Waarom excuses vragen terwijl er nog een onderzoek moet komen?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Om dat te doen moet eerst duidelijk zijn waarvoor je excuses aanbied. Gezien de tegenstrijdige verhalen is die duidelijkheid er niet.
Israel hoeft geen excuses aan te bieden maar Turkije.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, opnieuw lezen veranderd niet echt iets aan mijn - persoonlijke- mening over dat excuses aanbieden.![]()
Ik vind Turkije te hoog van de toren blazen.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom excuses vragen terwijl er nog een onderzoek moet komen?
Maar de foto's zonder censuur zijn geplaatst door een Turkse krant met iets van een titel de tranen van Israelische commando's (of zoiets). Ik snap niet helemaal met welke bedoeling aangezien dit averechts lijkt te werken voorquote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef Mylene het volgende:
Reuters het schijnt weer creatief geweest te zijn met foto's. Men beweert nu dat het mes van de vredesdemonstrant niet gezien mocht worden. Ik denk dat het gewoon om een uitvergroot plaatje gaat.
Eerder hebben ze dat gedaan met de Gaza oorlog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bovenste 2 plaatjes zijn duidelijk maar wat moet ik zien op de onderste 2?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef Mylene het volgende:
Reuters het schijnt weer creatief geweest te zijn met foto's. Men beweert nu dat het mes van de vredesdemonstrant niet gezien mocht worden. Ik denk dat het gewoon om een uitvergroot plaatje gaat.
Eerder hebben ze dat gedaan met de Gaza oorlog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De man heeft bloed aan de binnenkant van zijn hand, het lijkt erop of hij met blote hand dat mes heeft willen afweren ???quote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar de foto's zonder censuur zijn geplaatst door een Turkse krant met iets van een titel de tranen van Israelische commando's (of zoiets). Ik snap niet helemaal met welke bedoeling aangezien dit averechts lijkt te werken voor
de actievloot.
Ehm, beweer je dat de onderste 2 foto's van een commando is die afgelopen maandag de actie vloot heeft bestormd?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar de foto's zonder censuur zijn geplaatst door een Turkse krant met iets van een titel de tranen van Israelische commando's (of zoiets). Ik snap niet helemaal met welke bedoeling aangezien dit averechts lijkt te werken voor
de actievloot.
Newsflash...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Kan iemand mij op de hoogte brengen van de nieuwe gebeurtenissen?
stukje onderaan weg laten waarop het mes te zien isquote:Op zondag 6 juni 2010 17:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
De bovenste 2 plaatjes zijn duidelijk maar wat moet ik zien op de onderste 2?
Commando's afgelopen maandag ja, tenminste volgens die Turkse krant en volgens Haaretz, ik lasquote:Op zondag 6 juni 2010 17:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ehm, beweer je dat de onderste 2 foto's van een commando is die afgelopen maandag de actie vloot heeft bestormd?
En links, rechts, boven.....quote:Op zondag 6 juni 2010 17:52 schreef moussie het volgende:
[..]
stukje onderaan weg laten waarop het mes te zien is
ingezoomd dan, wat maakt het uit, het gaat erom dat het mes niet meer te zien is .. en tja, Turkse krant, dus op zich best een contradictie .. ik vermoed dan ook dat het verhaal erbij een toelichting is op de context, dat deze soldaat even eerder op ongewapende burgers heeft geschoten oidquote:Op zondag 6 juni 2010 17:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
En links, rechts, boven.....
Verder ingezoomd, niet onderaan een stukje weggelaten.
Enniehoe, waar is dat plaatje van?
Nee, het verhaal erbij is dat het IDF de foto's heeft geedit om schaamte voor deze soldaten en het leger te voorkomen, trieste krant zeg ze beseffen niet eens dat ze Israel hier eigenlijk mee helpen enige positieve.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:59 schreef moussie het volgende:
[..]
ingezoomd dan, wat maakt het uit, het gaat erom dat het mes niet meer te zien is .. en tja, Turkse krant, dus op zich best een contradictie .. ik vermoed dan ook dat het verhaal erbij een toelichting is op de context, dat deze soldaat even eerder op ongewapende burgers heeft geschoten oid
Als dat 1 van de commando's is die de schepen hebben bestormt mogen hun superieuren aan de hoogste boom worden gehangen...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Commando's afgelopen maandag ja, tenminste volgens die Turkse krant en volgens Haaretz, ik las
het vanochtend al maar behalve maybe de commando's voor schut zetten weet ik niet wat de bedoeling is.
Het is niet zo dat het mes alszijne gebruiksklaar vastgehouden word....quote:Op zondag 6 juni 2010 17:59 schreef moussie het volgende:
[..]
ingezoomd dan, wat maakt het uit, het gaat erom dat het mes niet meer te zien is .. en tja, Turkse krant, dus op zich best een contradictie .. ik vermoed dan ook dat het verhaal erbij een toelichting is op de context, dat deze soldaat even eerder op ongewapende burgers heeft geschoten oid
Waarom, ja het was een miscalculatie maar niemand had verwacht dat dit zou gebeuren,quote:Op zondag 6 juni 2010 18:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als dat 1 van de commando's is die de schepen hebben bestormt mogen hun superieuren aan de hoogste boom worden gehangen...
Die Turkse organisatie moet aangepakt worden, de mensen die als martelaar wilden sterven en zelfs al testamenten hadden gemaakt voordat ze vertrokken aan boord, die moeten aan de hoogste boom worden gehangenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het mes alszijne gebruiksklaar vastgehouden word....
Nee, het was een operatie op het water in het donker.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom, ja het was een miscalculatie maar niemand had verwacht dat dit zou gebeuren,
vijf van de zes schepen werden verder zonder geweld overgenomen.
Op de andere schepen wemelde het niet van de Turken mss had dat er wat mee te maken ?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom, ja het was een miscalculatie maar niemand had verwacht dat dit zou gebeuren,
vijf van de zes schepen werden verder zonder geweld overgenomen.
quote:ALLENBYBRUG - Israël heeft zondag zeven personen die aan boord waren van het zaterdag geënterde schip de Rachel Corrie, over de grens naar Jordanië gezet.
© AFP
De zes Maleisiërs en een Cubaan gingen de grens over via de Allenbybrug over de rivier de Jordaan. Jordaanse regeringsfunctionarissen vingen hen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |