Wat klinkt roede vies zeg. Kllinkt als een hondenlul. Een blanke sabel klinkt alsof het heel lang en dun is en een genotsknots klinkt alsof het een snack van Mora is.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny heeft met zijn roede, zijn blanke sabel, zijn genotsknots, iets met Kally gedaan!
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny heeft met zijn roede, zijn blanke sabel, zijn genotsknots, iets met Kally gedaan!
quote:
ben je een man of vrouw?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap het niet meer. Wie doet het nou met wie
IJSJESquote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we het over iets verkoelends hebben?
Ik doe het met niemandquote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
..en bedanktquote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nu kan ik natuurlijk zeggen, ik heb er niks van gevoeld, maar dat is zo lullig voor Benny
Benny wil eigenlijk het op iedereen doen. Erg verwarrend, zeker met zoveel vrouwelijke kandidaten bij talentshows. Elke 5 minuten heeft hij weer een andere gedoodverfde winnares.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
he, je moet toch watquote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny wil eigenlijk het op iedereen doen. Erg verwarrend, zeker met zoveel vrouwelijke kandidaten bij talentshows. Elke 5 minuten heeft hij weer een andere gedoodverfde winnares.
Hij verft ze dood en dan is er inderdaad weer iemand anders.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benny wil eigenlijk het op iedereen doen. Erg verwarrend, zeker met zoveel vrouwelijke kandidaten bij talentshows. Elke 5 minuten heeft hij weer een andere gedoodverfde winnares.
Was gisteren op/.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef PatriQue89 het volgende:
http://www.bnn.nl/page/timur/appelsaptop50
geweldigg...
Ik irl en op fok. Gezien ik mijn vrouw op fok heb leren kennenquote:
Ah, nu snap ik hetquote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ok Benny neukt Kally zonder toestemming = dus rape dus is niet voor het eggie.
Mar neukt gomi en vice versa
gomi laat het soms toe dat Benny op Mar klimt, maar alleen op woensdagen.
En dit was het geloof ik.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ok Benny neukt Kally zonder toestemming = dus rape dus is niet voor het eggie.
Mar neukt gomi en vice versa
gomi laat het soms toe dat Benny op Mar klimt, maar alleen op woensdagen.
En dit was het geloof ik.
Och jongens en meisjes, het kan!!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik irl en op fok. Gezien ik mijn vrouw op fok heb leren kennen
Nah ik dus ookquote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik irl en op fok. Gezien ik mijn vrouw op fok heb leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |