Halfvolle melk is lekkerder hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volle melk.Serieus, halfvolle dingen moeten verboten worden.
Ik heb nog wel jodenkoeken, de moederkoeken zijn net op.quote:
Cola Light is zo zoet als de pleuris.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en het wordt dan gezoet met aspartaam of andere meuk.
Nee, lekker voor je gezondheid, hoor.![]()
Net zoals cola light, wat een gruwel.
Beter roomboter dan margarine/halvarine. Best blijft die ontbijtmargarine van Bertolli, met olijfolie.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik smeer nog dikke volle klodders roomboter op me boterhams.
Geweldig tochquote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je had de rest moeten zien, ik heb het zelf ook niet gezien omdat ik aan het slapen was maar Otis dacht dat het keukenkastje vloog en ze waren half in paniek.
Je bent op de hoogte dat dat een reclame stunt was?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Belachelijk trouwens dat de naam negerzoen niet meer mag.
Omdat we niet iedere week smoken?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een pussy's qua drugs zijn jullie![]()
Maargoed, ik vind het wel tof dat sky zo gezond eet enzo. Maar met dat rietje is echt kankersad man, echt serieus
Ja, serieus...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cola lightMensen die de winkel verlaten met cola light moeten ze op stampen
Nee, beste blijft roomboter waar ik mij goed bij voel. Die margarine meuk smaakt naar verlepte dingen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter roomboter dan margarine/halvarine. Best blijft die ontbijtmargarine van Bertolli, met olijfolie.
JONGhe. Wij vroegen die man hoeveel we moesten pakken, hij zo; 1 is rookie 2 is gevorderd 3 IS DOOD. Ik had er 2 op en die anderen allemaal 2.5. En we hadden alcohol 's middags op, en we aten ze na elkaar op.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Maargoed, ik vind het wel tof dat sky zo gezond eet enzo. Maar met dat rietje is echt kankersad man, echt serieus
Dat jij nou bijna als addict geeindigd wasquote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Roomboter is dikmakend, dat weet je, hè?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beter roomboter dan margarine/halvarine. Best blijft die ontbijtmargarine van Bertolli, met olijfolie.
Wij hebben altijd cola light in huisquote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Cola lightMensen die de winkel verlaten met cola light moeten ze op stampen
Waarom aten jullie er dan ook 2. Jullie dachten, het werkt niet dus ik neem er nog maar eentje?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
JONGhe. Wij vroegen die man hoeveel we moesten pakken, hij zo; 1 is rookie 2 is gevorderd 3 IS DOOD. Ik had er 2 op en die anderen allemaal 2.5. En we hadden alcohol 's middags op, en we aten ze na elkaar op.
Ze heten hier anders chocozoenen?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat dat een reclame stunt was?
Nee hij zei: 3 IS DOOD VRIEND. DOOOOOOOOOOD.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
JONGhe. Wij vroegen die man hoeveel we moesten pakken, hij zo; 1 is rookie 2 is gevorderd 3 IS DOOD. Ik had er 2 op en die anderen allemaal 2.5. En we hadden alcohol 's middags op, en we aten ze na elkaar op.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, maar als ik lees dat otis een kastje ofzo zag vliegen. wtf man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |