abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juni 2010 @ 17:51:00 #226
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_82404528
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:46 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zou kunnen. Overdosis, ze is eigenlijk eerder gevonden dan gemeld in het nieuws. Pappa is op de hoogte gesteld, shit, overdosis, geen goed nieuws. Uit beelden was ze met iemand samen, helaas voor Joran was hij dat. Men draait een verhaal in elkaar, daar heeft men even de tijd voor, we zeggen gewoon dat we haar pas x dagen later hebben gevonden. Vervolgens kan het draaiboek uitgevoerd worden, pa is woest, broer heeft al direct een heel verhaal klaar, kort na haar vondst.

Ok, genoeg met die fantasieën
Idd, zo'n net katholiek meisje doet toch niet aan drugs en boys?

Ook Holloway was volgens Betty nog maagd, terwijl er bijna niets verhullende foto's opdoken van Natalee.
  zondag 6 juni 2010 @ 17:51:39 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82404562
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:43 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Interessant filmpje, hij is daar opvallend rustig net dat hij niets te verbergen heeft in zijn spullen. Wanneer hij daar bebloede kleding bij zich had, had hij daar echt wel anders gezeten. Zelfs een Joran wordt dan zenuwachtig.

pokerface

denk je dat echt?

al geef ik toe dat er heel wat beelden en verhalen onderzocht moeten worden. de camera stond toevallig de hele tijd pal op de deur van de kamer van joran gericht, dan moet je ook nog andere mensen zien binnengaan of uitgaan als het joran niet was.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82404564
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, dat is onmogelijk. Laptops zijn gekoppeld aan je DNA en worden automatisch gedeactiveerd zodra Interpol een opsporingsbevel heeft uitgezet.
ja eh, ik vraag dit maar ff omdat ik geen verstand heb van laptops en aansluitingen e.d. en al helemaal niet in het buitenland, dus graag even een serieus antwoord
pi_82404810
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef El_jefe07 het volgende:
Was dit filmpje al gepost?

http://elcomercio.pe/player/490579

Onderweg naar de gevangenis lijkt het (kan geen Spaans)
Idd goed filmpje, thanks!
Even wachten op de vertaling van Halcon bijvoorbeeld.
Maar voor zover ik íets kan verstaan, is het alleen een uiteenzetting: Ze bekijken gewoon al zijn spullen en daarna zal hij een medisch onderzoek ondergaan...?

Trouwens, dit filmpje laat wél onomstotelijk bewijzen dat hij z'n haar met h202 heeft gebleekt.... En dat ZOU kunnen duiden op een vermomming.

3 edits verder....

[ Bericht 5% gewijzigd door Kasparovi op 06-06-2010 18:04:47 ]
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82404818
zijn er al joran t-shirts?

LOL! Zijn er inmiddels al nieuwe shirts???

Ik wilde eigenlijk dat topic kicken, maar helaas..
pi_82404855
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:51 schreef Jesine het volgende:

[..]

ja eh, ik vraag dit maar ff omdat ik geen verstand heb van laptops en aansluitingen e.d. en al helemaal niet in het buitenland, dus graag even een serieus antwoord
anders had ie even een topicje kunnen openen: "oops I did it again"
pi_82404881
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:57 schreef Mercer het volgende:
zijn er al joran t-shirts?

LOL! Zijn er inmiddels al nieuwe shirts???
http://www.marcofolio.net(...)what-you-did-big.png

(wat is trouwens de html-code om die afbeelding meteen te laten zien??)
C'est le ton qui fait la musique.
  zondag 6 juni 2010 @ 18:01:16 #233
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82404984
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef El_jefe07 het volgende:
Was dit filmpje al gepost?

http://elcomercio.pe/player/490579

Onderweg naar de gevangenis lijkt het (kan geen Spaans)
Van wat ik er van kan verstaan is dit de overdracht van chili aan peru. Controle aan de grens. Hij krijgt vragen over zijn spullen en ik hoor 'm iets zeggen over dat hij snel spullen heeft gepakt. Iets met Santiago, maar Joran is slecht te verstaan. Ben wel benieuwd of iemand het wel goed kan verstaan wat hij zegt als hem iets gevraagd wordt over zijn credit cards?

Hahaha, hij heeft bankbiljetten uit meerdere landen oa. Thailand en Bolivia. Hij heeft al veel landen bezocht.
pi_82405032
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:51 schreef Jesine het volgende:

[..]

waarom denk je dat je je dna moest afstaan bij de computershop
pi_82405068
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:57 schreef Kasparovi het volgende:
Trouwens, die filmpje laat wél onomstotelijk bewijzen dat hij z'n haar met h202 heeft gebleekt.... En dat ZOU kunnen duiden op een vermomming.
Ik zie hier in DIE filmpje helemaal geen onomstotelijk bewijs van, in tegendeel zelfs. Ik zie gewoon een gemillimeterd kapsel.
pi_82405237
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:46 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Zou kunnen. Overdosis, ze is eigenlijk eerder gevonden dan gemeld in het nieuws. Pappa is op de hoogte gesteld, shit, overdosis, geen goed nieuws. Uit beelden was ze met iemand samen, helaas voor Joran was hij dat. Men draait een verhaal in elkaar, daar heeft men even de tijd voor, we zeggen gewoon dat we haar pas x dagen later hebben gevonden. Vervolgens kan het draaiboek uitgevoerd worden, pa is woest, broer heeft al direct een heel verhaal klaar, kort na haar vondst.

Ok, genoeg met die fantasieën
Precies, ze is toch al dood dus verminken kan ook geen kwaad. Maar dat hoefde niet eens omdat ze haar gelijk dezelfde dag hebben begraven (weg bewijs wat voor Joran zijn onschuld kan pleiten). Het is bijna onmogelijk om in zo'n korte tijd een goed onderzoek te doen en te begraven. Zo'n forensisch onderzoek duurt veel langer.

Die pa wil president worden dus hij wou voorkomen dat iedereen zou horen dat ze drugs had gebruikt en aan een overdosis was overleden.
pi_82405351
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:07 schreef fokvragen het volgende:

Het is bijna onmogelijk om in zo'n korte tijd een goed onderzoek te doen en te begraven. Zo'n forensisch onderzoek duurt veel langer.

pi_82405388
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:01 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Van wat ik er van kan verstaan is dit de overdracht van chili aan peru. Controle aan de grens. Hij krijgt vragen over zijn spullen en ik hoor 'm iets zeggen over dat hij snel spullen heeft gepakt. Iets met Santiago, maar Joran is slecht te verstaan. Ben wel benieuwd of iemand het wel goed kan verstaan wat hij zegt als hem iets gevraagd wordt over zijn credit cards?

Hahaha, hij heeft bankbiljetten uit meerdere landen oa. Thailand en Bolivia. Hij heeft al veel landen bezocht.
ook bankbiljetten uit Trinidad
hij probeert de onschuld zelve uit te hangen, brabbelt iets van "no tengo", en "no lo se que paso", dat betekent ik heb niet en ik weet niet wat er aan de hand was
ah haha, zo kom ik nog ver met mijn huis-tuin-en-keuken spaans
pi_82405428
pi_82405455
Nou, waar blijven de rest van de filmpjes

Wij willen ook graag de filmpjes zien van waar Joran terugkomt met de koffie en als laatste weer de kamer verlaat!!
pi_82405616
Ik dacht trouwens eerst dat ze op het bed lag aan het voeteneind, maar dat plaatje laat zien dat ze naast het bed ligt.
  zondag 6 juni 2010 @ 18:21:56 #243
299076 Bruno25
brunoboy
pi_82405721
Volgens CNN op tv NU, is ze geslagen met een tennisracket, ze onderzoeken nu DNA op het tennisracket
quote:
He was found with bloody clothes that are being tested with the recovered tennis racquet for DNA

[ Bericht 37% gewijzigd door Bruno25 op 06-06-2010 18:27:07 ]
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Als de HEER zou mogen stemmen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat hij op het CDA zou stemmen
  zondag 6 juni 2010 @ 18:22:35 #244
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_82405739
Op het filmpje en de later vrijgegeven foto's ziet ze er heel anders dan op de eerste foto die er van haar werd vrijgegeven.
pi_82405882
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:21 schreef Bruno25 het volgende:
Volgens CNN op tv NU, is ze geslagen met een tennisracket, ze onderzoeken nu DNA op het tennisracket
Joran liep wel met een sporttas, maar kan mij niet voorstellen dat het racket daar nu nog in zou zitten. Als dat wel zo is dan kan ie beter het proces overslaan en meteen maar de cel in.

Overigens moet je wel een woede-aanval hebben denk ik om iemand dood te meppen met een tennisracket, ze zijn wel groot maar vaak wel van een materiaal die het ding lichter maakt. Een simpele tik is dan echt niet hard genoeg. Iemand neerschieten is denk ik makkelijker dan iemand slaan met een racket, niet in de praktische zin, maar bij schieten heb je een afstand tot de dader en slachtoffer, iemand zo hard slaan met een racket, dat vergt kracht en je hebt fysiek contact middels het racket.
  zondag 6 juni 2010 @ 18:30:22 #246
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_82406035
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Joran liep wel met een sporttas, maar kan mij niet voorstellen dat het racket daar nu nog in zou zitten. Als dat wel zo is dan kan ie beter het proces overslaan en meteen maar de cel in.

Overigens moet je wel een woede-aanval hebben denk ik om iemand dood te meppen met een tennisracket, ze zijn wel groot maar vaak wel van een materiaal die het ding lichter maakt. Een simpele tik is dan echt niet hard genoeg. Iemand neerschieten is denk ik makkelijker dan iemand slaan met een racket, niet in de praktische zin, maar bij schieten heb je een afstand tot de dader en slachtoffer, iemand zo hard slaan met een racket, dat vergt kracht en je hebt fysiek contact middels het racket.
Zou ze dan niet geschreeuwd hebben of zo?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_82406135
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:21 schreef Bruno25 het volgende:
[..]

Ah ok, dat racket is dus daar gevonden. Voor je edit dacht ik alleen dat ze dat uit afdrukken hadden afgeleid, maar blijkbaar lag dat racket er dan nog.
  zondag 6 juni 2010 @ 18:35:41 #248
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_82406242
Mes, knuppel, blote handen, racket.

De corrupte politie, de patholoog-anatoom en het OM hebben hun verhaal nog niet goed glad gestreken. Wat een amateuristische bende.
  zondag 6 juni 2010 @ 18:38:16 #249
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82406345
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef Izaag het volgende:

De corrupte politie, de patholoog-anatoom en het OM hebben hun verhaal nog niet goed glad gestreken. Wat een amateuristische bende.
likkert
pi_82406350
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef Izaag het volgende:

Het wordt idd wel steeds ongeloofwaardiger allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')