Ik ben allergisch voor die Brutale Meidenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:08 schreef creno het volgende:
Hee Vult, heb jij al de petitie ondertekend dat voetballers weer gewoon hun shirt uit mogen trekken na een doelpunt ?
http://www.rtl.nl/program(...)esfootball/index.xml
Alsof jij dik bentquote:Op zondag 6 juni 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond gister sinds 5 jaar weer eens op een weegschaal.
AAAAAAAAAAAAAAAAAGH! 61.6kg! Waar komt dat ineens vandaan?
Ik woog al zo'n 7 jaar 58!
Oke, was wel met kleren aan, maar dan nog.
30+ en HOPPA boven de 60 ineens!
hang van het boek af denk ik maar ben zelf ook niet zo'n lezerquote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
grappig :-) like not everybody cares for books enzo
Ik ben zwaarder?!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
CD's moet je niet opetenquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:40 schreef Ang3l het volgende:
aber.............................¡¿das its ja deutsch?!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar heb jij een punt!
Maar ik heb em aan m'n cd speler gegeven, en toen kwamen er allemaal liedjes uit
Ja das stimmt!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
aber.............................¡¿das its ja deutsch?!
Ich bin ganz überrascht, es klingt gut aber die Deutsche sprache....felt mich immer einfach schewrquote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja das stimmt!
Und herrliche Music, gute ritme und so...
Volgens mij was je CD-speler een beetje misselijk danquote:Op zondag 6 juni 2010 18:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar heb jij een punt!
Maar ik heb em aan m'n cd speler gegeven, en toen kwamen er allemaal liedjes uit
Die eennalaatste kan ik niet invullen, die verandert steedsquote:Op zondag 6 juni 2010 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het niet eens tijd voor een lichaamslengte, gewicht, penislengte en schoenmaat-poll?
Nja in dit topic hoor je natuurlijk eigenlijk Lady Gaga te luisteren... Das waar...quote:Op zondag 6 juni 2010 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij was je CD-speler een beetje misselijk dan
Nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op zondag 6 juni 2010 19:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja in dit topic hoor je natuurlijk eigenlijk Lady Gaga te luisteren... Das waar...
Hmm... wat bedoelde je dan wel?quote:
Gewoon, je stopt er iets in en het komt er weer uit.quote:
Heerlijk liedje inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 18:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zo een grappige clip
*clap your hands clap your hands.....*mumble na na mumble he lalalaa' ooooh*
It's not really funny, is it?quote:
Wat een kneusquote:
quote:
And he fails on that account as well.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:53 schreef Dosadi het volgende:
[..]
he doesn't need to be funny, he just needs to look pretty
Het is echt een doodnormale iets te bleke een beetje puffykop uitziende 13 in dozijn gozer. Waar is de smaak?quote:
Het boek is tofquote:Op zondag 6 juni 2010 17:41 schreef Dosadi het volgende:
ik heb deze week mijn boekenbon opgemaakt...
die had ik nog van de kerst
Wicked (over de slechte heks uit de Tovenaar van Oz... maar dan met een twist, heerlijk boek)
Elphaba was wel een enorme anti-held..quote:
Erikquote:
He has a chin-dimple!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is echt een doodnormale iets te bleke een beetje puffykop uitziende 13 in dozijn gozer. Waar is de smaak?
Why so chipper?quote:
Omdat ik het leuk vind dat je er bentquote:
Hij lijkt op Mike_Huntquote:
Ik ben zo weer tv-hangen :p.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind dat je er bent
Tot zover mijn enthousiasmequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |