Wie zegt dat die tv toen al aan stond?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Gia het volgende:
[..]
De tv stond hard genoeg aan dat een schoonmaakster zou vermoeden dat er nog iemand op die kamer is. Je loopt als schoonmaakster dan niet zomaar een kamer binnen. Stel je voor dat die mensen net effe bezig zijn....
Wie weet heeft hij wel elk jaar op 30 mei een meisje vermoord..... Zou gewoon zomaar kunnen, aangezien hij altijd met meisjes was.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef SamSever0 het volgende:
[..]
Ja,maar aan de andere kant is het wel zo dat Joran ook wel heel vaak met meisjes is volgens mij.
Dus, zeg maar een groot deel van het jaar. Het is nog toevalliger dat er een meisje is vermoord die bij hem sliep in de vroege morgen en daarna dood was. Dat is geniaal
Hotel deuren vallen vanzelf in het slot en hoef je doorgaans niet met een sleutel af te sluiten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:58 schreef mrbrown87 het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar dat Joran de deur niet op slot doet wanneer hij vertrekt met zijn bagage? Als hij haar toen al had vermoord was er altijd het risico dat er iemand per ongeluk de kamer binnenkwam (de schoonmaakster) en op het lijk zou stoten. Dit kon zelfs relatief snel na zijn vertrek gebeuren en dan was hij sowieso de sigaar als hij de grens wou oversteken.
Wie zegt van niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef mrbrown87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die tv toen al aan stond?
Dan zou dit nummer 6 zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij wel elk jaar op 30 mei een meisje vermoord..... Zou gewoon zomaar kunnen, aangezien hij altijd met meisjes was.
Alleen overdosis zal je nooit officieel bevestigd zien in het nieuws ivm de reputatie van pappa.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef fokvragen het volgende:
We lazen eerst, messteken, daarna knuppel, toen tennisracket, daarna met de hand... misschien heeft ze wel per ongeluk een overdosis genomen terwijl Joran onderweg was naar Chili voor dat poker toernooi. Toen hij hoorde dat ze hem zochten nav de dood heeft hij zichzelf aangegeven.
Ik denk eerder dat hij zich heeft aangegeven op advies van Advocaat de Rooij.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef fokvragen het volgende:
Toen hij hoorde dat ze hem zochten nav de dood heeft hij zichzelf aangegeven.
Daarom moet er iemand hangen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen overdosis zal je nooit officieel bevestigd zien in het nieuws ivm de reputatie van pappa.
Interessant filmpje, hij is daar opvallend rustig net dat hij niets te verbergen heeft in zijn spullen. Wanneer hij daar bebloede kleding bij zich had, had hij daar echt wel anders gezeten. Zelfs een Joran wordt dan zenuwachtig.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef El_jefe07 het volgende:
Was dit filmpje al gepost?
http://elcomercio.pe/player/490579
Onderweg naar de gevangenis lijkt het (kan geen Spaans)
tssss, ik weet niet wat jij ruikt hoor, het zaakje stinkt helemaal nietquote:Op zondag 6 juni 2010 17:37 schreef Izaag het volgende:
Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik overtuigd raak dat Joran pwned wordt.
Het zaakje stinkt aan alle kanten.
Och, die heeft allang bedacht dat hij dan gaat zeggen dat hij dat meisje dood op zijn kamer heeft aangetroffen, van schrik de zojuist gehaalde koffie liet vallen en geprobeerd heeft haar te reanimeren. En daarbij is dat bloed op zijn kleding gekomen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:43 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Interessant filmpje, hij is daar opvallend rustig net dat hij niets te verbergen heeft in zijn spullen. Wanneer hij daar bebloede kleding bij zich had, had hij daar echt wel anders gezeten. Zelfs een Joran wordt dan zenuwachtig.
Zou kunnen. Overdosis, ze is eigenlijk eerder gevonden dan gemeld in het nieuws. Pappa is op de hoogte gesteld, shit, overdosis, geen goed nieuws. Uit beelden was ze met iemand samen, helaas voor Joran was hij dat. Men draait een verhaal in elkaar, daar heeft men even de tijd voor, we zeggen gewoon dat we haar pas x dagen later hebben gevonden. Vervolgens kan het draaiboek uitgevoerd worden, pa is woest, broer heeft al direct een heel verhaal klaar, kort na haar vondst.quote:
Bedankt voor je input!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:37 schreef Izaag het volgende:
Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik overtuigd raak dat Joran pwned wordt.
Het zaakje stinkt aan alle kanten.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef El_jefe07 het volgende:
hey thanks voor het filmpje, nog niet gezien of gepost, volgens mij is het een vrij recent vrij gegeven filmpjequote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef El_jefe07 het volgende:
Nee, dat is onmogelijk. Laptops zijn gekoppeld aan je DNA en worden automatisch gedeactiveerd zodra Interpol een opsporingsbevel heeft uitgezet.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef Jesine het volgende:
[..]
hey thanks voor het filmpje, nog niet gezien of gepost, volgens mij is het een vrij recent vrij gegeven filmpje
- kan iemand zo een beetje vertalen wat er zo gezegd wordt op het filmpje
- hoeveel geld hij daar bij zich heeft
- hij heeft een laptop bij zich, kan hij daar nog iets aan hebben gehad tijdens zijn vlucht? vb mailen e.d.?
het nieuws hebben gevolgd?
ja hoor, en hoe komt ze aan een gebroken nek, en blauwe plekken en weet ik veel hoe toegetakeld ze was, dat heeft ze zeker allemaal gekregen toen ze van het hotel bed is gevallen, yeah right!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:48 schreef Izaag het volgende:
Eerst was ze doodgestoken, vervolgens gewurgd en daarna doodgeknuppeld. Wat is het nou?
Het zou me niet verbazen als Joran en dat meisje naar een hotelkamer gingen om samen drugs te gebruiken. En dat ze gestorven is aan een onopzettelijke overdosis. Holloway all over again.
In paniek is Joran hem gesmeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |