Zekers.quote:
Jij bent niet getrouwdquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ok Benny neukt Kally zonder toestemming = dus rape dus is niet voor het eggie.
Mar neukt gomi en vice versa
gomi laat het soms toe dat Benny op Mar klimt, maar alleen op woensdagen.
En dit was het geloof ik.
Nee, een ban gegeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat liev, Laysa en Pheno.Jullie hebben je partners gewoon op een meet ontmoet dan?
quote:
Nee via een ander draadjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat liev, Laysa en Pheno.Jullie hebben je partners gewoon op een meet ontmoet dan?
quote:
Jammer dat hij niet drie posts eerder op slot ging. Dat was pas een legendarische lapo geweest.quote:
En hallo allen!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Hopelijk is mn snuggie niet gekrompen![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet drie posts eerder op slot ging. Dat was pas een legendarische lapo geweest.![]()
[..]
En hallo allen!Ik hoorde in ESF dat het hier ook gezellig was.
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Laysa en Pheno zijn dus gewoon een setje
Datzelfde draadje toch? ja, dacht het ook. Mijn vrouw is daar volgens mij nog nooit geweest.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....Al heb ik Pheno weleens in dat draadje gespot
Als mijn vrouw een kloon heeft met die naam wel. En dan moet ik ook een kloon in dat draadje hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Laysa en Pheno zijn dus gewoon een setje
Ja een was op 80 ipv 40 graden draaien is geen pretjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet drie posts eerder op slot ging. Dat was pas een legendarische lapo geweest.![]()
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Datzelfde draadje toch? ja, dacht het ook. Mijn vrouw is daar volgens mij nog nooit geweest.
Nee, via een reeks, daarna PM, MSN, meet, neuken, enfin, the usual.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, via een reeks, daarna PM, MSN, meet, neuken, enfin, the usual.
Nu pas?quote:
Hoiiiquote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |