kopen heeft geen zin, want ik wil een abbo als ik 18 ben, da's al over 4 maanden - 5 dagen.
Ik kan toch geen abbo afsluiten als ik nog geen 18 ben.quote:
Grapjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |