Ik herkende het ook niet meteen hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooh, was dat het?!
Hier en nu niet meer zeuren
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:Ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, apk komt niet door de keuring
Ah, pluspuntquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, doe maar een mooi ESC liedje.
Hé ik luister nu naar die shit van yvonne.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, apk komt niet door de keuring
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, doe maar een mooi ESC liedje.
Een beetje jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:48 schreef APK het volgende:
Jullie zetten je eigen liedje klaar voor jullie naar mijn liedjes hebben geluisterd.
Ja man allangquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:48 schreef APK het volgende:
Jullie zetten je eigen liedje klaar voor jullie naar mijn liedjes hebben geluisterd.
Iemand belde, sorry!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:59 schreef tombolafan het volgende:
Zeg APK, stop je nou gewoon met mij playen als Greys en Yvonne binnenkomen?
Nee, hij moet gewoon doorgaan, ondanks publiekquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:01 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooh, het was een hint dat we op moesten bokken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat had ik heel lang met Congratulaaaaaaaaaaaations van Cliffquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:54 schreef yvonne het volgende:
Nooit geweten dat dit een ESF liedje was
Cliff wordt 70quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik heel lang met Congratulaaaaaaaaaaaations van Cliff
Jahaaaa, ik ben al weg.quote:
Cliff... congratulaaaaaaations!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cliff wordt 70
2010: Bold as Brass – 70th birthday
Sir Cliff performed "Congratulations" at the 70th birthday celebrations of Queen Margrethe II in Denmark on 13 April 2010.
In October 2010 Cliff Richard will celebrate his 70th birthday. To mark the occasion Richard will be performing a series of six concerts at the Royal Albert Hall, London. Tickets for the concerts went on sale on 7 March and sold out within a few hours. To accompany the concerts a new album of cover versions of swing standards, Bold as Brass, was released on 11 October. The album, an ode to the early jazz and big band era, features many classic standards such as "I've Got You Under My Skin", "They Can't Take That Away From Me" and "I Just Want To Make Love To You". The album was recorded in Nashville and produced by Grammy Award-winning Michael Omartian.
Kunnen we die tortels hier wel alleen laten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaa, ik ben al weg.
Greys, komop, we moeten weg hier!
Aaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we die tortels hier wel alleen laten?
Met het licht aan of uit, denk je?
Neeeeeeee, schop eens een van de mods weg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaa, ik ben al weg.
Greys, komop, we moeten weg hier!
Oh, ik wil ook wel mod zijn hier!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Neeeeeeee, schop eens een van de mods weg.
Hier wil ik wel graag mod zijn.
En dan heb ik wel tijd enzo.
Hoi
* tombolafan kettingzaag pakt om hek om te zagenquote:
quote:
Gezellig he?quote:
Maar wel Erik ook houden dan he?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:35 schreef Greys het volgende:
Doe APK er dan maar gewoon bij.
Mag ik dan in het midden liggen?
WTF ben jij aan het bazelen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel Erik ook houden dan he?
Anders valt er weinig in het midden te liggen.
En APK is niet van de MSN en Erik wel en die wil dan met mij nachtenlang oude ESF recaps kijken en dat moet zo blijven.
Ja, echt niet, dit was denk ik mijn eerste, en laatste bezoek aan ESF hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig he?
Ter voorbereiding graag 20 nummers van de 3Js uit je hoofd leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |