quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan komen wij elkaar ook weer eens tegen
Ah, ik dacht al dat ik wat gemist hadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is nog niet bekend
Leuke omgekeerde wereld deze keer he? Wel het ESF al bekend (10, 12, 14 mei en binnenkort al kaarten op de markt) maar het NSF volgens mij nog niet. Zal februari worden denk ik.
Ze waren er echt hélemaal gek van en ik kan ze nergens vinden in de winkelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb nog aan je gedacht bij een aantal gele verpakkingen in de kelder
Binnenkort weer even de postbode werk bezorgen.
Oh echt? Even zoeken. Je wil niet zeggen dat je niet gegoogled hebt hé?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze waren er echt hélemaal gek van en ik kan ze nergens vinden in de winkel
Slet.quote:
ik ben iedere winkel in HHW afgeweest, maar nada.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt? Even zoeken. Je wil niet zeggen dat je niet gegoogled hebt hé?
ach laten we een keer de eerste zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:21 schreef APK het volgende:
Beetje prematuur, zelfs mijn buurman heeft het er nog niet over.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
ach laten we een keer de eerste zijn
Weet jouw buurman dan al dat volgende maand de kaarten voor Dusseldorf al in de verkoop gaan waarschijnlijk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:21 schreef APK het volgende:
Beetje prematuur, zelfs mijn buurman heeft het er nog niet over.
Ik neem aan van wel, hij was met karn naar Birmingham toen Dana Domestic won.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
Weet jouw buurman dan al dat volgende maand de kaarten voor Dusseldorf al in de verkoop gaan waarschijnlijk?
ze kan zo in Pluk van de Pettefletquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Het schijnt dat Verka dat Verka weer meedoet aan de voorronde in Oekraine.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Het schijnt dat Verka dat Verka weer meedoet aan de voorronde in Oekraine.
[ afbeelding ]
quote:ESCIreland ESCIreland
No Verka Suduchka this year, but a very orgainsed competition compared to last years debacle. http://fb.me/LLasWiz5
7 hours ago
Dat is een andere, ik had het over 'Verka dat Verka'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |