quote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef Syrena het volgende:
TVPMoet nu fruitsalade gaan maken.
En mijn oom en tante hebben hun hondje meegenomen naar de BBQ. Ze is loopsdus Ozzie zit nu binnen verliefd te zieltogen
Daar kan de andere heer in dit topic nog wat van lerenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:14 schreef neen het volgende:
1 biertje gehad in dit hele weekend! dat is dus vanaf vrijdag gewoondat dit zomaar kan in Nederland!
tevens tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:15 schreef neen het volgende:
Goed he, wat een lichtend voorbeeld ben ik toch!Nou, ik heb na een avond veeeeeeeeeeeeeeeeeel zuipen alleen zin in chinees, bankhangen en bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waardeloze vrouw ben ik.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Je bent dan ook een waardeloze vrouwquote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef neen het volgende:
Ik ookdaarom gedroeg ik me gisteren ook als geheelonthouder.
"Was ik maar een man" denk ik wel eensquote:Op zondag 6 juni 2010 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent dan ook een waardeloze vrouw
Precies,dat denk ik ook!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Precies,dat denk ik ook!
Met een vette penis
Henk, zo heette het konijn van mijn tante! Wat op zich niet zo opmerkelijk is, maar het konijn was een vrouwtje, en dat wisten ze ookquote:Op zondag 6 juni 2010 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
Wat dacht je van Ingrid als naam voor het konijntje Maria? En dan noem je konijn 2 Henk. Of andersom natuurlijk
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Precies,dat denk ik ook!
Met een vette penis
Pluspunt: je hoeft je niet per sé te ontharen!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou nooit een man willen zijn. Stoppels op m'n gezicht, behaarde benen, zo'n vies geval tussen m'n benen
.
Vrouw zijn ftw!.
Ik wel. Het lijkt me heerlijk, Zonder schuldgevoel egoist kunnen zijn. Sexistische praat uit kunnen slaan. Mensen in de hoek lullen zonder direct voor bitch uitgemaakt te worden. Een stom kapsel nemen. Dik worden...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou nooit een man willen zijn. Stoppels op m'n gezicht, behaarde benen, zo'n vies geval tussen m'n benen
.
Vrouw zijn ftw!.
Hoef je als vrouw ook niet!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Pluspunt: je hoeft je niet per sé te ontharen!
Weet ik, maar dat boeit dan minder ofzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
Dik zijn is ook bij een man onaantrekkelijk en ongezond Tink
Serieus?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:00 schreef Ewelina het volgende:
Dik zijn is ook bij een man onaantrekkelijk en ongezond Tink
Ja, maar als man zijnde krijg je tenminste geen rare blikken als je je benen niet geschoren hebt en een korte broek aanhebt. En ook niet als je een snor hebtquote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoef je als vrouw ook niet!
[/feminist]
Ben ik niet met je eens. Een dikke man is even onaantrekkelijk als een dikke vrouw.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat boeit dan minder ofzo.
Oeh ja, dat precies...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Het lijkt me heerlijk, Zonder schuldgevoel egoist kunnen zijn. Sexistische praat uit kunnen slaan. Mensen in de hoek lullen zonder direct voor bitch uitgemaakt te worden. Een stom kapsel nemen. Dik worden...
Weet ik niet, hoor. Ik stoor me er bij mannen net zoveel aan als bij vrouwen.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat boeit dan minder ofzo.
En toch word je er als man niet zo op afgerekend dan als vrouw. Weleens een dikke vrouwelijke directeur gezien?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Een dikke man is even onaantrekkelijk als een dikke vrouw.
Jawel, op de basisschool.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En toch word je er als man niet zo op afgerekend dan als vrouw. Weleens een dikke vrouwelijke directeur gezien?
quote:
Dat is dus wat ik zei; als man word je een een stuk minder afgerekend op je uiterlijk en gedrag.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef conleche het volgende:
Dat geldt idd wel voor meer dingen, zoals rimpels en zo, ....
Oh neeeees!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
Wat dacht je van Ingrid als naam voor het konijntje Maria? En dan noem je konijn 2 Henk. Of andersom natuurlijk
Wij hebben momenteel K1 t/m 4. K4 is stervende.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:10 schreef Laureline het volgende:
Een kennis van mij had twee katten, die heetten K1 en K2 (Dit is nog jaaaaren voor K3 overigens). Dat kan bij konijnen natuurlijk ook
Zou je dan wel gaan hardlopen? En Maria:quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Perruche het volgende:
Maria! Leuke naam voor een snoezig konijn.
ik voel me kut en ga hardlopen en heb geen avondeten.
Prima hoor!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:45 schreef Chicolate het volgende:
Wat goed gedaan Neen.
Hey PF vandaag bij jou langs gaat alsnog niet lukken. Vriendje wil dat ik langskom en die heb ik al een paar weken niet meer gezien buiten de trein.
quote:
Oh, ik ook dan, want Tamina kon ik niet linken aan PoPquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef P.F het volgende:
Ooooh het deed mij denken aan PoP ik WIST niet eens meer dat Tamina van PoP was. Ik heb alleen maar naar Dastan gekeken geloof ik
O waarom vond jij het dan grappigquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik ook dan, want Tamina kon ik niet linken aan PoP
Dit.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn dat de verhuizing goed is gegaan. Sterkte en sweet dreams voor in je nieuwe huisje vannacht! Je bent een stoer wijf, en ik hoop dat je heel gelukkig gaat worden in dit huisje!
Zat vrouwen die hun benen niet scheren, wat verdwaalde snorharen op hun kin hebben en bij tijd en wijle zo'n vies ding tussen de benen hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef Viking84 het volgende:
.
Vrouw zijn ftw!.
Toch maar gegaan, ging slecht maar beter dan niets. Avond eten was wat salade, halve courgette en 2 handjes cashewnoten...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou je dan wel gaan hardlopen? En Maria:
Is zo'n sapweek niet best zwaar? Zeker als je ook meteen wil gaan hardlopen? Is rustig stap voor stap gaan niet makkelijker vol te houden?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:04 schreef vamperotica het volgende:
Goede morgen....... Hier is Vampje weer....
Met de zoveelste keer nu gaan we echt echt echt weer beginnen.....
Om er even in te komen weer een sapweekje en vanavond beginnen met hardlopen
Waarom zoiets stoms als een sapweek?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:04 schreef vamperotica het volgende:
Goede morgen....... Hier is Vampje weer....
Met de zoveelste keer nu gaan we echt echt echt weer beginnen.....
Om er even in te komen weer een sapweekje en vanavond beginnen met hardlopen
Fietsen is gewoon jouw grote talent. Veel mensen kunnen hardlopen noch fietsen, dus je moet je niet sullig voelen hoor!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Wow wat een eind weer Sigme!
Ik heb mij zojuist ingeschreven voor de Utregse meidenloop5 km
![]()
Morgenavond training 2 (ik heb trouwens overal spierpijn van mijn kleine rondje (3.2km!) zaterdagavond! Mijn benen & buikspieren, hahaha). Ik voel mij wel een beetje sullig hierover: kan wel 150 km fietsen, of 3 keer de alpe d'huez op, maar 3 km hardlopen kost de grootste moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |