Ik eet normaal, heb geen idee wat transvetten zijn en hoeveel koolhydraten ik binnenkrijg, kan met een beetje logisch nadenken wel redeneren dat het niet goed is om iedere dag de hele dag chips en bier te eten, sport regelmatig en ben niet dik.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen doen net alsof het zo'n opgave is om een beetje op je leefstijl te letten. En mensen op FOK! maar haten op dikke mensen.
Niqua pulease.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het kan iedereen gebeuren, maar het zal mij niet overkomen doordat ik gezond eet.
Ja invriezen doen we ook alleen met supermarkt bende.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik merk het idd wel bij de duurdere vleessoorten en speciaal bij rundvlees.
Maar kip en varkensvlees, daar proef ik het niet echt bij.
Helaas kan ik niet elke dag naar de slager, omdat ik sowieso pas na 6-en boodschappen kan doen. En om alles nou in te vriezen, dat vind ik zonde.
Nee, want IK denk niet jouw levensstijl te kennen via internet. Maarja, ik denk dat het wel duidelijk is nu.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat ik dat elke dag van het jaar alleen maar eet?
rennen voor zijn leven naar de uitgangquote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Sky, als je ergens in een toko bent en iemand steekt een peuk op, wat doe jij dan?
Ligt eraan welke melk, hoeveelheid. Kan mij niet boeien. Hoewel, verse melk zo van de koe af.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is melk drinken wel zo gezond als ze zeggen?
Het is nooit aangetoond dat maagkanker puur door ongezond eten wordt veroorzaakt. Zo kan het juist zijn, waar ook verschillende studies naar worden gedaan, dat te gezond eten juist voor maagzweren en kanker zorgt.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik krijg van alles genoeg. Ik eet en drink op een dag genoeg water, melk, vezels, eiwitten, vitamine, vetten en koolhydraten. Het kan iedereen gebeuren, maar het zal mij niet overkomen doordat ik gezond eet.
Nee, waar smaakt dat naar?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:34 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand hier weleens het drankje 'vliegende hert' op?
[ afbeelding ]
Ik snap dat je die zin verkeerd opvat, dom opgeschrevenquote:
Ja kan best maar had het over dit optreden op de TMF awards. Zal wel in zijn begindagen zijn geweest..quote:Op zondag 6 juni 2010 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb Kaiser Chiefs live op Lowlands en Werchter gezien, een van de beste live bands ever
Oehhh, brood van de bakker.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja invriezen doen we ook alleen met supermarkt bende.
Het mooist zou zijn als je een leventje hebt waar je iedere dag je brood en vlees bij de bakker en slager kan halen en een paar andere dingen per week haalt bij de supermarkt. Dat is zoveel lekkerder gewoon. Maar helaas ook duurder en je moet er gewoon de tijd voor hebben.
Sowieso is eten het lekkerst uit de speciaal winkels.De vergelijking met een supermarkt valt dan gewoon niet meer te maken.
Gewoon blijven staan, ik rook ook sporadisch. En ik eet soms na het uitgaan ook nog kebab ofzo hoor. Het is echt niet alsof ik een zak worteltjes meeneem op stap.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Sky, als je ergens in een toko bent en iemand steekt een peuk op, wat doe jij dan?
Nou ja, ik doelde eigenlijk op het feit dat melk drinken niet echt natuurlijk isquote:Op zondag 6 juni 2010 15:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ligt eraan welke melk, hoeveelheid. Kan mij niet boeien. Hoewel, verse melk zo van de koe af.
Ja geen idee. Kreeg er gisteren een paar in mijn hand gedrukt toen ik naar huis ging. Maar nu geen behoefte om te proevenquote:
Dat is bij die andere mensen ook zo. Het is niet per definitie zo dat je de tyfus krijgt ómdat je niet gezond eet. Het is een versterkende factor. Maar er zijn zoveel factoren waar je geen invloed van krijgt en aangezien nooit is bewezen wat de directe invloed en mate waarvan gezonder eten (definieer dat allereerst maar eens) toe leidt. Gezonder eten kan ook leiden, zoals Jap al zei, tot ziektes.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap dat je die zin verkeerd opvat, dom opgeschreven. Ik bedoel dat ALS het mij overkomt, het niet komt doordat ik gezond eet maar gewoon omdat ik pech heb.
Prima als dat werkt voor jou, maar ik snap niet waarom je dan mensen die het anders aanpakken belachelijk vindt.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik eet normaal, heb geen idee wat transvetten zijn en hoeveel koolhydraten ik binnenkrijg, kan met een beetje logisch nadenken wel redeneren dat het niet goed is om iedere dag de hele dag chips en bier te eten, sport regelmatig en ben niet dik.
Wat nu?
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef Japsnars het volgende:
Feit 1: Sky eet zogenaamd biologisch verantwoord.
Feit 2: Sky ging bad van wat hash.
Stelling: Biologisch verantwoord voedsel zorgt ervoor dat je niet goed tegen drugs kan.
Oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |