Zit wat in.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef starla het volgende:
[..]
Kansloos figuur. En wij maar werken zodat jij op je luie flikker kunt zitten.
Jij weet natuuuuuuurlijk ook precies wat er aan de hand is met de TSquote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef starla het volgende:
Staat er dan ergens dat ze dat niet doet?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef Twizu het volgende:
[..]
Zit wat in.
TS, je kunt ook een baantje zoeken wat dan deels betaald wordt door je Wajong. Van thuiszitten is nog nooit iemand beter geworden.
De enige kansloze..ok, de grootste kansloze , in dit topic ben jij.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef starla het volgende:
Mensen die al beoordelen zodra ze ook maar iets van een soort uitkering horen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef starla het volgende:
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Staat er dan ergens dat ze dat niet doet?
Zo erg zal het niet zijn, ze kan in ieder geval achter de computer zitten en typen. Dan kun je ook kantoorwerk doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die al beoordelen zodra ze ook maar iets van een soort uitkering horen.Er zijn ook mensen die gewoon een uitkering verdienen hoor.
We kunnen in ieder geval al oordelen dat ze er wel beter aan toe moet zijn dan jij.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef starla het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn, ze kan in ieder geval achter de computer zitten en typen.
Misschien heeft TS geen benen meer, maar ze kan nog wel typen. Zo erg is dat toch niet!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef starla het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn, ze kan in ieder geval achter de computer zitten en typen.
Zie m'n editquote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef Twizu het volgende:
[..]
Misschien heeft TS geen benen meer, maar ze kan nog wel typen. Zo erg is dat toch niet!
En het antwoord is al gegeven , waarom niet gewoon op slot?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Sjeen het volgende:
TS stelt een vrij simpele vraag over een uitbetaaldatum, het antwoord daarop bestaat niet uit verhandelingen over al dan niet lui zijn.
Hulde!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef IngeCJ het volgende:
Bedankt voor de berichtjes, helaas ben ik net nieuw hier en heb ik geeen idee hoe ik specifiek op iemand kan reageren. Ik vind het ook erg onbeschoft dat mensen er gelijk van uitgaan dat ik op me luie reet zit de hele dag en gewoon een uitkering heb aangevraagd omdat dat 'leuk' 'makkenlijk' of 'handig' is.
Ik heb de Gewrichts afwijking MED en heb een baan gehad bij de albert heijn. In overleg met mijn arts ben ik gestopt omdat het al na 2 uur achter de kassa te zwaar werd voor mij. Jammer dat mensen zo oordelen, heel jammer.
Ik ben door het UWV voor ong. 80 % afgekeurd denk ik, aangezien ik 75% van de grondslag ga krijgen.
Overigens was het niet MIJN idee om een Wajong aan te vragen, maar heb ik het gedaan op advies van mijn M.E.E contactpersoon.
In augustus ga ik weer beginnen met school, ik ben aangenomen op het Grafisch lyceum in Utrecht. Afgelopen jaar had ik een jaar vrijstelling omdat ik tijdens mijn middelbare school twee zware operaties heb ondergaan en ik even een jaar wou bijkomen en aan mijn lichaam wou denken. én omdat ik wel 3 keer was afgewezen, waarvan twee keer i.v.m mijn afwijking.
Zo, nu weten jullie mijn verhaal, en kunnen jullie mij EERLIJK beoordelen!
Het was alleen maar een onschuldig vraagje aangezien ik totaal geen verstand heb op dit gebied en ik ook niemand ken met een wajong, jammer dat ik gelijk zulke nare berichten krijg van mensen die mij nieteens kennen..
Mvg.
Dit is FOK! Hier krijgen sommige gestoorde mensen meteen rood voor hun ogen als ze 'uitkering' lezen, en vinden het nodig hier hun frustraties te uiten.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef IngeCJ het volgende:
Bedankt voor de berichtjes, helaas ben ik net nieuw hier en heb ik geeen idee hoe ik specifiek op iemand kan reageren. Ik vind het ook erg onbeschoft dat mensen er gelijk van uitgaan dat ik op me luie reet zit de hele dag en gewoon een uitkering heb aangevraagd omdat dat 'leuk' 'makkenlijk' of 'handig' is.
Ik heb de Gewrichts afwijking MED en heb een baan gehad bij de albert heijn. In overleg met mijn arts ben ik gestopt omdat het al na 2 uur achter de kassa te zwaar werd voor mij. Jammer dat mensen zo oordelen, heel jammer.
Ik ben door het UWV voor ong. 80 % afgekeurd denk ik, aangezien ik 75% van de grondslag ga krijgen.
Overigens was het niet MIJN idee om een Wajong aan te vragen, maar heb ik het gedaan op advies van mijn M.E.E contactpersoon.
In augustus ga ik weer beginnen met school, ik ben aangenomen op het Grafisch lyceum in Utrecht. Afgelopen jaar had ik een jaar vrijstelling omdat ik tijdens mijn middelbare school twee zware operaties heb ondergaan en ik even een jaar wou bijkomen en aan mijn lichaam wou denken. én omdat ik wel 3 keer was afgewezen, waarvan twee keer i.v.m mijn afwijking.
Het was alleen maar een onschuldig vraagje aangezien ik totaal geen verstand heb op dit gebied en ik ook niemand ken met een wajong, jammer dat ik gelijk zulke nare berichten krijg van mensen die mij nieteens kennen..
Mvg.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor. Je krijgt die uitkering niet zo maar. Er zijn altijd droeftoeters die roepen dat er voor je wel een baantje is wat je kan doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef IngeCJ het volgende:
Mvg.
Ik zag in dit draadje dat je nog even vriendelijk bent tegen anderen zoals altijd. Met jouw empathie eindig je waarschijnlijk als patholoog-anatoom.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef starla het volgende:
Hey Kardinaal, lang niet meer gezien.
Wij allen zijn jou erg dankbaar dat je niet meer in het geneeskundeforum komt, houden zo!
verdient ook goedquote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag in dit draadje dat je nog even vriendelijk bent tegen anderen zoals altijd. Met jouw empathie eindig je waarschijnlijk als patholoog-anatoom.
Prima toch, betaal jij in feite de uitkering van IngeCJ.quote:
Doet iedereen met een baan.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima toch, betaal jij in feite de uitkering van IngeCJ.
Iedereen die belasting betaalt eigenlijk. Dus ook mensen zonder baan, gepensioneerden, andere mensen met een uitkering et cetera. De enigen die niet mee betalen zijn mensen die zwart (bij)verdienen. Genoeg off-topic voor dit draadje.quote:
eensquote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen die belasting betaalt eigenlijk. Dus ook mensen zonder baan, gepensioneerden, andere mensen met een uitkering et cetera. De enigen die niet mee betalen zijn mensen die zwart (bij)verdienen. Genoeg off-topic voor dit draadje.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef IngeCJ het volgende:
Mvg.
Anders kies je voor een IVA-uitkering. Kijken of je er dan nog zo over denktquote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef Booomer het volgende:
Meteen zodra je 18 wordt uitkering gaan trekken..
Bezwaar, edelachtbare! Suggestief!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef TeenWolf het volgende:
Wat vinden de evolutietheorie aanhangers eigenlijk van wajongers?
Als je hem ná je 18e aanvraagt krijg je een officiële waarschuwing wegens te laat aanvragen. Die ik dus ook gehad heb.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef Booomer het volgende:
Meteen zodra je 18 wordt uitkering gaan trekken..
Waarom zou ik voor een IVA-uitkering moeten kiezen?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Anders kies je voor een IVA-uitkering. Kijken of je er dan nog zo over denkt
link?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef starla het volgende:
Hey Kardinaal, lang niet meer gezien.
Wij allen zijn jou erg dankbaar dat je niet meer in het geneeskundeforum komt, houden zo!
Ik zou het niet weten, ik kom daar niet meer. Die kan Carla je best geven.quote:
Hangt al dagen een Topic Report aan dat het geheel al aan het ontsporen is. Haal er gewoon de bezem doorheen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:27 schreef Sjeen het volgende:
Doe dit soort dingen via pm ofzo, laat dit topic waar het voor bedoeld is...
Dan zul je erachter komen dat de arbeidsongeschiktheidsregelingen er niet voor niets zijn, maar een vangnet voor als werken er niet in zit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:17 schreef Booomer het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor een IVA-uitkering moeten kiezen?
Dat topic report is ook al dagen geleden gelezen en er is actie ondernomen. Als jij je nou ook de moeite zou nemen alles wat niet terzake doet erbuiten te laten, zou ik je zeer dankbaar zijn...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hangt al dagen een Topic Report aan dat het geheel al aan het ontsporen is. Haal er gewoon de bezem doorheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |