quote:Op zondag 6 juni 2010 19:04 schreef Halve_Maen het volgende:
[i]Twittergeruchten beweren dat de blessure van Arjen Robben meevalt. Het zou niet gaan om het gescheurd spierweefsel, maar om verrekking en gescheurden vezels in de hamstring. Hiervoor staat een herstelperiode van acht tot tien dagen![/i]
.....*zucht
dat dus, ik denk dat ze nu afwachten wat v marwijk gaat beslissen, en dat ze dat dan morgen bekend makenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef Halve_Maen het volgende:
oke, maar als het meevalt kan het toch best vanavond al gemeld worden?
Marijana Kovacevic is natuurlijk nog niet te bereiken.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef Golaso het volgende:
Tom Egbers: KNVB probeert zo snel mogelijk met nieuws te komen, maar het hangt af van verschillende partijen'
Dat kan ook goed nieuws zijn, Robben mist de eerste drie duels en van Marwijk gaat nu beslissen of hij hem meeneemt voor na de poulefase. Ik zeg: doen!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:16 schreef Swomp het volgende:
[..]
dat dus, ik denk dat ze nu afwachten wat v marwijk gaat beslissen, en dat ze dat dan morgen bekend maken
Spannendquote:Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef horned_reaper het volgende:
NOS Studio Sport meldt zojuist dat er mogelijk vanavond al meer nieuws over de blessure van Arjen Robben naar buiten komt. Mocht dat niet het geval zijn, dan maakt de Nederlandse voetbalbond (KNVB) het morgen bekend.
[Upd] 'Vanavond duidelijkheid rondom Robben'
Ik wacht in spanning af
Idd. Dit is niet normaal. Iedereen heeft baat bij duidelijkheid, dus die wil ik ook verdomme.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
Spannend![]()
Alleen heb ik er steeds minder vertrouwen in![]()
heb ik iets gemist ?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik wil absoluut niet doemdenken, maar de manier waarop Tom Egbers net sprak belooft niet veel goeds.
Daarnaast zijn persconferenties meestal voor slecht nieuws
quote:
Wat zei hij dan precies tijdens zijn manier van spreken?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik wil absoluut niet doemdenken, maar de manier waarop Tom Egbers net sprak belooft niet veel goeds.
Jeps, ik zag het vlak nadat ik gepost had. Bedankt alsnog.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wat zei hij dan precies tijdens zijn manier van spreken?
Ik heb Egbers alleen gehoord toen Studio Sport begon.
Persconferenties of persverklaringen melden zelden goed nieuwsquote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef Witteveldroos het volgende:
Waarom tik je je reactie boven de quote?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:44 schreef Wilskracht het volgende:
Egbers was aan het speculeren endat hoort een goede journalist niet te doen.
[..]
Juist. Godverdomme man, ongelofelijk dat we één van onze beste spelers ( in balbezit dan toch ) zullen 'moeten' ( tussen '-' omdat ik het eerst zal horen en daarna geloof ik het pas ) missen dit WK.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Persconferenties of persverklaringen melden zelden goed nieuwsZou een domper zijn als hij niet meekan.
moet er onder doen we dat de volgende keer!!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom tik je je reactie boven de quote?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef Witteveldroos het volgende:
Ach, liever een sombere conclusie trekken en dat het achteraf alleen maar meevalt, als andersom.
Ja, maar we hebben al zolang moeten wachten op het nieuws en nu is er nog geen zekerheid. Als het allemaal wel meeviel, hadden ze geen enkele reden om het niet in het nieuws te brengen of vergeet ik iets?quote:
quote:
Idd, waarom zou ie het eerst op Facebook zetten, en dan pas bekend maken @ Radio/TVquote:Op zondag 6 juni 2010 19:53 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik geloof er geen hol van tot er een officiele bevestiging komt.
Omdat dat makkelijker gaat als je thuis zit achter je computertjequote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, waarom zou ie het eerst op Facebook zetten, en dan pas bekend maken @ Radio/TV![]()
Idd. Onlogische volgorde.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, waarom zou ie het eerst op Facebook zetten, en dan pas bekend maken @ Radio/TV![]()
Snel even een telefoontje naar NOS is nóg makkelijkerquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Omdat dat makkelijker gaat als je thuis zit achter je computertje
Ja maar Robben zijn telefoon is stukquote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Snel even een telefoontje naar NOS is nóg makkelijker
47min geledenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Die Facebook update is van 8 dagen geleden?
Arjen Robben 8 Tage aus.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Die Facebook update is van 8 dagen geleden?
Omdat de Duitse fan die dat plaatst geen Nederlands spreekt.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef jpjedi het volgende:
Ja waarom in godsnaam in het mofrikaans ipv nederlands?
dat dus..quote:Op zondag 6 juni 2010 20:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Omdat de Duitse fan die dat plaatst geen Nederlands spreekt.
eikels die serieus geloven dat arjen robben een facebook pagina heeft en nog grotere eikels die geloven dat ie daar nieuws over zn blessure op gaat zettenquote:
Wat?quote:
Dat was het gisteren ook al............ dat jij een heaumeau bent.quote:
afgelopenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef larry91 het volgende:
Update:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=108236
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef larry91 het volgende:
Update:
Hm, het zal mij benieuwen.quote:De NOS meldt zondagavond dat nog later vandaag meer duidelijkheid zal worden gegeven over de kwetsuur van Arjen Robben. Volgens de staatsomroep moeten eerst alle betrokken ‘partijen’ groen licht geven alvorens er een statement naar buiten kan worden gebracht. Robben’s vader en zaakwaarnemer Hans Robben liet weten dat zij niks mogen zeggen voordat de KNVB met een officiële verklaring komt.
ben benieuwd, zullen het zeker op een akkoordje met Sjek hebben gegooid....toch maar straks ff kijken dan naar SV...bij hoge uitzondering...quote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef larry91 het volgende:
Update:
Mandy?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:31 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ben benieuwd, zullen het zeker op een akkoordje met Sjek hebben gegooid....toch maar straks ff kijken dan naar SV...bij hoge uitzondering...
overigens klinkt de toon van dat bericht niet goed....heb het idee dat de kogel door de kerk is en Bert een vervanger gaat oproepen
Ik heb sinds gisteren al het gevoel dat er een dierbare is overleden!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Mensen die leuk denken te zijn![]()
Die "geinige" topics over Robben
Of dat Robben pas in de 8e finale mee kan spelen en dat Bert nu twijfelt of hij Robben wel of niet mee zal nemenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:31 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ben benieuwd, zullen het zeker op een akkoordje met Sjek hebben gegooid....toch maar straks ff kijken dan naar SV...bij hoge uitzondering...
overigens klinkt de toon van dat bericht niet goed....heb het idee dat de kogel door de kerk is en Bert een vervanger gaat oproepen
Ik denk dat hij iets betere fysio aandacht zal krijgen dan een spelertje van een lokaal hockeyteampje.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Kadafi het volgende:
Hamstring blessures duren vaak langer dan je denkt. Een medespeler binnen m'n hockeyteam kreeg in Oktober een hamstringblessure, wist dat ook meteen omdat hij het zelf dacht en we een huisarts binnen het team hebben die dat bevestigde. De huisarts adviseerde 6 weken rust minimaal. Dit deed m'n teamgenoot braaf. Ging toen na 6 weken weer rustig mee trainen, na 8 weken speelde hij mee en pats: het was weer raak, zelfde hamstring. Uiteindelijk heeft de blessure periode voor hem toen nog langer geduurd (een half jaar).
Oftewel, wat ik denk op basis van mijn ervaring: geen Arjen Robben, maar een andere sterspeler voor oranje in de voorhoede.
nope, ik denk een afzegging als het waar is dat ze met een officiele reactie willen komen, en dat gebeurt uiteraard dan in SV, waar Van Praag namens de KNVB zit vanavond.....quote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef larry91 het volgende:
[..]
Of dat Robben pas in de 8e finale mee kan spelen en dat Bert nu twijfelt of hij Robben wel of niet mee zal nemen
Tuurlijk... en ik heb gister getelefoneerd met Obamaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef Michielos het volgende:
ey ik heb slecht nieuws...
Ik heb zojuist telefoontje met Arjen gehad en het was niet goed. Hij was er zelf ook vrij beduusd onder. Dit is een zware klap voor het Nederlands elftal
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk... en ik heb gister getelefoneerd met Obama
De eerste hoop ik toch van nietquote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nope, ik denk een afzegging als het waar is dat ze met een officiele reactie willen komen, en dat gebeurt uiteraard dan in SV, waar Van Praag namens de KNVB zit vanavond.....
overigens vind ik dat je Robben mee moet nemen ook al is ie pas fit voor de finale! Echt, stel dat je de finale haalt en Robben is dan weer fit.......dat is het risico waard om em erbij te houden! Zonder Robben ben je een leuk sterk team maar ben je net die bijzondere speciale "touch" kwijt....
Ja natuurlijk. Maar als het een hamstringblessure is: een gescheurde hamstring heb je niet binnen 3 weken verholpen, zelfs niet met fysiotherapie. Dan is er geen hoop meer voor Robben. Niet dat dat zo'n complete ramp is voor het Nederlands elftal, maar er gaat wel een hoop dreiging naar voren toe verloren als Robben niet mee kan spelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:36 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iets betere fysio aandacht zal krijgen dan een spelertje van een lokaal hockeyteampje.
Maar we zullen het wel zien, we kunnen toch alleen maar afwachten.
Precies. Ze dachten eerst dat ze er nog tot morgen over na moesten denken, maar realiseren zich nu dat iemand anders oproepen geen zin heeft. Arjen Robben gaat gewoon mee, en we zien wel wanneer hij aan spelen toe komt.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef larry91 het volgende:
[..]
De eerste hoop ik toch van niet.
Met het tweede ben ik het volkomen eens. Geen van zijn vervangers zou iets toevoegen aan Oranje, dus gewoon meenemen als er een kans bestat dat ie tijdens het toernooi nog in actie kan komen.
ehr? ik ben al sinds 3 jaar bevriend met hem hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk... en ik heb gister getelefoneerd met Obama
Je zal hem wel in een vechtkamp hebben leren kennen, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ehr? ik ben al sinds 3 jaar bevriend met hem hoor
Verschil in hersteltijd tussen een amateursporter en een topsporter die 24-7 aan zijn herstel kan werken onder de beste begeleiding is wel gigantisch.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar als het een hamstringblessure is: een gescheurde hamstring heb je niet binnen 3 weken verholpen, zelfs niet met fysiotherapie. Dan is er geen hoop meer voor Robben. Niet dat dat zo'n complete ramp is voor het Nederlands elftal, maar er gaat wel een hoop dreiging naar voren toe verloren als Robben niet mee kan spelen.
Jeps.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nope, ik denk een afzegging als het waar is dat ze met een officiele reactie willen komen, en dat gebeurt uiteraard dan in SV, waar Van Praag namens de KNVB zit vanavond.....
overigens vind ik dat je Robben mee moet nemen ook al is ie pas fit voor de finale! Echt, stel dat je de finale haalt en Robben is dan weer fit.......dat is het risico waard om em erbij te houden! Zonder Robben ben je een leuk sterk team maar ben je net die bijzondere speciale "touch" kwijt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
dus je hebt em leren kennen tijdens een weekendje Londen?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ehr? ik ben al sinds 3 jaar bevriend met hem hoor
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Die grapjes zijn nu wel klaar hoor.
Jij snapt het.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef Ferdii het volgende:
zal wel afgelopen zijn ja, indien er niks aan de hand zou geweest zijn zou er sneller een bericht geweest zijn. Nu moesten er dingen door gesproken worden, zoals het aanwijzen van een vervanger, contact opnemen met die vervanger etc.
jepquote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |