volle melkquote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde eigenlijk op het feit dat melk drinken niet echt natuurlijk is![]()
Maar ik vind alleen volle melk lekker, die 0 % vet melk doet mij gruwelen.
quote:
Het is me volkomen duidelijk.quote:
Nou, dus als je longkanker krijgt dan kun je kun je rentenieracties wel opgeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon blijven staan, ik rook ook sporadisch. En ik eet soms na het uitgaan ook nog kebab ofzo hoor. Het is echt niet alsof ik een zak worteltjes meeneem op stap.
Nee, want ik had die middag best wat bier op omdat die noorderlingen geen Bavaria blieven.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef Japsnars het volgende:
Feit 1: Sky eet zogenaamd biologisch verantwoord.
Feit 2: Sky ging bad van wat hash.
Stelling: Biologisch verantwoord voedsel zorgt ervoor dat je niet goed tegen drugs kan.
Oké.
Ruik eens?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja geen idee. Kreeg er gisteren een paar in mijn hand gedrukt toen ik naar huis ging. Maar nu geen behoefte om te proeven
Omdat abnormaal, omdat niemand in onze omgeving eet zoals jij.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Prima als dat werkt voor jou, maar ik snap niet waarom je dan mensen die het anders aanpakken belachelijk vindt.
GATVERDAMMEquote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
volle melkCamping melk
halfvolle is prima te drinken
Zo vers uit de uier? Bah man, dat is van die dikke vette bende.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ligt eraan welke melk, hoeveelheid. Kan mij niet boeien. Hoewel, verse melk zo van de koe af.
Haha, ging ie bad van hasj?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef Japsnars het volgende:
Feit 1: Sky eet zogenaamd biologisch verantwoord.
Feit 2: Sky ging bad van wat hash.
Stelling: Biologisch verantwoord voedsel zorgt ervoor dat je niet goed tegen drugs kan.
Oké.
Zijn alle zuivelproducten dan niet natuurlijk?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde eigenlijk op het feit dat melk drinken niet echt natuurlijk is![]()
Maar ik vind alleen volle melk lekker, die 0 % vet melk doet mij gruwelen.
Gatverdamme.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
volle melkCamping melk
halfvolle is prima te drinken
Fuuuuuuuuu!quote:
Het gaat niet om oud worden, ik voel me er beter bij, ik vind het niet erg om geen koekjes tussen de middag te eten, het houdt me fitter, het verhoogt m'n weerstand, het vermindert (vermindert, niet vermijdt) de kans op ziektes.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, dus als je longkanker krijgt dan kun je kun je rentenieracties wel opgeven.
Zo met zo een velletje er nog op en de damp die er af komt.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo vers uit de uier? Bah man, dat is van die dikke vette bende.
Nouja, doe waar je zin in hebt dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat niet om oud worden, ik voel me er beter bij, ik vind het niet erg om geen koekjes tussen de middag te eten, het houdt me fitter, het verhoogt m'n weerstand, het vermindert (vermindert, niet vermijdt) de kans op ziektes.
Ja, sowieso.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zijn alle zuivelproducten dan niet natuurlijk?
Bah.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo met zo een velletje er nog op en de damp die er af komt.
Mwa, ik ging niet echt bad, ik moest alleen kotsen. Maar ik ben ook rookie en ik had best wel veel op, samen met die anderen en ik had ook best wat alcohol op.quote:
Volgens de verhalen wel.quote:
Bavaria = Bier. Tenminste, qua smaak niet maar verder is het gewoon bier.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, want ik had die middag best wat bier op omdat die noorderlingen geen Bavaria blieven.
Light.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sowieso.
Maar wel lekker![]()
Als je nu kijkt naar een willekeurig zuivelschap kan je enkel lightproducten vinden.
Volle kwark hebben ze soms niet eens.
Zit grotendeels tussen je oren.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat niet om oud worden, ik voel me er beter bij, ik vind het niet erg om geen koekjes tussen de middag te eten, het houdt me fitter, het verhoogt m'n weerstand, het vermindert (vermindert, niet vermijdt) de kans op ziektes.
Je mag mijn melkvel hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo met zo een velletje er nog op en de damp die er af komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |