Volgens zijn Twitter bericht en het bericht op peil.nl blijft de VVD gelijk, verschil met de PvdA is 6 zetelsquote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Arcee het volgende:
VVD ook groen volgens mij op het scherm van De Hond.
Ik ook, maar die kans is nu wel erg klein geworden. Gelukkig lijkt het er wel op dat VVD zijn behoorlijke voorsprong vast heeft gehouden.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Seam het volgende:
God ik hoop zo dat economisch rechts gaat lukken
Je bedoelt de komende dag.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef DaMart het volgende:
Hopen dat de PvdA de komende dagen nog genoeg zetels weet te stijgen (en de VVD er wat kwijt raakt) om over de VVD heen te gaan.
quote:
Balkenende is gewoon op.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef One_of_the_few het volgende:
ik denk dat cda het beter gaat doen dan gepeild. Ten koste van de VVD en PvdA stijgt nog een beetje.
Nek aan nek wordt het dan. Gelijk aantal zetels zie ik gebeuren.
Vandaag vond ik hem ook matig, terwijl hij het bij de RTL debatten best goed deed. Hij moet het morgen echt beter doen wil hij nog wat winnen. Ook zal het CDA geen strategische stemmers trekken, dat was de vorige keer nog wel zo.quote:
Het leek wel of hij een soort quasi-soepele tactiek uitprobeerdequote:Op maandag 7 juni 2010 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vandaag vond ik hem ook matig, terwijl hij het bij de RTL debatten best goed deed. Hij moet het morgen echt beter doen wil hij nog wat winnen. Ook zal het CDA geen strategische stemmers trekken, dat was de vorige keer nog wel zo.
Het zijn slechts peilingen, in een dag kan er nog van alles gebeuren, maar aan de andere kant staat het aantal zetels in de peilingen van De Hond al ongeveer een week stil. Dus als het debat van morgen hetzelfde verloopt als die van vandaag, als de peiling redelijk betrouwbaar is en er verder geen buitengewone nieuwsfeiten zijn, dan zie ik geen grote verschuivingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef Breekfast het volgende:
6 zetels inhalen binnen een dag lijkt me haast onmogelijk toch?
Ach nee, de VVD wordt duidelijk de grootste partij. Cohen mag de Kamer in.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef One_of_the_few het volgende:
ik denk dat cda het beter gaat doen dan gepeild. Ten koste van de VVD en PvdA stijgt nog een beetje.
Nek aan nek wordt het dan. Gelijk aantal zetels zie ik gebeuren.
Gezien het rode potlood zou dat heel goed de vroeg op de donderdag kunnen zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef bloodysunday het volgende:
Woensdag avond weten we wie de grootste is
definitieve uitslag wel. Ik hoop dat we rond middernacht wel het een en ander duidelijk wordquote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien het rode potlood zou dat heel goed de vroeg op de donderdag kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |