quote:Op zondag 6 juni 2010 19:04 schreef Halve_Maen het volgende:
[i]Twittergeruchten beweren dat de blessure van Arjen Robben meevalt. Het zou niet gaan om het gescheurd spierweefsel, maar om verrekking en gescheurden vezels in de hamstring. Hiervoor staat een herstelperiode van acht tot tien dagen![/i]
.....*zucht
dat dus, ik denk dat ze nu afwachten wat v marwijk gaat beslissen, en dat ze dat dan morgen bekend makenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef Halve_Maen het volgende:
oke, maar als het meevalt kan het toch best vanavond al gemeld worden?
Marijana Kovacevic is natuurlijk nog niet te bereiken.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef Golaso het volgende:
Tom Egbers: KNVB probeert zo snel mogelijk met nieuws te komen, maar het hangt af van verschillende partijen'
Dat kan ook goed nieuws zijn, Robben mist de eerste drie duels en van Marwijk gaat nu beslissen of hij hem meeneemt voor na de poulefase. Ik zeg: doen!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:16 schreef Swomp het volgende:
[..]
dat dus, ik denk dat ze nu afwachten wat v marwijk gaat beslissen, en dat ze dat dan morgen bekend maken
Spannendquote:Op zondag 6 juni 2010 19:23 schreef horned_reaper het volgende:
NOS Studio Sport meldt zojuist dat er mogelijk vanavond al meer nieuws over de blessure van Arjen Robben naar buiten komt. Mocht dat niet het geval zijn, dan maakt de Nederlandse voetbalbond (KNVB) het morgen bekend.
[Upd] 'Vanavond duidelijkheid rondom Robben'
Ik wacht in spanning af
Idd. Dit is niet normaal. Iedereen heeft baat bij duidelijkheid, dus die wil ik ook verdomme.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
Spannend![]()
Alleen heb ik er steeds minder vertrouwen in![]()
heb ik iets gemist ?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik wil absoluut niet doemdenken, maar de manier waarop Tom Egbers net sprak belooft niet veel goeds.
Daarnaast zijn persconferenties meestal voor slecht nieuws
quote:
Wat zei hij dan precies tijdens zijn manier van spreken?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik wil absoluut niet doemdenken, maar de manier waarop Tom Egbers net sprak belooft niet veel goeds.
Jeps, ik zag het vlak nadat ik gepost had. Bedankt alsnog.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wat zei hij dan precies tijdens zijn manier van spreken?
Ik heb Egbers alleen gehoord toen Studio Sport begon.
Persconferenties of persverklaringen melden zelden goed nieuwsquote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef Witteveldroos het volgende:
Waarom tik je je reactie boven de quote?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:44 schreef Wilskracht het volgende:
Egbers was aan het speculeren endat hoort een goede journalist niet te doen.
[..]
Juist. Godverdomme man, ongelofelijk dat we één van onze beste spelers ( in balbezit dan toch ) zullen 'moeten' ( tussen '-' omdat ik het eerst zal horen en daarna geloof ik het pas ) missen dit WK.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Persconferenties of persverklaringen melden zelden goed nieuwsZou een domper zijn als hij niet meekan.
moet er onder doen we dat de volgende keer!!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom tik je je reactie boven de quote?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:46 schreef Witteveldroos het volgende:
Ach, liever een sombere conclusie trekken en dat het achteraf alleen maar meevalt, als andersom.
Ja, maar we hebben al zolang moeten wachten op het nieuws en nu is er nog geen zekerheid. Als het allemaal wel meeviel, hadden ze geen enkele reden om het niet in het nieuws te brengen of vergeet ik iets?quote:
quote:
Idd, waarom zou ie het eerst op Facebook zetten, en dan pas bekend maken @ Radio/TVquote:Op zondag 6 juni 2010 19:53 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik geloof er geen hol van tot er een officiele bevestiging komt.
Omdat dat makkelijker gaat als je thuis zit achter je computertjequote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, waarom zou ie het eerst op Facebook zetten, en dan pas bekend maken @ Radio/TV![]()
Idd. Onlogische volgorde.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, waarom zou ie het eerst op Facebook zetten, en dan pas bekend maken @ Radio/TV![]()
Snel even een telefoontje naar NOS is nóg makkelijkerquote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Omdat dat makkelijker gaat als je thuis zit achter je computertje
Ja maar Robben zijn telefoon is stukquote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Snel even een telefoontje naar NOS is nóg makkelijker
47min geledenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Die Facebook update is van 8 dagen geleden?
Arjen Robben 8 Tage aus.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Sheepcidus het volgende:
Die Facebook update is van 8 dagen geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |