Vakantie!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
Ohh zin in vakantieGa lekker volgende week
![]()
Ik moet alleen nog tig dingen doen dus dat wordt weer haasten en stressen op het laatste moment
Kleinequote:Op zondag 6 juni 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:Welk huisdier is daar verantwoordelijk voor?
Als die vertraging bij het quoten die ik ondervind weg is wel jaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef Symphonic het volgende:
Voorlopig nog niet. Eerst mogen wij ermee spelen, dan de abo houders en dan pas wordt het helemaal uitgerold.
Maar ik ben er wel superblij mee
Heb jij een kindje?quote:
Zeg, ik had helemaal een linkje op de eerste pagina gegooidquote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals ik al in ESF vroeg (en daar niet kreeg) LINKJE!
staat hij er niet weer in als je een nieuwe post plaatst?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
ohw kut.. in MyAT heb je nu zo'n kriuisje achter de TT van een topic.. daar klikte ik dus net per ongeluk op en nu is deze daaruit
en ik heb nu geen idee hoe je dat terug kan zetten
Iemand een idee?
Ze hadden bij mij de krentenbollen gevondenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef D. het volgende:
Ben ik ff naar het toilet, kom ik terug, is het pak met Tuc'jes open en ligt er eentje halfopgegeten op de grond
Heb jij de nieuwe ook al?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:41 schreef iBenny het volgende:
ohw kut.. in MyAT heb je nu zo'n kriuisje achter de TT van een topic.. daar klikte ik dus net per ongeluk op en nu is deze daaruit
en ik heb nu geen idee hoe je dat terug kan zetten
Iemand een idee?
zie mijn post daarnaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
staat hij er niet weer in als je een nieuwe post plaatst?
Nou, dan zul je wel heul goed je best moeten doenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dan zul je wel heul goed je best moeten doen
leuke sig heb je trouwensquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kleine heeft zich verstoptquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en allemaal kruimels om de mondhoeken?
Tof, ik vind Engeland een erg mooi landquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus toch je katquote:
Jij slet je gewoon door de hele SC heen!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, ik had helemaal een linkje op de eerste pagina gegooid
[SC] # 251 Eh... En nu!? Door door door tot het gaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |