Zit wat in.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef starla het volgende:
[..]
Kansloos figuur. En wij maar werken zodat jij op je luie flikker kunt zitten.
Jij weet natuuuuuuurlijk ook precies wat er aan de hand is met de TSquote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef starla het volgende:
Staat er dan ergens dat ze dat niet doet?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef Twizu het volgende:
[..]
Zit wat in.
TS, je kunt ook een baantje zoeken wat dan deels betaald wordt door je Wajong. Van thuiszitten is nog nooit iemand beter geworden.
De enige kansloze..ok, de grootste kansloze , in dit topic ben jij.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef starla het volgende:
Mensen die al beoordelen zodra ze ook maar iets van een soort uitkering horen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:08 schreef starla het volgende:
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Staat er dan ergens dat ze dat niet doet?
Zo erg zal het niet zijn, ze kan in ieder geval achter de computer zitten en typen. Dan kun je ook kantoorwerk doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die al beoordelen zodra ze ook maar iets van een soort uitkering horen.Er zijn ook mensen die gewoon een uitkering verdienen hoor.
We kunnen in ieder geval al oordelen dat ze er wel beter aan toe moet zijn dan jij.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef starla het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn, ze kan in ieder geval achter de computer zitten en typen.
Misschien heeft TS geen benen meer, maar ze kan nog wel typen. Zo erg is dat toch niet!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef starla het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn, ze kan in ieder geval achter de computer zitten en typen.
Zie m'n editquote:Op zondag 6 juni 2010 14:19 schreef Twizu het volgende:
[..]
Misschien heeft TS geen benen meer, maar ze kan nog wel typen. Zo erg is dat toch niet!
En het antwoord is al gegeven , waarom niet gewoon op slot?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Sjeen het volgende:
TS stelt een vrij simpele vraag over een uitbetaaldatum, het antwoord daarop bestaat niet uit verhandelingen over al dan niet lui zijn.
Hulde!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:20 schreef IngeCJ het volgende:
Bedankt voor de berichtjes, helaas ben ik net nieuw hier en heb ik geeen idee hoe ik specifiek op iemand kan reageren. Ik vind het ook erg onbeschoft dat mensen er gelijk van uitgaan dat ik op me luie reet zit de hele dag en gewoon een uitkering heb aangevraagd omdat dat 'leuk' 'makkenlijk' of 'handig' is.
Ik heb de Gewrichts afwijking MED en heb een baan gehad bij de albert heijn. In overleg met mijn arts ben ik gestopt omdat het al na 2 uur achter de kassa te zwaar werd voor mij. Jammer dat mensen zo oordelen, heel jammer.
Ik ben door het UWV voor ong. 80 % afgekeurd denk ik, aangezien ik 75% van de grondslag ga krijgen.
Overigens was het niet MIJN idee om een Wajong aan te vragen, maar heb ik het gedaan op advies van mijn M.E.E contactpersoon.
In augustus ga ik weer beginnen met school, ik ben aangenomen op het Grafisch lyceum in Utrecht. Afgelopen jaar had ik een jaar vrijstelling omdat ik tijdens mijn middelbare school twee zware operaties heb ondergaan en ik even een jaar wou bijkomen en aan mijn lichaam wou denken. én omdat ik wel 3 keer was afgewezen, waarvan twee keer i.v.m mijn afwijking.
Zo, nu weten jullie mijn verhaal, en kunnen jullie mij EERLIJK beoordelen!
Het was alleen maar een onschuldig vraagje aangezien ik totaal geen verstand heb op dit gebied en ik ook niemand ken met een wajong, jammer dat ik gelijk zulke nare berichten krijg van mensen die mij nieteens kennen..
Mvg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |