abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:32:15 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82343189
Het vorige deel:: Slank # 1053 - Met drie hoeraatjes voor Calimero!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_82343213
Ha! En ik altijd maar denken van wel
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82343222
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:36:16 #4
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82343333
ik vind het ook groente.
Kwak
pi_82343466
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82343598
Weet iemand trouwens nog wie je in het lijstje zet? Troel wilde (of is al) stoppen toch?
Zit hier al vanaf 12 mei en ik pas maar niets aan, omdat je anders niet ziet of ik aangekomen ben of afgevallen ben.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:47:35 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82343740
Hoi. Ik heb vandaag ook geen groente gegeten.
Daglijstje:
o. roggenbol met jam en hüttenkäse
t. banaan
l. bord met gebakken tauge en andere groente, kipfilet, rundvlees en saus + gevulde soep + 2 niet zo lekkere gebakken bananen met honing + 2 gefrituurde stukjes bloemkool + paar gepaneerde stukjes kip + bolletje ijs
t. kaasstengeltje
d. groot bord gemengde geen-groente met ei, witlof, ham en kaas en een iets te vette dressing + glas wijn + 2 plakjes brood met kruidenboter

Twee keer uit eten geweest vandaag. Hoe decadent

Offtopic: weet iemand hoe je aan de hand van een paar foto's een online een locatie kunt vinden? Ik weet dat het kan, maar weet niet meer hoe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:49:45 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82343811
Overigens ben ik wel het beste voorbeeld dat gewicht helemaal niets zegt. Weeg nog steeds het zelfde als de afgelopen maanden, maar ben duidelijk wel een stuk minder strak.
Het is duidelijk: niet afvallen, maar sporten.
pi_82344014
Tink, misschien via Google Earth?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_82344178
Tink formuleer je vraag nog eens?
pi_82344275
O Syrena mijn filosofie is: alles moet wit! Verder ben ik niet zo creatief..
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:00:53 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82344291
Ik heb een paar plaatjes van een locatie (volgens mij ergens in Limburg) en ben benieuwd waar in Limburg het precies is en met welke activiteit de foto's samenhangen.
pi_82344441
we hebben een tafeltje gekocht voor op balkon

en een nieuwe barbecue, want dat goedkope ding dat we hadden deed 't echt kut!

Nu hebben we zo'n mooie hoge, waarbij we ook het roostertje in hoogte kunnen verstellen

Zoiets, maar dan van de Gamma

en we hebben onze toekomstige tuin ingericht met een mooie tuinset en zo'n zwevende parasol zodat je niet met zo'n stok in 't midden zit maar da's voor later!
Ja doei.
pi_82344717
Sommige camera's hebben een geo tag maar dat is vrij bijzonder.. ik kom niet op de naam maar mijn vati heeft zo een apparaat.. in photoshop kun je wel veel gegevens van de foto zien..
pi_82344785
Cool!
Ik vraag voor mn verjaardag een elektrische bbq (ben volg week jarig!) Want das handig! Hebben een klein balkon (mn vriend heeft ooit echt bbq op zijn balkon gebruikt en het raam ging bijna stuk vd hitte, dus elek is daarom handig) en je kunt m ook als grill gebruiken en das lekker
Nu heb je geen kool smaakje aan je spul, maar hej! Beter dan geen bbq!
pi_82344907
Sla is ook geen groente, het is water met een omhulsel. Eet maar eens 2 ons sla.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82345540
Tink, het zou met Layar moeten kunnen, maar ik weet niet of dat alleen op mijn telefoon zit
Overigens wil ik er wel eens naar kijken, misschien herken ik het wel.

Zo ik ben net even met mijn vader op en neer naar mijn werk in Maastricht gereden in de Aygo van mijn moeder. Hij rijdt echt lekker op de autoweg, fijner dan mijn eigen brik. Ik moet alleen erg wennen aan de spiegels, de binnenspiegel vergroot heel erg.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82345573
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Sla is ook geen groente, het is water met een omhulsel. Eet maar eens 2 ons sla.
Zoals in het fameuze ziekenhuisdieet Halve krop ijsbergsla met citroensap.
pi_82345594
Ik ben vandaag met m´n vriend met ons bootje weggeweest, was fijn! En dat levert dit soort lijstjes op:

O: boterham gekookt ei
S: één hardlooples, 20 minuten krachttraining, 10 minuten cardiostepper
T: optimel yoghurt met lijnzaad en een beetje muesli, festini aardbei ijsje
T: verse jus d'orange, 5 kleine loempia's, bakje zelfgemaakte chips met dip gedeeld
D: ijsbergsla met spekjes, pijnboompitten en honing-mosterd dressing, kwart stokbrood met tonijnsalade/tapenade, 1 bifi worstje ( )
T: 2 handjes mokkaboontjes, 3 chocolaatjes met sinaasappelvulling
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:34:32 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82345766
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Syrena het volgende:
Tink, het zou met Layar moeten kunnen, maar ik weet niet of dat alleen op mijn telefoon zit
Overigens wil ik er wel eens naar kijken, misschien herken ik het wel.

Zo ik ben net even met mijn vader op en neer naar mijn werk in Maastricht gereden in de Aygo van mijn moeder. Hij rijdt echt lekker op de autoweg, fijner dan mijn eigen brik. Ik moet alleen erg wennen aan de spiegels, de binnenspiegel vergroot heel erg.
Dat is lief van je. ik denk overigens al dat ik weet waar het om gaat: geocoaching in de Limburgse heuvels.
pi_82345788
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef j.t het volgende:
Cool!
Ik vraag voor mn verjaardag een elektrische bbq (ben volg week jarig!) Want das handig! Hebben een klein balkon (mn vriend heeft ooit echt bbq op zijn balkon gebruikt en het raam ging bijna stuk vd hitte, dus elek is daarom handig) en je kunt m ook als grill gebruiken en das lekker
Nu heb je geen kool smaakje aan je spul, maar hej! Beter dan geen bbq!
ons balkon is ook niet zo groot, maar we zetten 'm tegen de balustrade aan

ik weiger elektrisch te barbecuen kolen

Ja doei.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:36:28 #22
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82345851
Pff ik wist niet dat een leuk dagje scheveningen uit kon lopen tot zoiets verschikkelijks!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82346017
Noukje, ik ken zulke aanvallen alleen van bij mezelf, maar ik heb een spastische darm. Maar dan moet ik er ook meteen bij naar de wc. Soms tot drie/vier keer aan toe, maar dat is gelukkig lang geleden.
pi_82346047
Hoop dat je je snel weer beter voelt, is idd niet leuk zoiets op je dagje weg
pi_82346124
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef Noukjee het volgende:
Pff ik wist niet dat een leuk dagje scheveningen uit kon lopen tot zoiets verschikkelijks!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vervelend! Ben geen dokter, dus geen idee! Op de plaats van je lever dus? Rechts onder je ribben?

@ de BBQ vind elektrisch ook wel wat hebben, minder gedoe ook met die kolen troep etc. Vind het handiger voor op balkon, doe bij vriendjes wel op echte, hoef ik ook niet op te starten en op te ruimen ben aartslui aangelegd, ha ben naar Pearl overgestapt vandaag, omdat de Specsavers 300 m verderop zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')