Er is nog niks over Robben gezegdquote:Op zondag 6 juni 2010 18:02 schreef Droopie het volgende:
Mooi land he Nederland.
Er stroomt olie de zee in, Turkije heeft ruzie met Israel, Joran van der Sloot.
Maar we beginnen het Journaal met Arjen Robben, terwijl er geen nieuws is
Als het echt duidelijk was dat het niks zou worden, dan hadden ze het nu wel gezegd.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Maar ja, nu laten ze heel Nederland en de Nederlanders in o.a. Belgenland wel in onzekerheid en dat kan nooit de bedoeling zijn. Duidelijkheid is iedereen bij gebaat.
Daar valt idd wat voor te zeggen ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Als het echt duidelijk was dat het niks zou worden, dan hadden ze het nu wel gezegd.
Zo denk ik er over.
Behalve dat het er niet goed uitziet.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Er is nog niks over Robben gezegd
Hoax doet leven bedoel je...quote:Op zondag 6 juni 2010 18:06 schreef Pinzon het volgende:
8 tot 10 dagen? Hoop doet leven.
http://www.voetbalcentraa(...)en-out-1724-uur-list
Onbetrouwbare site, dus niet te veel aandacht aan geven.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:06 schreef Pinzon het volgende:
8 tot 10 dagen? Hoop doet leven.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Onbetrouwbare site, dus niet te veel aandacht aan geven.
Ja sorry, ik had graag gezegd dat het een betrouwbare site is, maar dat is het écht niet.quote:
Ik interpreteer dat als "Gaat een paar weken duren en we gaan er een kansberekening op loslaten."quote:Op zondag 6 juni 2010 18:04 schreef LimboFan het volgende:
Deze zondag komt er geen duidelijkheid over de ernst van de hamstringblessure van Arjen Robben. De aanvaller werd in de middag onderzocht, maar de KNVB zal pas maandag meer duidelijkheid geven. Dat meldt de NOS zojuist in het journaal.
Later meer...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=108236
Eigenlijk verwacht ik dat ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:10 schreef Ludacriss het volgende:
Als er niks aan de hand was hadden ze het wel al aangegeven. Ze zullen morgen dus waarschijnlijk aangeven wie zijn vervanger is.
Dat er iets aan de hand is weten we al. Als het einde verhaal is, zouden ze dat ook zeggen. Dus zit het ertussen in. [/wishfulthinking]quote:Op zondag 6 juni 2010 18:10 schreef Ludacriss het volgende:
Als er niks aan de hand was hadden ze het wel al aangegeven. Ze zullen morgen dus waarschijnlijk aangeven wie zijn vervanger is.
Inderdaad. Als zijn hamstring volledig gescheurd was, dan hadden ze het wel gemeld. En was het WK afgelopen voor Arjen.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat er iets aan de hand is weten we al. Als het einde verhaal is, zouden ze dat ook zeggen. Dus zit het ertussen in. [/wishfulthinking]
ik denk ook dat er nog kansen zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat er iets aan de hand is weten we al. Als het einde verhaal is, zouden ze dat ook zeggen. Dus zit het ertussen in. [/wishfulthinking]
Sjek krijgt vast een smsje.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Wilskracht het volgende:
Hopelijk weten ze vanavond bij studio voetbal meer.
Jij verwacht nieuws van Jack "allemansvriend" van Gelder?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Wilskracht het volgende:
Hopelijk weten ze vanavond bij studio voetbal meer.
als iemand wat nieuws los kan krijgen is het Sjek welquote:Op zondag 6 juni 2010 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij verwacht nieuws van Jack "allemansvriend" van Gelder?²
Waarna er weer een rel volgt dat er gelekt is. De Nederlandse pers staat voor niksquote:Op zondag 6 juni 2010 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
als iemand wat nieuws los kan krijgen is het Sjek wel
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij verwacht nieuws van Jack "allemansvriend" van Gelder?²
Des te beterquote:Op zondag 6 juni 2010 18:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Denk dat sjek er niet zit vanavond maar al in zuidafrica is
Volgens mij is Jack qua huidskleur dan niet meer van de locals te onderscheiden.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Denk dat sjek er niet zit vanavond maar al in zuidafrica is
Dit dus. Morgen nog een extra onderzoekje voor de zekerheid. En dan zal hij waarschijnlijk wel meegaan voor de knock-out fase.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:31 schreef marcodej het volgende:
Als het meevalt hadden ze het direct gemeld denk ik, als het WK voor hem over is ook. Waarschijnlijk is hij meerdere weken uitgeschakeld en laten ze de beslissing aan Van Marwijk wat hij ermee doet.
http://www.vi.nl/WK-Nieuw(...)heid-over-Robben.htmquote:KNVB geeft maandag duidelijkheid over Robben
06/06/2010 18:05
Aan de onzekerheid over de WK-deelname van Arjen Robben komt nog geen einde. De KNVB geeft maandag duidelijkheid over de gevolgen van de hamstringblessure.
Na het geven van een hakje greep Robben zaterdag naar zijn linkerhamstring. Het goede gevoel over de uitkomst van het oefenduel met Hongarije (6-1) maakte direct plaats voor grote zorgen om de aanvaller. Terwijl Oranje naar Zuid-Afrika reisde, bleef Robben in Nederland achter voor onderzoek.
De uitkomst van het onderzoek in het Erasmus Ziekenhuis in Rotterdam blijft vooralsnog onbekend. De KNVB komt maandag met een verklaring over de situatie rond Robben en diens mogelijke beschikbaarheid tijdens het WK.
De eerste indrukken wezen op een somber scenario. 'Ik had liever verloren en Arjen heel gehouden', zei bondscoach Bert van Marwijk. 'Hij voelde een scherpe steek. Dat belooft niet veel goeds. Maar ik geef de hoop niet op.'
Want vanaf nu is er nooit meer nieuws over Arjen Robben?quote:
Morgen weer. Dus kan er nu opgehouden worden. Anders moet je in ONZ verder gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Want vanaf nu is er nooit meer nieuws over Arjen Robben?
We bepalen zelf wel of we over Arjen Robben praten of niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:44 schreef Creeg het volgende:
[..]
Morgen weer. Dus kan er nu opgehouden worden. Anders moet je in ONZ verder gaan.
Inderdaad, waar baseren ze die claim eigenlijk op?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:53 schreef Halve_Maen het volgende:
voetbalcentraal zegt dus 8 a 10 dagen.... beetje sterke claim als ze alleen op twitter afgaan....
quote:17:24 Twittergeruchten beweren dat de blessure van Arjen Robben meevalt. Het zou niet gaan om het gescheurd spierweefsel, maar om verrekking en gescheurden vezels in de hamstring. Hiervoor staat een herstelperiode van acht tot tien dagen
Verrekking ipv verrekingquote:Op zondag 6 juni 2010 18:45 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
Misleidende titel. Sowieso 'twittergeruchten'.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:04 schreef Downstar het volgende:
staat toch ook gewoon bij dat het twittergeruchten zijn op voetbalcentraal;
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef Golaso het volgende:
Tom Egbers: KNVB probeert zo snel mogelijk met nieuws te komen, maar het hangt af van verschillende partijen. We hebben goede hoop dat we vanavond meer weten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |