Ik ben allergisch voor die Brutale Meidenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:08 schreef creno het volgende:
Hee Vult, heb jij al de petitie ondertekend dat voetballers weer gewoon hun shirt uit mogen trekken na een doelpunt ?
http://www.rtl.nl/program(...)esfootball/index.xml
Alsof jij dik bentquote:Op zondag 6 juni 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond gister sinds 5 jaar weer eens op een weegschaal.
AAAAAAAAAAAAAAAAAGH! 61.6kg! Waar komt dat ineens vandaan?
Ik woog al zo'n 7 jaar 58!
Oke, was wel met kleren aan, maar dan nog.
30+ en HOPPA boven de 60 ineens!
hang van het boek af denk ik maar ben zelf ook niet zo'n lezerquote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
grappig :-) like not everybody cares for books enzo
Ik ben zwaarder?!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
CD's moet je niet opetenquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
aber.............................¡¿das its ja deutsch?!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar heb jij een punt!
Maar ik heb em aan m'n cd speler gegeven, en toen kwamen er allemaal liedjes uit
Ja das stimmt!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
aber.............................¡¿das its ja deutsch?!
Ich bin ganz überrascht, es klingt gut aber die Deutsche sprache....felt mich immer einfach schewrquote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja das stimmt!
Und herrliche Music, gute ritme und so...
Volgens mij was je CD-speler een beetje misselijk danquote:Op zondag 6 juni 2010 18:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar heb jij een punt!
Maar ik heb em aan m'n cd speler gegeven, en toen kwamen er allemaal liedjes uit
Die eennalaatste kan ik niet invullen, die verandert steedsquote:Op zondag 6 juni 2010 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het niet eens tijd voor een lichaamslengte, gewicht, penislengte en schoenmaat-poll?
Nja in dit topic hoor je natuurlijk eigenlijk Lady Gaga te luisteren... Das waar...quote:Op zondag 6 juni 2010 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij was je CD-speler een beetje misselijk dan
Nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 6 juni 2010 19:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja in dit topic hoor je natuurlijk eigenlijk Lady Gaga te luisteren... Das waar...
Hmm... wat bedoelde je dan wel?quote:
Gewoon, je stopt er iets in en het komt er weer uit.quote:
Heerlijk liedje inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 18:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zo een grappige clip
*clap your hands clap your hands.....*mumble na na mumble he lalalaa' ooooh*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |