Ik herkende het ook niet meteen hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooh, was dat het?!
Hier en nu niet meer zeuren
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:Ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, apk komt niet door de keuring
Ah, pluspuntquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, doe maar een mooi ESC liedje.
Hé ik luister nu naar die shit van yvonne.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, apk komt niet door de keuring
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, doe maar een mooi ESC liedje.
Een beetje jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:48 schreef APK het volgende:
Jullie zetten je eigen liedje klaar voor jullie naar mijn liedjes hebben geluisterd.
Ja man allangquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:48 schreef APK het volgende:
Jullie zetten je eigen liedje klaar voor jullie naar mijn liedjes hebben geluisterd.
Iemand belde, sorry!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:59 schreef tombolafan het volgende:
Zeg APK, stop je nou gewoon met mij playen als Greys en Yvonne binnenkomen?
Nee, hij moet gewoon doorgaan, ondanks publiekquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:01 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooh, het was een hint dat we op moesten bokken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat had ik heel lang met Congratulaaaaaaaaaaaations van Cliffquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:54 schreef yvonne het volgende:
Nooit geweten dat dit een ESF liedje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |