quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
zal het echt![]()
1mei wordt dan die extra nationale feestdag waarover Cohen het had
amsterdam wordt de homo-hoofdstad van de wereld
we houden elk jaar een klimaattop
nijmegen wordt omgedoopt tot karl marx stadt
buitenveldert wordt een eigen gemeente en DenUylstaede
ik typ gewoon het horrorlijstje van elsevier over wat ze een aantal jaar geleden hadden opgesteldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Jij bent echt knettergek he met je enge communistische denkbeelden
Heb jij nou niet iets van idealen... dat je denkt... goh, dat mensen gebruik maken van hun democratische RECHT is geweldigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als ze op de VVD stemmen zou ik het ook geweldig vinden
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ik typ gewoon het horrorlijstje van elsevier over wat ze een aantal jaar geleden hadden opgesteld![]()
(grapje dus...)
Cohen wil 5 mei als nationale feestdagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
zal het echt![]()
1mei wordt dan die extra nationale feestdag waarover Cohen het had
amsterdam wordt de homo-hoofdstad van de wereld
we houden elk jaar een klimaattop
nijmegen wordt omgedoopt tot karl marx stadt
buitenveldert wordt een eigen gemeente en DenUylstaede
Zolang het mij uitkomt, dat weet je tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb jij nou niet iets van idealen... dat je denkt... goh, dat mensen gebruik maken van hun democratische RECHT is geweldig
dan ben je dus eigenlijk meer conservatief dan liberaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zolang het mij uitkomt, dat weet je toch
btw: ik zou het sowieso niet leuk vinden als steden worden vernoemd naar personen.quote:
owja, nu herinner ik het me weer bij Het Lagerhuis was dat. al die ondernemers van "Neuh, kost ons veel te veel geld" en ondertussen wel leuke cadeautjes en snoepreisjes aftrekken bij de belastingdienstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cohen wil 5 mei als nationale feestdag
Als veel mensen via hun democratische recht de overheid groter maken of weinig mensen via hun democratisch recht de overheid kleiner maken, terwijl de rest thuis blijft, dan kies ik voor het laatste. Als jij dat conservatief noemt, dan mag jij dat doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
dan ben je dus eigenlijk meer conservatief dan liberaal
Dit owned.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Pvda 34 + SP 16 + D66 13 + Groenlinks 13 = 76
hoe sta jij tegenover machtsverhoudingen in het openbare leven? dat is per definitie rechtvaardig? of is dat altijd nog minder erg dan macht via de overheid? zeg maar het minst kwadequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar als er morgen blijkt dat mensen voor een links kabinet kiest, wat niet zeer waarschijnlijk is, dan heb ik daar natuurlijk wel vrede mee. Ik ben een tevreden, positief (echt waar) en gelukkig mens en dat verandert niet door welke partijen er in de regering zitten
In de VS stemden het op één na laagste deciel tot het vijfde deciel overwegend op Bush. Vervolgens voerde Bush belastingverlagingen door waar het hoogste deciel beter van werd. Het allerlaagste deciel kreeg een lichte belastingverhoging voor zijn kiezen. Bush-stemmers: "heuh, wat mooi dat die paupers worden aangepakt!"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Zwolsboy het volgende:Nederland is niet zo arm als gedacht anders was de VVD momenteel niet zo groot
De overheid legt verplichtingen op aan burgers, dat is in sommige gevallen nodig, maar ik wil het wel het liefst zoveel mogelijk beperken. Bij bedrijven hebben we de keuze uit verschillende bedrijven en kunnen we overstappen als we niet tevreden zijn, bij een overheid is dat wel het geval en hebben we de keuze van de meerderheid maar te slikken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
hoe sta jij tegenover machtsverhoudingen in het openbare leven? dat is per definitie rechtvaardig? of is dat altijd nog minder erg dan macht via de overheid? zeg maar het minst kwade
Als het de ene kant op kan, dan kan het ook terug de andere kant op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
VVD'ers en CDA'ers die naar links overstappen? Tuurlijk.
Laat het morgen lekker hard regenen en onweren, is goed voor het opkomstpercentagequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als het de ene kant op kan, dan kan het ook terug de andere kant op.
Het zal goddomme niet gebeuren dat de VVD de grootste wordt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga ook maar strategisch PvdA stemmen.
Cohen zou een goede premier zijn.
CDAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stem dan iig nog CDA, dan krijgt de VVD die stem niet.
VVD stemmers die toch maar thuisblijven, nieuwe kiezers voor SP, enkelen stappen over van VVD naar D66, bij CDA gaan ze naar PvdA, van PvdA naar GL, van PVV naar SP, van VVD naar PVV. Er is veel mogelijk voor wat verschuivingen, en bedenk dat een verschil tussen 18% van de stemmen en 19.3% van de stemmen 2 zetels waard zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:31 schreef Breekfast het volgende:
Zetels die van VVD en CDA naar SP, Groenlinks en D66 gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |