Plantaardige eiwitten? En alleen vlees is niet genoeg, daarmee kom jij niet aan 30%.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik geen vlees eet, lulhannes.
En zo kan je overal wel ziektes van krijgen, zoals WF al hierboven vermeldt.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Tekort aan eiwitten breekt je spieren af. Overmaat aan verzadigde vetten slibt je aderen dicht, vergroot de kans op hart- en vaatziektes, zorgt voor overgewicht en kortademigheid.
De balans hoort koolhydraten 50%, eiwitten 30% en (onverzadigde) vetten 20% te zijn.
Ja, beter gaan we gewoon frituurvet drinken want er is geen redden meer aan.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Weet je, melk krijg je kanker van, frisdrank krijg je de kanker van, sporten kun je blessures, ziektes en andere ongein van oplopen, in het bos kun je door een tekenbeet de Lyme-ziekte krijgen. Ik moet mijzelf niet zo dwangmatig bezighouden met wat je allemaal wel niet kunt krijgen, doe gewoon.
Mensen doen net alsof het zo'n opgave is om een beetje op je leefstijl te letten. En mensen op FOK! maar haten op dikke mensenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En zo kan je overal wel ziektes van krijgen, zoals WF al hierboven vermeldt.
Er zijn genoeg mensen die oud worden zonder op dit soort ongein te letten
Je gaat toch ook niet zomaar midden op de weg staan of wel. Doe normaal zeg ik toch.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, beter gaan we gewoon frituurvet drinken want er is geen redden meer aan.
kquote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Even wachten, ben iemand aan het beaten.
wel biologisch vet danquote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, beter gaan we gewoon frituurvet drinken want er is geen redden meer aan.
Je doet echt alsof ik alleen ongezond eet.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Plantaardige eiwitten? En alleen vlees is niet genoeg, daarmee kom jij niet aan 30%.
Grote kans met z'n bio-schema en dan loopt ie één of ander marginaal syndroom op wegens toch een tekort aan een fatsoenlijke, normale levensstijl.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:30 schreef Japsnars het volgende:
Stiekem ga ik heel hard lachen als Sky maagkanker krijgt of op zijn 50e een dodelijk ongeluk krijgt
Ik merk het idd wel bij de duurdere vleessoorten en speciaal bij rundvlees.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zeker wel. Het is dat ik het geld er niet voor heb maar anders zou ik exclusief vlees halen bij de slager.![]()
Dat is gewoon genieten.Zelfs het eten dat je daar kant en klaar kan halen is al om van te watertanden.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Vannacht om 02:00 had ik nog 12 mini worstenbroodjes en 12 chocolate chip cookies op
Dat zei je net nog heel stoer. Iets met chips, koekjes en filet americain. En de meeste mensen die denken dat ze gezond eten krijgen nog te weinig eiwitten binnen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je doet echt alsof ik alleen ongezond eet.
Ik heb Kaiser Chiefs live op Lowlands en Werchter gezien, een van de beste live bands everquote:Op zondag 6 juni 2010 15:31 schreef kurk_droog het volgende:
op tmf is kaiser chiefs live.. ook cholera voor je oren
Ja, en jij denkt dat ik dat elke dag van het jaar alleen maar eet?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zei je net nog heel stoer. Iets met chips, koekjes en filet americain. En de meeste mensen die denken dat ze gezond eten krijgen nog te weinig eiwitten binnen.
je hebt je punt gemaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zei je net nog heel stoer. Iets met chips, koekjes en filet americain. En de meeste mensen die denken dat ze gezond eten krijgen nog te weinig eiwitten binnen.
Lijkt me sterk, ik krijg van alles genoeg. Ik eet en drink op een dag genoeg water, melk, vezels, eiwitten, vitamine, vetten en koolhydraten. Het kan iedereen gebeuren, maar het zal mij niet overkomen doordat ik gezond eet.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Grote kans met z'n bio-schema en dan loopt ie één of ander marginaal syndroom op wegens toch een tekort aan een fatsoenlijke, normale levensstijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |