Waar zie jij dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie nu dus dat hij zicht verstapte?!![]()
![]()
![]()
Hoe veel kloteriger kan het komen zeg.
Zolang er nog hoop is op een mirakel, blijf ik hopen dat hij er tegen Denemarken bij is of is dat loze hoop? Ik vraag dit omdat ik de val niet heb gezien vanmiddag.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:29 schreef TLC het volgende:
Hopelijk valt het nog mee, de wedstrijden in de poulefase kan Oranje ook wel doorkomen zonder Robben.
Hij vergat heel z'n kiespijnquote:
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef Ciske- het volgende:
Ik hoop een graad 1, maar ben bang dat het een 2 is
Inderdaad. Paraguay in de 1/8e finales moeten we zonder hem nog kunnen doen. Daarna is hij hopelijk voldoende hersteld en kan hij, met verdovingen, gewoon meespelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.
In principe kun je met een gescheurde hamstring best spelen, je moet dan wel goed gebruik maken van pijnstillers en de boel regelmatig koelen, en de spieren om de hamstrings heen moeten sterker worden om het verlies op te vangen.²
Ik hoop dat hij er na de poule-fase weer bij is, de eerste wedstrijden zijn ook mogelijk zonder Robben.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zolang er nog hoop is op een mirakel, blijf ik hopen dat hij er tegen Denemarken bij is of is dat loze hoop? Ik vraag dit omdat ik de val niet heb gezien vanmiddag.
Ligt aan de ernst. Mijn hamstring was ooit na 4 weken volledig hersteld van een inscheuring, en ik verwacht dat Robben betere medische begeleiding heeft dan ik had (namelijk geen).quote:Op zondag 6 juni 2010 01:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ach dan was ie tijdens denemarken geblesseerd.quote:Op zondag 6 juni 2010 08:54 schreef just me het volgende:
van Marwijk had hem gewoon niet moeten laten spelen
Achteraf gelul. Als je voor die tijd al bang bent voor blessures, hoe moet dat dan op het WK? Als je ook maar één keer knippert naar zijn hamstring, scheurt die al af...quote:Op zondag 6 juni 2010 08:54 schreef just me het volgende:
van Marwijk had hem gewoon niet moeten laten spelen
Wat is dit nou weer voor kutspamquote:
Robben, het (k)neusje van de zalmquote:Op zondag 6 juni 2010 09:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Achteraf gelul. Als je voor die tijd al bang bent voor blessures, hoe moet dat dan op het WK? Als je ook maar één keer knippert naar zijn hamstring, scheurt die al af...
Ik heb ook zo een vermoeden dat het 2 tot 3 weken wordt. Waarschijnlijk 2e graad hamstring blessure en dat is inderdaad in het meest gunstige geval 2 tot 3 weken. En nu is het, het geval dat voetballers altijd de beste behandelingen krijgen en dus in theorie ook het kortste last hebben van een bepaalde blessure.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:51 schreef Golaso het volgende:
Ik gok op 2-3 weken. Hij kon er nog een beetje op staan, dat is al positief. Als hij nog ff een placenta-behandeling kan regelen, zie ik hem over 3 weken spelen tegen Paraguay in de 1/8e finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat de telegraaf toch niet gelovenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:52 schreef Guus_Geluk het volgende:
Bij een scheur kan die fluiten naar het WK denk ik
sterker nog, ergens acht ik het gewoon mogelijk dat dit een Drogbaatje is.... eventjes paniekmeldingen overeen zware blessure, maar de tweede wedstrijd gewoon kunnen meedoen...quote:Op zondag 6 juni 2010 10:55 schreef Monco10 het volgende:
Het wordt wel erg opgeblazen allemaal, alsof ie dood is.
Die vent vliegt gewoon alsnog naar het WK, en is eventueel pas inzetbaar tijdens de kwartfinales.
zoals ik boven je heb gezegd, een scheur valt onder de tweede graadsquote:Op zondag 6 juni 2010 10:52 schreef Guus_Geluk het volgende:
Bij een scheur kan die fluiten naar het WK denk ik
Jij en 16 miljoen andere Nederlanders op die paar autisten naquote:Op zondag 6 juni 2010 11:07 schreef gnilrednoz het volgende:
ik kan echt niet w88 tot we meer horen. ben toch wel een beetje onrustig nu, als ik eerlijk ben.
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
zoals ik boven je heb gezegd, een scheur valt onder de tweede graads![]()
Alleen 3de graads is nog erger... maar dat heeft hij zowieso niet... dan zou hij nooit meer kunnen voetballen.
Een trage spits zonder actie voor een snelle rechtsbuiten met dribbel? Logischquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
Een trage spits zonder actie voor een snelle rechtsbuiten met dribbel? Logisch
Ja echtquote:Op zondag 6 juni 2010 11:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij en 16 miljoen andere Nederlanders op die paar autisten na
Jij hebt Ruud de laatste maanden een man zien passeren 1 op 1? Ben je de enige denk ikquote:
Nee, ik denk dat hij wel meegaat, dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:36 schreef Monco10 het volgende:
Afgezien daarvan zal Ruudje wel bedanken omdat hij geen 2e keus wil zijn.
Precies waar ik ook aan dacht. De poulefase is ongeacht Robben wel of niet speelt toch wel door te komen voor Oranje. Dan plots onze joker inzetten, hoeft 'ie ook minder wedstrijden te spelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:14 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
![]()
Mooiste scenario imo is, Robben fit vanaf de kwartfinale. Poule kom je sowieso wel door, dan krijg je een moeizame 8ste finale, en wanneer de tegenstanders grote namen worden vanaf de kwart brengen wij onze joker![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef Moonlighter het volgende:
Als ruud een schaar wilt maken scheurt hij beide hamstrings
voordeel is dan dat we dan pas goede wedstrijden gaan spelen vanaf de kwartfinalequote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Precies waar ik ook aan dacht. De poulefase is ongeacht Robben wel of niet speelt toch wel door te komen voor Oranje. Dan plots onze joker inzetten, hoeft 'ie ook minder wedstrijden te spelen.
En zo blijven we ook een beetje in de luwte, en niet zoals 2 jaar geleden waar wij na 2 wedstrijden de absolute topfavoriet waren.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
voordeel is dan dat we dan pas goede wedstrijden gaan spelen vanaf de kwartfinale
000000?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:14 schreef Moonlighter het volgende:
Want met Robben erbij hadden we Denemarken en Japan gewoon met een nulletje of 6 opegerold.
wat een grootspraak weer zegquote:Op zondag 6 juni 2010 12:14 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
En zo blijven we ook een beetje in de luwte, en niet zoals 2 jaar geleden waar wij na 2 wedstrijden de absolute topfavoriet waren.
Want met Robben erbij hadden we Denemarken en Japan gewoon met een nulletje of 6 opegerold.
We hebben Kuyt ook nog, die is zo wit als maar kanquote:Op zondag 6 juni 2010 12:26 schreef _Mystery_ het volgende:
Er zit nu wel een kink in de WITTE kabel.
Zeg !quote:
Nou ik vond hem tegen Hongarije toch aardig spelen hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 12:37 schreef _Mystery_ het volgende:
Zonder Robben zal het allemaal wel lukken. Mijn zorg is eerder de matige verdediging. van Bronckhorst hoort al een hele tijd niet meer in Oranje thuis.
Nou, gister speelde hij anders erg goed hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:37 schreef _Mystery_ het volgende:
Zonder Robben zal het allemaal wel lukken. Mijn zorg is eerder de matige verdediging. van Bronckhorst hoort al een hele tijd niet meer in Oranje thuis.
precies jaquote:Op zondag 6 juni 2010 12:41 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou ik vond hem tegen Hongarije toch aardig spelen hoor
Maar Kuyt is geen voetballer.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
We hebben Kuyt ook nog, die is zo wit als maar kan
Tegen de mindere goden wel, maar de kwaliteit van Robben is dat hij een wedstrijd in z'n eentje kan beslissen en dat heb je tegen de betere tegenstanders hard nodigquote:Op zondag 6 juni 2010 12:37 schreef _Mystery_ het volgende:
Zonder Robben zal het allemaal wel lukken.
Een man passeren is niet belangrijk voor een spits, want dan zou pantelic zelfs beter zijn dan ruud in topvormquote:Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
Jij hebt Ruud de laatste maanden een man zien passeren 1 op 1? Ben je de enige denk ik
Christiano Ronaldo speelt 0-0 tegen de Kaapverdische Eilanden.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat als hij C. Ronaldo tegenover zich heeft hij voor spek en bonen meedoet.
Maar in een counter rent ronaldo denk ik zelfs robben en van persie eruit, laat staan bronkiequote:Op zondag 6 juni 2010 13:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo speelt 0-0 tegen de Kaapverdische Eilanden.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een man passeren is niet belangrijk voor een spits, want dan zou pantelic zelfs beter zijn dan ruud in topvorm
Tegen dat soort landen zou ik er ook niet al te veel zin in hebben. Jij vergeet dat het WK nog niet begonnen is?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo speelt 0-0 tegen de Kaapverdische Eilanden.
Wat een bullshit. Denk niet dat Christiano sneller is dan Robbenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar in een counter rent ronaldo denk ik zelfs robben en van persie eruit, laat staan bronkie
Een goede aanname waardoor je in schotpositie komt of een mannetje uitkappen om iets meer ruimte voor het schot te creeeren is niet hetzelfde als een man passeren, maar toch veel belangerijker.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel belangrijk. Maar goed, we zijn in Nederland tegenwoordig het niveau van spitsen gewend die alleen scoren uit intikkers en penalty's. Gelukkig brengt Van Persie daar na jaren droogte weer eens verandering in.
Waar hij na 20 minuten geblesseerd uitvalt.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Robben gaat de kwartfinales gewoon halen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar hij na 20 minuten geblesseerd uitvalt.
waar het om gaat is dat als je rechtsbuiten geblesseerd raakt je niet een pure spits mee gaat nemen, daar hebben we er al 2 vanquote:Op zondag 6 juni 2010 13:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een man passeren is niet belangrijk voor een spits, want dan zou pantelic zelfs beter zijn dan ruud in topvorm
Belangrijkste? De beste spitsen zijn een stuk veelzijdiger dan jij beschrijft. Rooney, Messi, Torres, Drogba, etc. Ik begrijp dat na het jarenlang verheerlijken van RvN we in Nederland het idee hebben dat een spits vooral op de juiste plaats moet staan om de bal in te tikken. Dat is echter niet mijn ideale spits.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een goede aanname waardoor je in schotpositie komt of een mannetje uitkappen om iets meer ruimte voor het schot te creeeren is niet hetzelfde als een man passeren, maar toch veel belangerijker.
Intikken is wel de taak van een spits, als je mij vraagt. Die aanvallers die jij beschrijft zijn eigenlijk geen spitsen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Belangrijkste? De beste spitsen zijn een stuk veelzijdiger dan jij beschrijft. Rooney, Messi, Torres, Drogba, etc. Ik begrijp dat na het jarenlang verheerlijken van RvN we in Nederland het idee hebben dat een spits vooral op de juiste plaats moet staan om de bal in te tikken. Dat is echter niet mijn ideale spits.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:26 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Intikken is wel de taak van een spits, als je mij vraagt. Die aanvallers die jij beschrijft zijn eigenlijk geen spitsen.
Nee? Wel jammer dat ze geen Nederlands paspoort hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:26 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Intikken is wel de taak van een spits, als je mij vraagt. Die aanvallers die jij beschrijft zijn eigenlijk geen spitsen.
We gaan het binnenkort weten daarnet sprak gio over een scan dus...quote:
Een centrale aanvaller is echt wel anders dan een spits. Spitsen zijn creatief met de laatste meters tot de goal: intikken. Een Rooney kan prima achter een spits opgesteld worden en van daaruit schade aanrichten. Veel vrijer en creatiever in grotere ruimtes.quote:
We hebben zelf prima spelers voor ons kikkerlandje.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee? Wel jammer dat ze geen Nederlands paspoort hebben
Elke tegenstander weet hoe kwetsbaar hij is en ik geef 'm maximaal 1 wedstrijd op het WK als het er echt om gaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef HaagsPietje het volgende:
ik heb er een hard hoofd in en als het gewoon een verrekkingkje blijkt te zijn en hij over 5 dagen weer mee mag trainen is het gewoon een homopootje
Ja, tuurlijk. Maar Robben is niet minder dan Ronaldo!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:16 schreef _Mystery_ het volgende:
[..]
Tegen dat soort landen zou ik er ook niet al te veel zin in hebben. Jij vergeet dat het WK nog niet begonnen is?
met een gescheurde hamstring kun je zeker vier weken niet spelen hoor ...quote:Op zondag 6 juni 2010 01:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In principe kun je met een gescheurde hamstring best spelen, je moet dan wel goed gebruik maken van pijnstillers en de boel regelmatig koelen, en de spieren om de hamstrings heen moeten sterker worden om het verlies op te vangen.²
wie zegt dat Paraguay (als NL zou doorgaan) de tegenstrever wordt ?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:51 schreef Golaso het volgende:
Ik gok op 2-3 weken. Hij kon er nog een beetje op staan, dat is al positief. Als hij nog ff een placenta-behandeling kan regelen, zie ik hem over 3 weken spelen tegen Paraguay in de 1/8e finale.
lijkt me redelijk voorspelbaar toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wie zegt dat Paraguay (als NL zou doorgaan) de tegenstrever wordt ?
Je kunt met een gescheurde hamstring niet spelen, dat is zelf medisch onverantwoord.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan je dan überhaupt nog zonder brancard het veld af? Robben 'liep' nog enigszins.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
De andere mogelijkheid is een volledig afgescheurde hamstring, waarbij een interventie noodzakelijk is. Dit laatste lijkt onwaarschijnlijk, maar is niet onmogelijk (gezien zijn blessureverleden).
Een derde graad hamstring blessure is uitgesloten. Dan is het inderdaad onmogelijk om te lopen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef Henno het volgende:
[..]
Kan je dan überhaupt nog zonder brancard het veld af? Robben 'liep' nog enigszins.
Inderdaad, dit lijkt onwaarschijnlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 14:16 schreef larry91 het volgende:
[..]
Een derde graad hamstring blessure is uitgesloten. Dan is het inderdaad onmogelijk om te lopen.
Inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 13:40 schreef Givenchi3 het volgende:
Ik mis Jaap Stam en Frank de Boer achterin
Nope, het enige wat ik weet is dat ie rond 13:00 in het ziekenhuis werd verwacht voor die scan. Zou dus niet al te lang meer moeten duren voordat er nieuws komt.quote:
whahahaha!!!!!!!! masterlijk!!!!!!!quote:
quote:
De dokters liggen momenteel kapot te gaan van verdriet achter de lichtbak waar nu de foto's op liggen, terwijl er wat stoelen en stukken touw geregeld worden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nope, het enige wat ik weet is dat ie rond 13:00 in het ziekenhuis werd verwacht voor die scan. Zou dus niet al te lang meer moeten duren voordat er nieuws komt.
Ik denk dat ze eerst alle weddenschappen en poules op het internet aan het corrigeren zijn, voordat ze met het nieuws naar buiten komenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Henno het volgende:
[..]
De dokters liggen momenteel kapot te gaan van verdriet achter de lichtbak waar nu de foto's op liggen, terwijl er wat stoelen en stukken touw geregeld worden.
Zo, nu kan het alleen maar meevallen
Het was een hele mooie actiequote:Op zondag 6 juni 2010 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ben het hele weekend weggeweest en ik dacht dat het een grap was toen iemand zei dat Robben geblesseerd wasHeb ook gehoord dat het zijn eigen schuld was?
Ja bij het geven van een hakjequote:Op zondag 6 juni 2010 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ben het hele weekend weggeweest en ik dacht dat het een grap was toen iemand zei dat Robben geblesseerd wasHeb ook gehoord dat het zijn eigen schuld was?
Kan inderdaad, maar Italie heeft ook geen traditie van sterk aan een toernooi beginnen en zou dus 2e kunnen worden in groep Fquote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Waarom zou bvb Denemarken geen groepswinnaar kunnen worden ?
yeah right met 3 geblesseerden en afhankelijk van thomasson van 32 jr.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Als het goed is wel...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou er vandaag nog iets bekend worden gemaakt over Robben?
Duhquote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
whahahaha!!!!!!!! masterlijk!!!!!!!![]()
![]()
![]()
wat een beul!![]()
zie je dat matthijsen al doen?dan ligt iedereen op de grond van het lachen........
Ja. De scan wordt vandaag gemaakt.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit bedoel ik dus. Iedereen heeft het maar over dat Nederland wel eventjes eerste in de poule wordt, maar zo simpel zal dat niet zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:49 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Denemarken heeft wat geblesseerden, tsja en dan? Voor Nederland is Robben er niet bij. In de zin van beslissende acties maken telt hij wellicht voor twee.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yeah right met 3 geblesseerden en afhankelijk van thomasson van 32 jr.
Zaten lekkere goals bij zegquote:Op zondag 6 juni 2010 14:44 schreef MaTriCX het volgende:
[..]
Het was een hele mooie actie![]()
Zie ook de highlights :
Het liep - behalve het eerste tegengoal - toch vrij aardig. Veel acties aan de kant van Nederland, maar de stilte in het stadion na de blessure van Robben was indrukwekkender dan alle 6 goals.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zaten lekkere goals bij zegDenk dat aan het einde van de middag wel bekend is wat er nou precies aan de hand is toch?
eensquote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Golaso het volgende:
Ze moeten er natuurlijk niet te makkelijk over denken, maar als ze spelen zoals ze normaal doen, horen ze Denemarken, Kameroen en Japan met 2-3 goals verschil te kunnen verslaan.
Japan en Kameroen zijn de 2 landen die niets te verliezen hebben, die zijn extra gevaarlijk op een WK.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Golaso het volgende:
Ze moeten er natuurlijk niet te makkelijk over denken, maar als ze spelen zoals ze normaal doen, horen ze Denemarken, Kameroen en Japan met 2-3 goals verschil te kunnen verslaan.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef Ciske- het volgende:
Tja, dat dachten we tegen Rusland ook en we weten allemaal wat er toen gebeurde..
Mensen die zeggen dat het vanaf de kwartfinale pas begintDat is nou echt DE valkuil van Nederland
Meteen vanaf wedstrijd 1 ertegenaan aub
Op papier moeten ze de wedstrijden makkelijk kunnen winnen. In het verleden hebben ze het zich echter ook altijd moeilijk gemaakt door er te makkelijk over te denken. Denemarken is in het verleden toch nog een lastige tegenstander gebleken. Toch is het Denemarken van nu niet van hetzelfde niveau als die van 1992.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Golaso het volgende:
Vooral Japan is gevaarljik, omdat ze fel zijn...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Japan en Kameroen zijn de 2 landen die niets te verliezen hebben, die zijn extra gevaarlijk op een WK.
Klopt, het zijn landen die zich geplaats hebben op het WK, en dus zeker niet slecht zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef Ciske- het volgende:
Tja, dat dachten we tegen Rusland ook en we weten allemaal wat er toen gebeurde..
Mensen die zeggen dat het vanaf de kwartfinale pas begintDat is nou echt DE valkuil van Nederland
Dat is dus echt niet DE valkuil. De valkuil is nou juist om te snel te pieken over het algemeen. Laat ze alsjeblieft 3 kutwedstrijden spelen en ze er net door poule fase heenslepen. Zo worden andere landen kampioen. Je moet niet direct op het scherpst spelen tegen extreem mindere landen. Ja 2 jaar geleden moest het wel, omdat we extreem sterke tegenstanders hadden.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef Ciske- het volgende:
eigenlijk onvoorstelbaar dat die mentaliteit blijft heersen bij velen. Is het net niet dergelijke gemakzucht die Oranje al zuur opgebroken heeft ih verleden ? Kameroen en Denemarken zijn heus geen kneusjes en op een WK win je bijna nooit zo maar even met twee of drie goals verschil.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Golaso het volgende:
Extreem mindere landen? Haha, de overschatting begint nu al zo te horen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet DE valkuil. De valkuil is nou juist om te snel te pieken over het algemeen. Laat ze alsjeblieft 3 kutwedstrijden spelen en ze er net door poule fase heenslepen. Zo worden andere landen kampioen. Je moet niet direct op het scherpst spelen tegen extreem mindere landen. Ja 2 jaar geleden moest het wel, omdat we extreem sterke tegenstanders hadden.
quote:Robben schijnt een verrekking te hebben hoor ik net via betrouwbare bron.. dat zou super zijn:D
quote:Gerucht: Robben over 2 weken weer wedstrijdfit ! // Hope so!!!
2 minutes ago from TweetDeck
Retorische vraag Bram, want de vraag stellen is hem be-antwoorden. En wat je nog meer zegt, is ook waar.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef BramKVO het volgende:
[..]
eigenlijk onvoorstelbaar dat die mentaliteit blijft heersen bij velen. Is het net niet dergelijke gemakzucht die Oranje al zuur opgebroken heeft ih verleden ? Kameroen en Denemarken zijn heus geen kneusjes en op een WK win je bijna nooit zo maar even met twee of drie goals verschil.
Maar het zijn ook extreem mindere landenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Extreem mindere landen? Haha, de overschatting begint nu al zo te horen.![]()
Alleen als het de Twitter van de heer Derksen is, geloof ik het.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Radio-silence het volgende:
Op twitter
gaan nu de geruchten dat het een verekking is en dat die over twee weken wedstrijd fit is.
[..]
Extreem mindere landen vind ik ook wat denigrerend en Oranje is een goed team als iedereen met 100% inzet en concentratie speelt, je zag het in de 1e helft tegen Hongarije, was toch niet bijster best wat dat betreft.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Extreem mindere landen? Haha, de overschatting begint nu al zo te horen.![]()
Ik relativeer al genoeg hoor, Nederland moet die tegenstanders ook absoluut niet afdoen als gemakkelijk. Echter moet het kwaliteitsverschil toch wel degelijk uit te drukken zijn in 2 goals verschil.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef BramKVO het volgende:
[..]
eigenlijk onvoorstelbaar dat die mentaliteit blijft heersen bij velen. Is het net niet dergelijke gemakzucht die Oranje al zuur opgebroken heeft ih verleden ? Kameroen en Denemarken zijn heus geen kneusjes en op een WK win je bijna nooit zo maar even met twee of drie goals verschil.
In 1988 verloren we de eerste wedstrijd. En in 2008 deden we het fantastisch tegen Italie en Frankrijk in de poulefase. Je kunt er dus niets uit afleiden.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef Ciske- het volgende:
Kameroen is niet een extreem minder land. Mijne excuses hoor, maar de Nederlandse verdediging had al moeite tegen Ghana, wanneer de Ghanezen iets meer dan eventjes balbezit hadden.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar het zijn ook extreem mindere landen
Bovendien hebben we de oefenwedstrijden toch ook makkelijk gewonnen en zulks!
quote:FCbayern teamarts mee naar Afrika voor #Robben. Robben mist alleen eerste wedstijd uit veiligheid voor verdere toernooi #anp #arjenrobben
Dat Twitter is eigenlijk gewoon een vreselijk fenomeen. Het ideale platform om een gerucht de wereld in te slingeren. En al die josti's maar Retweeten...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Radio-silence het volgende:
Op twitter
gaan nu de geruchten dat het een verekking is en dat die over twee weken wedstrijd fit is.
[..]
[..]
Daar zit wel wat in ja, gewoon poulefase beginnen met 2e elftal en wanneer nodig zet je een betere vervanger neer.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet DE valkuil. De valkuil is nou juist om te snel te pieken over het algemeen. Laat ze alsjeblieft 3 kutwedstrijden spelen en ze er net door poule fase heenslepen. Zo worden andere landen kampioen. Je moet niet direct op het scherpst spelen tegen extreem mindere landen. Ja 2 jaar geleden moest het wel, omdat we extreem sterke tegenstanders hadden.
Ja en die the big_4 heeft dat nieuws van?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef Plasterk het volgende:
RT @thebig_4: FCbayern teamarts mee naar Afrika voor #Robben. Robben mist alleen eerste wedstijd uit veiligheid voor verdere toernooi
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef Golaso het volgende:
Hij heeft slechts een verrekking, over twee weken fit!
Tja genoeg mensen die het leuk vinden zo'n dingen te verzinnen en ze op de twitter te gooien. Iedereen is op dit moment zo wanhopig op zoek naar nieuws dat iedereen dit klakkeloos overneemt...En dan krijg je dit.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef Radio-silence het volgende:
Het lijkt goed te gaan komen.
Iemand heeft van de ouders van Robben gehoord dat:
[..]
Nee.quote:
Hoho, onderschat toppertjes als Mtiliga, Tomasson, Gronkjaer en Rommedahl niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef bascross het volgende:
Denemarken verloor van Zuid Afrika gister.![]()
![]()
![]()
Zelfs Oss wint van Denemarken.
Of hij maakt weer een hakje in zijn 1e wedstrijd.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:36 schreef Flammie het volgende:
Ja
Er zijn veel berichten dat het meevalt en dat hij denemarken mist maar de rest niet..
Lees laatste reacties van voetbalzone maar eens...
en de teamarts van bayern die meegaat naar z-afrika zegt @ twitter dat hij alleen 1e match gaat missen
Dus... als dit klopt worden we kampioen!
Klopt, ik hoop het ook!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tja genoeg mensen die het leuk vinden zo'n dingen te verzinnen en ze op de twitter te gooien. Iedereen is op dit moment zo wanhopig op zoek naar nieuws dat iedereen dit klakkeloos overneemt...En dan krijg je dit.
Hopelijk heb ik ongelijk
Misschien iets te enthousiast ? Er is nog niks officieelquote:
Is de scan ueberhaupt al gemaakt?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef Plasterk het volgende:
RT @thebig_4: FCbayern teamarts mee naar Afrika voor #Robben. Robben mist alleen eerste wedstijd uit veiligheid voor verdere toernooi
3 uur werd ie gescand las ik ergens. Geen idee ook hoe lang zo'n scan duurt trouwens...quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
Misschien iets te enthousiast ? Er is nog niks officieel!
Idd. Want het zegt helemaal niets. Zonder écht nieuws kan niemand er wat mee. Twitter, my ass.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef WalterSobchak het volgende:
Nou maar hopen dat dat twitterbericht enigszins betrouwbaar is...
Hehe.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die wordt 5x overgedaan en druk over vergaderd, dikke kassa voor die specialisten.
idd zelfs als het op de telegraaf staat neem ik het nog niet serieus. dat doe ik pas als het officieel op NOS teletekst bevestigd is....ik ga zelf uit van 3 tot 4 weken hersteltijd...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Want het zegt helemaal niets. Zonder écht nieuws kan niemand er wat mee. Twitter, my ass.
Goed geprobeerdquote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef Morendo het volgende:
Ik krijg net een sms-je van mijn vader binnen die arts is: "vanmiddag een foto gemaakt van de hamstring van die kale uit Muenchen, alleen een lichte verrekking, tegen Denemarken zou hij al mee mogen doen".
![]()
Robben is een harde, dus trek er maar 1.5 week van af.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:45 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
idd zelfs als het op de telegraaf staat neem ik het nog niet serieus. dat doe ik pas als het officieel op NOS teletekst bevestigd is....ik ga zelf uit van 3 tot 4 weken hersteltijd...
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Robben is een harde, dus trek er maar 1.5 week van af.
Een harde man van glas.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Robben is een harde, dus trek er maar 1.5 week van af.
Klinkt ongeveer even bertouwbaar als twitter...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef Morendo het volgende:
Ik krijg net een sms-je van mijn vader binnen die arts is: "vanmiddag een foto gemaakt van de hamstring van die kale uit Muenchen, alleen een lichte verrekking, tegen Denemarken zou hij al mee mogen doen".
![]()
Mocht dat waar zijn, wie zou Bert dan gaan oproepen?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Henno het volgende:
Laten we nou gewoon het persbericht afwachten, straks ligt z'n been er praktisch af en wij maar denken dat we kampioen worden
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Henno het volgende:
Laten we nou gewoon het persbericht afwachten, straks ligt z'n been er praktisch af en wij maar denken dat we kampioen worden
Lens zou ik doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mocht dat waar zijn, wie zou Bert dan gaan oproepen?
In ieder geval de Heere Jezus denk ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar dan de andere kant op, wellicht denkt Robben dan dat het wel mee zal vallen.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Of hij maakt weer een hakje in zijn 1e wedstrijd.
Laat dat negertje maar weg, wekt alleen maar onnodige reacties op.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Op dit moment is Robben van groter belang in de wereld dan négertje Obama.²
een omgekeerd hakje? dan bedoel je dus een puntertjequote:Op zondag 6 juni 2010 15:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maar dan de andere kant op, wellicht denkt Robben dan dat het wel mee zal vallen.
Marc Overmars uiteraardquote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
wat leef jij dan in een klein wereldjequote:Op zondag 6 juni 2010 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Plus:quote:Op zondag 6 juni 2010 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja en dat hij dan met zijn punt van zijn schoen in het veld blijft steken.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
een omgekeerd hakje? dan bedoel je dus een puntertje
Een andere rechtsbuiten natuurlijk. Ik zit te denken aan:quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Triest figuur man. Lens zou ik oproepen. Nu wel goed? Jezus man, waar je je maar druk over maakt.quote:
komt hij ook weer....de superkneus van dit forum die het WK voetbal slechts een spelletje vindtquote:
Precies. Is ook makkelijk te coachen: ren maar naar de hoekvlag, daar ligt een frikadel voor je. Onderweg wel even passen, okay?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een andere rechtsbuiten natuurlijk. Ik zit te denken aan:
[ afbeelding ]
Het is ook maar een spelletjequote:Op zondag 6 juni 2010 15:51 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
komt hij ook weer....de superkneus van dit forum die het WK voetbal slechts een spelletje vindt![]()
![]()
![]()
veel plezier met je overige uiterst interessante kuthobby's tijdens dit WK, uberkneus
Ik citeer Michels: "Voetbal is oorlog"quote:
bron?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Paul het volgende:
[..]
DE NR 1 ENTERTAINMENT INDUSTRIE TER WERELD!
Porno?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarna heeft zogenaamd de teamarts gezegd dat hij de 1e wedstrijd mist....quote:FCbayern teamarts mee naar Afrika voor #Robben. Robben mist alleen eerste wedstijd uit veiligheid voor verdere toernooi
Eens, want die industrie lijkt mij ook groter.quote:
ja, maar hij heeft een veel interessanter, diepgaander en kleurrijker leven dan de meesten hier van ons.......hij vindt een goed gesprek met een goede vriendin over politiek en cultuur onder het genot van een goed glas wijn veel belangrijker en leuker dan een WK wedstrijd van Oranje....quote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef Paul het volgende:
[..]
.. Over 4 uur: Teamarts heeft bevestigd dat Robben niet geblesseerd isquote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef Swomp het volgende:
die verhalen op twitter:
Eerst:
[..]
Daarna heeft zogenaamd de teamarts gezegd dat hij de 1e wedstrijd mist....
Over 2 uur: Teamarts heeft de blessure van robben behandeld, nik saan de hand !
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef Swomp het volgende:
die verhalen op twitter:
Eerst:
[..]
Daarna heeft zogenaamd de teamarts gezegd dat hij de 1e wedstrijd mist....
Hehe. LOL.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja, maar hij heeft een veel interessanter, diepgaander en kleurrijker leven dan de meesten hier van ons.......hij vindt een goed gesprek met een goede vriendin over politiek en cultuur onder het genot van een goed glas wijn veel belangrijker en leuker dan een WK wedstrijd van Oranje....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar lees jij dat allemaal?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja, maar hij heeft een veel interessanter, diepgaander en kleurrijker leven dan de meesten hier van ons.......hij vindt een goed gesprek met een goede vriendin over politiek en cultuur onder het genot van een goed glas wijn veel belangrijker en leuker dan een WK wedstrijd van Oranje....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitstekende vervanger voor Robben. Lens zou ook nog kunnen, zoals ik eerst opteerde als vervanger, maar Boudewijn Zenden is idd wellicht een betere optie.quote:
Nee, maar er zijn wel veel (nietszeggende) twitter, sms en van-horen-en-zeggen roddels.quote:
In de zin van: verdediging potdicht stoppen en in de aanval gewoon met twee man spelen, met daarachter Sneijder. Dus Van Persie in de punt, Van der Vaart daar zwervend om heen en Sneijder daar weer achter?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:00 schreef Plasterk het volgende:
Diagnose #Robben: Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel.... na 8-10 dgn volledig hersteld.
quote:RT @thebig_4: Diagnose #Robben: Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel.... na 8-10 dgn volledig hersteld. #allahuakbar!
quote:Met #Robben, schijnt het mee te vallen Mist waarschijnlijk alleen Denemarken. Daarna kan die een andere blessure oplopen. #blessuregevoelig
'Graad 1 blessure', wat de fuck is dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:00 schreef Plasterk het volgende:
Diagnose #Robben: Graad 1 blessure: verreking en gescheurde vezels geen spierweefsel.... na 8-10 dgn volledig hersteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |