heb ik geen gelijk?quote:
heb ik geen gelijk?quote:Dommer hadden ze jullie niet kunnen maken...
Deze Turk is het niet waard om mee in discussie te gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb ik geen gelijk?
[..]
heb ik geen gelijk?
nee gek, dit was unilaterale steun aan bondgenoot TR onder Nederlandse vlagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Eindelijk een echte expert![]()
Vooral je opmerkingen over het verplicht leveren der Patriotracketten hebben me zeer getroffen
Ik maar denken dat we die racketten hebben gestuurd omdat de NAVO dat van ons vroeg - maar de Turk... eh... TR (Terran Republic?) heeft het ons bevolen. Toch weer een hiaat in de krijgshistorie opgehelderd
Oh ja, nu haal ik dingen door elkaar. Er zijn toen ook HAWKs... sorry, HAWCKs heengegaan en dát was op NAVO-verzoek. Heu... bevel. Nee, wel verzoek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee gek, dit was unilaterale steun aan bondgenoot TR onder Nederlandse vlag
we leverden die racketten omdat de TR daar heel erg hard om begon te 'vragen' bij de bondgenoten toen het toch echt oorlog leek te gaan worden.
Wij waren simpelweg de eerste bondgenoot die reageerde!!
De NATO had pas besloten bondgenoot TRU te helpen nadat onze bondgenootschappelijke contributie al lang en breed operationeel was
zie je hoevaak daar bondgenoot stond ... ultimatum
Je kent het verhaal?quote:
De KLu was er dan ook erg blij mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen flauw idee maar een man van 2 miljoen klinkt als een behoorlijke aanwinst
YESSSSquote:
Die topis bestaan alleen in TRU. Verder is er altijd een winnaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:26 schreef Karrs het volgende:
[..]
YESSSS
Dat zijn de beste topics
Die waar iedereen wint
ik heb het nog stiekem in mijn post verwerkt maar als je het moet uitleggen is het niet leuk meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die topis bestaan alleen in TRU. Verder is er altijd een winnaar.
In de achterhoede. Far, far away.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:29 schreef sp3c het volgende:
als peacekeeping een belangrijke graadmeter is vraag ik me trouwens af waar het Turkse leger was tijdens Srebrenisca?
0 en 0quote:of tijdens Allied Force, ze hadden evenveel F16's in de regio iirc maar hoeveel bommen hebben ze laten vallen ... hoeveel migs neergehaald
Sorry dat ik de clue heb verklapt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb het nog stiekem in mijn post verwerkt maar als je het moet uitleggen is het niet leuk meer
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:57 schreef Pumatje het volgende:
Oooh, heb helemaal over dit topic heengekeken
quote:erg jammer, want ik had mijn mening wel klaar
Drumhoven en Cool15... jullie zitten zeker iets te veel aan de schnapps...jullie zijn gelukkig al mooi op je plaats gezet door O.A Spec...
Ik zet al mijn dinero's in op Israël... die lui weten heel goed hoe alles in elkaar zit, en als ik uitga op vorige ervaringen zoals de Yom kippur oorlog en de 6daagse.....
Dat slotje werkt hier nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef Karrs het volgende:
Turkije kan Israël niet aanvallen en Israël wil Turkije niet aanvallen.
Opgelost: slotje.
Gods eigen wapen is het wondermiddel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Esses het volgende:
Pff met een wmr der kmar en een opper der kmar kan Nederland zowel isr als trk aan.
azrbjian ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:19 schreef Esses het volgende:
Pff met een wmr der kmar en een opper der kmar kan Nederland zowel isr als trk aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |