abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82393425
Hoi. Ik heb een vraagje over de Wajong uitkering. Ik word over 9 dagen 18, en ik heb net 2 dagen geleden tehoren gekregen dat ik een Wajong uitkering krijg. In de brief die ik heb gekregen staat dat ik hem vanaf 23 Juni krijg, maar er staat ook in dat er rond de 15e uitbetaald word.
Nou is mijn vraag:
Wanneer krijg ik mijn eerst storting? 23 Juni, of rond 15 Juli?

Mvg.
pi_82393472
Dat zal de 15de dan wel zijn he. Als je hem "vanaf" 23 juni krijgt, begint het dan gewoon met tellen.
pi_82393473
23ste, een week daarna is je eerste werkdag bij de gemeente. Of had je de voorwaarden niet gelezen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_82393552
Meteen zodra je 18 wordt uitkering gaan trekken..
  zondag 6 juni 2010 @ 14:07:19 #5
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82393625
Lijkt me 15 juli.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_82393676
...

[ Bericht 81% gewijzigd door starla op 06-06-2010 14:48:39 ]
I feel kinda Locrian today
  zondag 6 juni 2010 @ 14:09:52 #7
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_82393725
Mag ik vragen waarom je Wajong krijgt, TS? Ben je volledig afgekeurd?
  zondag 6 juni 2010 @ 14:10:25 #8
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82393752
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef starla het volgende:

[..]

Kansloos figuur. En wij maar werken zodat jij op je luie flikker kunt zitten.
Zit wat in.

TS, je kunt ook een baantje zoeken wat dan deels betaald wordt door je Wajong. Van thuiszitten is nog nooit iemand beter geworden. Ook fijner voor jezelf.
6 eien
pi_82393788
quote:
Jij weet natuuuuuuurlijk ook precies wat er aan de hand is met de TS
  zondag 6 juni 2010 @ 14:11:26 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_82393806
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef Twizu het volgende:

[..]

Zit wat in.

TS, je kunt ook een baantje zoeken wat dan deels betaald wordt door je Wajong. Van thuiszitten is nog nooit iemand beter geworden.
Staat er dan ergens dat ze dat niet doet?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 6 juni 2010 @ 14:13:06 #11
285351 dalaiblama
too much bla
pi_82393884
quote:
De enige kansloze..ok, de grootste kansloze , in dit topic ben jij.
Zonder enige notie van feiten er maar vanuit gaan dat ze een luie flikker is die op jouw zuurverdiende centen teert.

In dit leven is helemaal niets van jou en de zelfingenomenheid die je zo schaamteloos etaleert hopelijk ook niet, want dan heb jij een groter probleem dan TS.

Stelletje asocialen hier
pi_82393914
quote:
Mensen die al beoordelen zodra ze ook maar iets van een soort uitkering horen. Er zijn ook mensen die gewoon een uitkering verdienen hoor.
  zondag 6 juni 2010 @ 14:13:59 #13
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82393921
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Staat er dan ergens dat ze dat niet doet?
Nee.

Maar ook niet dat ze het wel doet.
6 eien
  Licht Ontvlambaar zondag 6 juni 2010 @ 14:15:58 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_82394006
TS stelt een vrij simpele vraag over een uitbetaaldatum, het antwoord daarop bestaat niet uit verhandelingen over al dan niet lui zijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_82394044
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mensen die al beoordelen zodra ze ook maar iets van een soort uitkering horen. Er zijn ook mensen die gewoon een uitkering verdienen hoor.
Zo erg zal het niet zijn, ze kan in ieder geval achter de computer zitten en typen. Dan kun je ook kantoorwerk doen.
pi_82394051
Je kunt ook je wajong gebruiken om fulltime te gaan studeren, dan hoef je er niet bij te werken. Maar met fulltime studeren bedoel ik ook echt studeren, niet als een student je vanaf dinsdag lamzuipen en brallen dat je een mooie studie doet. Gewoon keihard knallen. Heb je dan alle tijd voor zonder dat je hoeft in te leveren om 's avonds te gaan werken in de horeca of iets dergelijks.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  zondag 6 juni 2010 @ 14:18:40 #17
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_82394127
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef starla het volgende:

[..]

Zo erg zal het niet zijn, ze kan in ieder geval achter de computer zitten en typen.
We kunnen in ieder geval al oordelen dat ze er wel beter aan toe moet zijn dan jij.
  zondag 6 juni 2010 @ 14:19:01 #18
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82394146
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef starla het volgende:

[..]

Zo erg zal het niet zijn, ze kan in ieder geval achter de computer zitten en typen.
Misschien heeft TS geen benen meer, maar ze kan nog wel typen. Zo erg is dat toch niet!
6 eien
pi_82394164
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef Twizu het volgende:

[..]

Misschien heeft TS geen benen meer, maar ze kan nog wel typen. Zo erg is dat toch niet!
Zie m'n edit Of helpdeskwerk, of postzegels vouwen, genoeg opties!
  zondag 6 juni 2010 @ 14:19:42 #20
278973 GODMILJAAR
VUILE NAZIBLOEM!
pi_82394189
Je krijgt rond 15 juli voor het eerst uitbetaald. Dan krijg je het hele bedrag van de maand juli + het restant van 23 juni t/m 1 juli.
pi_82394228
Bedankt voor de berichtjes, helaas ben ik net nieuw hier en heb ik geeen idee hoe ik specifiek op iemand kan reageren. Ik vind het ook erg onbeschoft dat mensen er gelijk van uitgaan dat ik op me luie reet zit de hele dag en gewoon een uitkering heb aangevraagd omdat dat 'leuk' 'makkenlijk' of 'handig' is.
Ik heb de Gewrichts afwijking MED en heb een baan gehad bij de albert heijn. In overleg met mijn arts ben ik gestopt omdat het al na 2 uur achter de kassa te zwaar werd voor mij. Jammer dat mensen zo oordelen, heel jammer.
Ik ben door het UWV voor ong. 80 % afgekeurd denk ik, aangezien ik 75% van de grondslag ga krijgen.
Overigens was het niet MIJN idee om een Wajong aan te vragen, maar heb ik het gedaan op advies van mijn M.E.E contactpersoon.
In augustus ga ik weer beginnen met school, ik ben aangenomen op het Grafisch lyceum in Utrecht. Afgelopen jaar had ik een jaar vrijstelling omdat ik tijdens mijn middelbare school twee zware operaties heb ondergaan en ik even een jaar wou bijkomen en aan mijn lichaam wou denken. én omdat ik wel 3 keer was afgewezen, waarvan twee keer i.v.m mijn afwijking.

Zo, nu weten jullie mijn verhaal, en kunnen jullie mij EERLIJK beoordelen!
Het was alleen maar een onschuldig vraagje aangezien ik totaal geen verstand heb op dit gebied en ik ook niemand ken met een wajong, jammer dat ik gelijk zulke nare berichten krijg van mensen die mij nieteens kennen..

Mvg.
  zondag 6 juni 2010 @ 14:20:55 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82394248
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Sjeen het volgende:
TS stelt een vrij simpele vraag over een uitbetaaldatum, het antwoord daarop bestaat niet uit verhandelingen over al dan niet lui zijn.
En het antwoord is al gegeven , waarom niet gewoon op slot?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82394287
Trollen komen ook wel eens buiten klb en onz. Je moet ze niet voeren worden ze alleen groter van.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  zondag 6 juni 2010 @ 14:23:02 #24
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82394353
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef IngeCJ het volgende:
Bedankt voor de berichtjes, helaas ben ik net nieuw hier en heb ik geeen idee hoe ik specifiek op iemand kan reageren. Ik vind het ook erg onbeschoft dat mensen er gelijk van uitgaan dat ik op me luie reet zit de hele dag en gewoon een uitkering heb aangevraagd omdat dat 'leuk' 'makkenlijk' of 'handig' is.
Ik heb de Gewrichts afwijking MED en heb een baan gehad bij de albert heijn. In overleg met mijn arts ben ik gestopt omdat het al na 2 uur achter de kassa te zwaar werd voor mij. Jammer dat mensen zo oordelen, heel jammer.
Ik ben door het UWV voor ong. 80 % afgekeurd denk ik, aangezien ik 75% van de grondslag ga krijgen.
Overigens was het niet MIJN idee om een Wajong aan te vragen, maar heb ik het gedaan op advies van mijn M.E.E contactpersoon.
In augustus ga ik weer beginnen met school, ik ben aangenomen op het Grafisch lyceum in Utrecht. Afgelopen jaar had ik een jaar vrijstelling omdat ik tijdens mijn middelbare school twee zware operaties heb ondergaan en ik even een jaar wou bijkomen en aan mijn lichaam wou denken. én omdat ik wel 3 keer was afgewezen, waarvan twee keer i.v.m mijn afwijking.

Het was alleen maar een onschuldig vraagje aangezien ik totaal geen verstand heb op dit gebied en ik ook niemand ken met een wajong, jammer dat ik gelijk zulke nare berichten krijg van mensen die mij nieteens kennen..

Mvg.
Hulde!

En veel succes op het Grafisch lyceum.
6 eien
  zondag 6 juni 2010 @ 14:23:05 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82394354
Hoi IngeCJ, het moet gruwelijk kut zijn om te studeren als je nu al weet dat je nooit het beroep waarvoor je leert uit mag oefenen. Hoe ga je daarmee om?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 6 juni 2010 @ 14:24:32 #26
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_82394428
quote:

Mvg.
Dit is FOK! Hier krijgen sommige gestoorde mensen meteen rood voor hun ogen als ze 'uitkering' lezen, en vinden het nodig hier hun frustraties te uiten.

FOK! in het kort:
Uitkeringstrekkers zijn lui, daarbij maakt het niet uit of het bijstand, wajong, wao of wat dan ook is.
Verkrachte meisjes zijn gewoon vreemdgegaan en willen er zo onderuit komen en stellen zich aan.
Zelf is iedereen zeer hoogbegaafd, hoog opgeleid, een wereld baan en werken ze ook harder dan wie dan ook.

Mensen op FOK! zijn nou eenmaal supermensen.
pi_82394515
Ik bied bij dezen mijn nederige excuses aan.
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 14:31:18 #28
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82394741
quote:

Mvg.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor. Je krijgt die uitkering niet zo maar. Er zijn altijd droeftoeters die roepen dat er voor je wel een baantje is wat je kan doen.
pi_82395083
Hey Kardinaal, lang niet meer gezien.

Wij allen zijn jou erg dankbaar dat je niet meer in het geneeskundeforum komt, houden zo!
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 14:42:33 #30
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82395245
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef starla het volgende:

Wij allen zijn jou erg dankbaar dat je niet meer in het geneeskundeforum komt, houden zo!
Ik zag in dit draadje dat je nog even vriendelijk bent tegen anderen zoals altijd. Met jouw empathie eindig je waarschijnlijk als patholoog-anatoom.
pi_82395291
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik zag in dit draadje dat je nog even vriendelijk bent tegen anderen zoals altijd. Met jouw empathie eindig je waarschijnlijk als patholoog-anatoom.
verdient ook goed
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 14:45:50 #32
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82395387
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:43 schreef starla het volgende:

[..]

verdient ook goed
Prima toch, betaal jij in feite de uitkering van IngeCJ.
pi_82395400
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Prima toch, betaal jij in feite de uitkering van IngeCJ.
Doet iedereen met een baan.
pi_82395491
dubbel
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 14:49:30 #35
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82395542
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef starla het volgende:

[..]

Doet iedereen met een baan.
Iedereen die belasting betaalt eigenlijk. Dus ook mensen zonder baan, gepensioneerden, andere mensen met een uitkering et cetera. De enigen die niet mee betalen zijn mensen die zwart (bij)verdienen. Genoeg off-topic voor dit draadje.
pi_82395557
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Iedereen die belasting betaalt eigenlijk. Dus ook mensen zonder baan, gepensioneerden, andere mensen met een uitkering et cetera. De enigen die niet mee betalen zijn mensen die zwart (bij)verdienen. Genoeg off-topic voor dit draadje.
eens
  zondag 6 juni 2010 @ 15:20:39 #37
244933 trovey
Nachtoele
pi_82396824
quote:

Mvg.

Proberen je er niet teveel van aan te trekken....er zitten nou eenmaal debielen hier op FOK! die, als ze het woord uitkering in een OP lezen, meteen beginnen over hun belastingcenten en dat uitkeringsgerechtigen allemaal parasieten zijn. Sterkte met je ziekte.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 7 juni 2010 @ 20:05:00 #38
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_82461208
Nog een WAJONGer hier. Heb het afgelopen jaar gewoon keihard gewerkt en nog wel onder mijn niveau ook. Dat zie ik de meeste van die lui met mooie vooroordelen hier nog niet doen. De meeste WAJONGers willen juist hardstikke graag werken, niemand heeft zin om op zijn 18e al thuis te zitten. Er zijn ook veel die gewoon gaan studeren zodat ze later zelf ook weer aan de maatschappij kunnen bijdragen. Zet em op ingeCJ!
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
  maandag 7 juni 2010 @ 20:27:48 #39
297051 schaal_9
Caissière B
pi_82462857
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef Booomer het volgende:
Anders kies je voor een IVA-uitkering. Kijken of je er dan nog zo over denkt
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  maandag 7 juni 2010 @ 21:15:23 #40
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82465936
Wat vinden de evolutietheorie aanhangers eigenlijk van wajongers?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2010 @ 21:47:38 #41
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82467800
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef TeenWolf het volgende:
Wat vinden de evolutietheorie aanhangers eigenlijk van wajongers?
Bezwaar, edelachtbare! Suggestief!
  maandag 7 juni 2010 @ 22:47:38 #42
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_82471749
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef Booomer het volgende:
Als je hem ná je 18e aanvraagt krijg je een officiële waarschuwing wegens te laat aanvragen. Die ik dus ook gehad heb.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_82484184
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Anders kies je voor een IVA-uitkering. Kijken of je er dan nog zo over denkt
Waarom zou ik voor een IVA-uitkering moeten kiezen?
pi_82489063
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef starla het volgende:

link?
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 13:18:38 #45
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82491966
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef Yoewie het volgende:

[..]

link?
Ik zou het niet weten, ik kom daar niet meer. Die kan Carla je best geven.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 juni 2010 @ 13:27:11 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_82492378
Doe dit soort dingen via pm ofzo, laat dit topic waar het voor bedoeld is...
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 13:48:47 #47
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82493515
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:27 schreef Sjeen het volgende:
Doe dit soort dingen via pm ofzo, laat dit topic waar het voor bedoeld is...
Hangt al dagen een Topic Report aan dat het geheel al aan het ontsporen is. Haal er gewoon de bezem doorheen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:58:59 #48
297051 schaal_9
Caissière B
pi_82497094
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:17 schreef Booomer het volgende:

[..]

Waarom zou ik voor een IVA-uitkering moeten kiezen?
Dan zul je erachter komen dat de arbeidsongeschiktheidsregelingen er niet voor niets zijn, maar een vangnet voor als werken er niet in zit.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 juni 2010 @ 16:33:07 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_82501986
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Hangt al dagen een Topic Report aan dat het geheel al aan het ontsporen is. Haal er gewoon de bezem doorheen.
Dat topic report is ook al dagen geleden gelezen en er is actie ondernomen. Als jij je nou ook de moeite zou nemen alles wat niet terzake doet erbuiten te laten, zou ik je zeer dankbaar zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')