ach we moeten toch ietsquote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het niveau van deze belangrijke topic over een lieve aardige man echt té ver naar benden schieten
Sommige users.......quote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het niveau van deze belangrijke topic over een lieve aardige man echt té ver naar benden schieten
gebruik die knop nou dan!1quote:Op zondag 6 juni 2010 17:44 schreef BazzieK het volgende:
Wederom tvp
Ah, zal dat het zijn dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mensen met foksilver hebben een prima excuus
Welke knop?quote:
Fijnquote:Op zondag 6 juni 2010 17:45 schreef bascross het volgende:
Morgen pas duidelijkheid.![]()
![]()
Aldus radio 1 net!
Idd, Ruben, Robben, what's the difference...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef jpjedi het volgende:
Zou de telegraaf niet even naar het ziekenhuis kunnen bellen?
Bron?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef bascross het volgende:
knvb![]()
Hele dag zit ik te wachten op hét nieuws en dan komen ze doodleuk met de mededeling dat er morgen meer duidelijkheid komt.
Ongelofelijk idd.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef bascross het volgende:
knvb![]()
Hele dag zit ik te wachten op hét nieuws en dan komen ze doodleuk met de mededeling dat er morgen meer duidelijkheid komt.
Dat denk ik dus ook. Maar ja, nu laten ze heel Nederland en de Nederlanders in o.a. Belgenland wel in onzekerheid en dat kan nooit de bedoeling zijn. Duidelijkheid is iedereen bij gebaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:59 schreef Smoofie het volgende:
Of ze willen de nu al treurige nederlanders niet een doodschok toebrengen dat robbben 2 maanden is uitgeschakeld
Moeilijk te zeggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Wat denken jullie, nu het pas morgen bekend gaat worden? Dat dit slecht nieuws is?
Immers, anders zou het toch op de dag van scan wel bekend gemaakt worden?
www.radio1.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |