quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik ging niet echt bad, ik moest alleen kotsen. Maar ik ben ook rookie en ik had best wel veel op, samen met die anderen en ik had ook best wat alcohol op.
Ja, kun je ook beter niet doen, alcohol en dan blowenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik ging niet echt bad, ik moest alleen kotsen. Maar ik ben ook rookie en ik had best wel veel op, samen met die anderen en ik had ook best wat alcohol op.
2 vrienden van mij drinken afhankelijk van mij ook met rietjes thuis. En er zijn meer mensen die gezond eten dan je denkt, ik vind het eerder raar dat jij niemand kent die gezond eet.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat abnormaal, omdat niemand in onze omgeving eet zoals jij.
huhquote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatverdamme.Magere/halfvolle bende etc.
Het waren hash-cookies.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, kun je ook beter niet doen, alcohol en dan blowen
Niet van die magnetronvelletjes. Verse melkvelletjes.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag mijn melkvel hebben.
Dat vind ik niet zo lekker.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik dan je moederkoek?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag mijn melkvel hebben.
Dat vind ik niet zo lekker.
Vroeger deden ze dat nog op de boterham als beleg.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo met zo een velletje er nog op en de damp die er af komt.
Ja, en het wordt dan gezoet met aspartaam of andere meuk.quote:
Aangenaam.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
huh
Ik ken echt niemand die die volle vieze melk drinktHier is het alleen maar halfvolle melk, heerlijk
Ik ken inderdaad geen mensen die door een rietje drinken en in de supermarkt zich zorgen maken over de balans van een product.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
2 vrienden van mij drinken afhankelijk van mij ook met rietjes thuis. En er zijn meer mensen die gezond eten dan je denkt, ik vind het eerder raar dat jij niemand kent die gezond eet.
Je had de rest moeten zien, ik heb het zelf ook niet gezien omdat ik aan het slapen was maar Otis dacht dat het keukenkastje vloog en ze waren half in paniek.quote:
Daar ben ik niet bekend meequote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet van die magnetronvelletjes. Verse melkvelletjes.
Volle melk.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
huh
Ik ken echt niemand die die volle vieze melk drinktHier is het alleen maar halfvolle melk, heerlijk
Aangenaam.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad geen mensen die door een rietje drinken en in de supermarkt zich zorgen maken over de balans van een product.
Cola lightquote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en het wordt dan gezoet met aspartaam of andere meuk.
Nee, lekker voor je gezondheid, hoor.![]()
Net zoals cola light, wat een gruwel.
Ik smeer nog dikke volle klodders roomboter op me boterhams.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vroeger deden ze dat nog op de boterham als beleg.
bleghquote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volle melk.Serieus, halfvolle dingen moeten verboten worden.
Ik vind het niet belachelijk hoor, respect dat je zoveel caret enzo maar ik moet gewoon lachen als je zo boos wordt als iemand erover begint. Je hoeft alleen al de R van Rietje te typen en jij begint te trippen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Prima als dat werkt voor jou, maar ik snap niet waarom je dan mensen die het anders aanpakken belachelijk vindt.
Maar ze hebben niet gekotst.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je had de rest moeten zien, ik heb het zelf ook niet gezien omdat ik aan het slapen was maar Otis dacht dat het keukenkastje vloog en ze waren half in paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |