ach we moeten toch ietsquote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het niveau van deze belangrijke topic over een lieve aardige man echt té ver naar benden schieten
Sommige users.......quote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het niveau van deze belangrijke topic over een lieve aardige man echt té ver naar benden schieten
gebruik die knop nou dan!1quote:Op zondag 6 juni 2010 17:44 schreef BazzieK het volgende:
Wederom tvp
Ah, zal dat het zijn dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mensen met foksilver hebben een prima excuus
Welke knop?quote:
Fijnquote:Op zondag 6 juni 2010 17:45 schreef bascross het volgende:
Morgen pas duidelijkheid.![]()
![]()
Aldus radio 1 net!
Idd, Ruben, Robben, what's the difference...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef jpjedi het volgende:
Zou de telegraaf niet even naar het ziekenhuis kunnen bellen?
Bron?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef bascross het volgende:
knvb![]()
Hele dag zit ik te wachten op hét nieuws en dan komen ze doodleuk met de mededeling dat er morgen meer duidelijkheid komt.
Ongelofelijk idd.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef bascross het volgende:
knvb![]()
Hele dag zit ik te wachten op hét nieuws en dan komen ze doodleuk met de mededeling dat er morgen meer duidelijkheid komt.
Dat denk ik dus ook. Maar ja, nu laten ze heel Nederland en de Nederlanders in o.a. Belgenland wel in onzekerheid en dat kan nooit de bedoeling zijn. Duidelijkheid is iedereen bij gebaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:59 schreef Smoofie het volgende:
Of ze willen de nu al treurige nederlanders niet een doodschok toebrengen dat robbben 2 maanden is uitgeschakeld
Moeilijk te zeggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Wat denken jullie, nu het pas morgen bekend gaat worden? Dat dit slecht nieuws is?
Immers, anders zou het toch op de dag van scan wel bekend gemaakt worden?
www.radio1.nlquote:
Er is nog niks over Robben gezegdquote:Op zondag 6 juni 2010 18:02 schreef Droopie het volgende:
Mooi land he Nederland.
Er stroomt olie de zee in, Turkije heeft ruzie met Israel, Joran van der Sloot.
Maar we beginnen het Journaal met Arjen Robben, terwijl er geen nieuws is
Als het echt duidelijk was dat het niks zou worden, dan hadden ze het nu wel gezegd.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Maar ja, nu laten ze heel Nederland en de Nederlanders in o.a. Belgenland wel in onzekerheid en dat kan nooit de bedoeling zijn. Duidelijkheid is iedereen bij gebaat.
Daar valt idd wat voor te zeggen ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Als het echt duidelijk was dat het niks zou worden, dan hadden ze het nu wel gezegd.
Zo denk ik er over.
Behalve dat het er niet goed uitziet.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:02 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Er is nog niks over Robben gezegd
Hoax doet leven bedoel je...quote:Op zondag 6 juni 2010 18:06 schreef Pinzon het volgende:
8 tot 10 dagen? Hoop doet leven.
http://www.voetbalcentraa(...)en-out-1724-uur-list
Onbetrouwbare site, dus niet te veel aandacht aan geven.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:06 schreef Pinzon het volgende:
8 tot 10 dagen? Hoop doet leven.
http://www.voetbalcentraa(...)en-out-1724-uur-list
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Onbetrouwbare site, dus niet te veel aandacht aan geven.
Ja sorry, ik had graag gezegd dat het een betrouwbare site is, maar dat is het écht niet.quote:
Ik interpreteer dat als "Gaat een paar weken duren en we gaan er een kansberekening op loslaten."quote:Op zondag 6 juni 2010 18:04 schreef LimboFan het volgende:
Deze zondag komt er geen duidelijkheid over de ernst van de hamstringblessure van Arjen Robben. De aanvaller werd in de middag onderzocht, maar de KNVB zal pas maandag meer duidelijkheid geven. Dat meldt de NOS zojuist in het journaal.
Later meer...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=108236
Eigenlijk verwacht ik dat ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:10 schreef Ludacriss het volgende:
Als er niks aan de hand was hadden ze het wel al aangegeven. Ze zullen morgen dus waarschijnlijk aangeven wie zijn vervanger is.
Dat er iets aan de hand is weten we al. Als het einde verhaal is, zouden ze dat ook zeggen. Dus zit het ertussen in. [/wishfulthinking]quote:Op zondag 6 juni 2010 18:10 schreef Ludacriss het volgende:
Als er niks aan de hand was hadden ze het wel al aangegeven. Ze zullen morgen dus waarschijnlijk aangeven wie zijn vervanger is.
Inderdaad. Als zijn hamstring volledig gescheurd was, dan hadden ze het wel gemeld. En was het WK afgelopen voor Arjen.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat er iets aan de hand is weten we al. Als het einde verhaal is, zouden ze dat ook zeggen. Dus zit het ertussen in. [/wishfulthinking]
ik denk ook dat er nog kansen zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat er iets aan de hand is weten we al. Als het einde verhaal is, zouden ze dat ook zeggen. Dus zit het ertussen in. [/wishfulthinking]
Sjek krijgt vast een smsje.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Wilskracht het volgende:
Hopelijk weten ze vanavond bij studio voetbal meer.
Jij verwacht nieuws van Jack "allemansvriend" van Gelder?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Wilskracht het volgende:
Hopelijk weten ze vanavond bij studio voetbal meer.
als iemand wat nieuws los kan krijgen is het Sjek welquote:Op zondag 6 juni 2010 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij verwacht nieuws van Jack "allemansvriend" van Gelder?²
Waarna er weer een rel volgt dat er gelekt is. De Nederlandse pers staat voor niksquote:Op zondag 6 juni 2010 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
als iemand wat nieuws los kan krijgen is het Sjek wel
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij verwacht nieuws van Jack "allemansvriend" van Gelder?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |