Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef hoogvlieger het volgende:
vandaag mailtje van de baas gekregen. Ben per 18 augustus a.s soldaat der derde klassekrijg dan wel bijna 900 bruto per maand
.
Moggahquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ooow.. godsgruwel ik ben zooo zenuwwappig!!
Rond welke tijd kunnen we stoppen met duimen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 07:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ooow.. godsgruwel ik ben zooo zenuwwappig!!
house of painquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hhehe, zo hoort het ook. Toendertijd was het bij ons niet echt een deel van de opleiding, maar we deden het wel in de AMOL. En ja, je krijgt een knal tegen je kop, maar geeft daarom een dubbele terug indien dat mogelijk is. Later lekker een pint drinken en het zeer is over.
quote:
Orgie!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:19 schreef Laydina het volgende:
Morgen mijn eerste nacht slapen op een kazerne![]()
quote:
Oeps.quote:
Van Rijkswege verstrekte legering ten tijde van feestjes.quote:Jah hebben een feestje en ik heb een slaapplek kunnen bemachtigen (ben maar een burger, dus nooit gedaan)
Wie weet loopt er wat leuks rond, maar met de administratieve functies zijn het vooral oudjes vaakquote:
Als het goed is gaat de afterparty in de stad plaatsvinden, dus dat moet goedkomenquote:Van Rijkswege verstrekte legering ten tijde van feestjes.![]()
Tip: Zorg er voor dat jouw kamer niet aangewezen gaat worden als after party kamer.
De leukste mannen zijn te vinden in de CBRN functies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wie weet loopt er wat leuks rond, maar met de administratieve functies zijn het vooral oudjes vaak
Ik hoop het voor je.quote:Als het goed is gaat de afterparty in de stad plaatsvinden, dus dat moet goedkomen
CBRN?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
De leukste mannen zijn te vinden in de CBRN functies.![]()
Chemisch Biologisch Radiologisch Nucleair.quote:
En daar zit jij vastquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Chemisch Biologisch Radiologisch Nucleair.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De leukste mannen zijn te vinden in de CBRN functies.![]()
Haha nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:44 schreef Rave_NL het volgende:
Enneh, laydina, geheel toevallig op de nieuwe haven in Den Helder?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |