abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juni 2010 @ 16:53:00 #151
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_82401780
Pff gek wie gaat daar nou heen

Geen seks voor het huwelijk willen maar thuis wel bekans de douchekop in je kut steken omdat je zoveel zin hebt.

Das toch niet normaal meer .... ofwel ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_82401981
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef Maikuuul het volgende:

Geen seks voor het huwelijk willen maar thuis wel bekans de douchekop in je kut steken omdat je zoveel zin hebt.

Erin nog wel? Dan zijn ze meer hardcore dan ik dacht.

En nee, het is niet normaal.
  zondag 6 juni 2010 @ 17:49:43 #153
258010 mtx1680
Mijn ongezouten mening en ik.
pi_82404470
Pittig topic.

Ohja:
Christenen
Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
pi_82405266
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef Maikuuul het volgende:

Zeker niet als je je indenkt dat ze de massagestand activeren, en zo met de harde straal de baarmoedermond beroeren.
pi_82405899
Ik wilde er dit jaar met een vriend naar toe gaan (allebei atheisten).

En dan inderdaad speciaal daarvoor een Slayer - God Hates Us All shirt aanschaffen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_82405938
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef BlackLining het volgende:

En dan inderdaad speciaal daarvoor een Slayer - God Hates Us All shirt aanschaffen.
Nou, nou, wat een stoere binkies zeg.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_82406585
O mijn god, die kerel schelde met kipnugget (filmpje)
pi_82407317
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:44 schreef dirkjo het volgende:
O mijn god, die kerel schelde met kipnugget (filmpje)
Dat wordt de eerste weken in de hemel op water en brood leven.
pi_82407348
quote:
Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef BlackLining het volgende:

Zijn bestaan erkennen als atheisten.
pi_82412775
Lekker makkelijk he, met de groep meepraten vanachter je computer.. Beetje bashen hier en daar, en daarmee een internet held worden. Hartstikke mooi. Laten we er vooral een groep bij pakken die makkelijk te pakken zijn, die toch niets terug doen.. Heel erg tof.. Maar wel vanachter je computer, anders durf je het niet..
pi_82413626
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:45 schreef Aalbers het volgende:
Lekker makkelijk he, met de groep meepraten vanachter je computer.. Beetje bashen hier en daar, en daarmee een internet held worden. Hartstikke mooi. Laten we er vooral een groep bij pakken die makkelijk te pakken zijn, die toch niets terug doen.. Heel erg tof.. Maar wel vanachter je computer, anders durf je het niet..
Ah daar hebben we er eentje, een echte EO-jongerendag ganger
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 6 juni 2010 @ 20:58:12 #162
303028 Broder
kevinsangel
pi_82413672
quote:

team is eng ready for whatever als het moet
pi_82413715
En de eerste twee internethelden zijn ook weer gevonden
pi_82413815
quote:
Natuurlijk achter de PC; het wordt toch wel bloedlink wanneer je die pisventjes uit havo-4 met een brilletje er in de trein op zou aanspreken.
pi_82414009
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:00 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Natuurlijk achter de PC; het wordt toch wel bloedlink wanneer je die pisventjes uit havo-4 met een brilletje er in de trein op zou aanspreken.
En jij bent ook zo lekker serieus te nemen. Het trieste aan GeenStijl en FOK!kers is dat ze fototjes plaatsen van mensen die in hun generaliserende beeld passen. Zoek even een jongetje en een meisje uit die wat minder bedeeld qua uiterlijk zijn, zoek een meisje die er nogal onzeker uit ziet en stel haar een paar moeilijke vragen.. Zo heb je het eo-item voor dit jaar ook weer klaar.

Niet de EO word daarmee belachelijk gemaakt, maar de mensen die zulke uit de waarheid gerukte filmpjes en citaten plaatsen maken zichzelf belachelijk.
pi_82414043
quote:
Episch
pi_82414259
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:02 schreef Aalbers het volgende:

[..]

En jij bent ook zo lekker serieus te nemen. Het trieste aan GeenStijl en FOK!kers is dat ze fototjes plaatsen van mensen die in hun generaliserende beeld passen. Zoek even een jongetje en een meisje uit die wat minder bedeeld qua uiterlijk zijn, zoek een meisje die er nogal onzeker uit ziet en stel haar een paar moeilijke vragen.. Zo heb je het eo-item voor dit jaar ook weer klaar.

Niet de EO word daarmee belachelijk gemaakt, maar de mensen die zulke uit de waarheid gerukte filmpjes en citaten plaatsen maken zichzelf belachelijk.
Daar zit wel een kern van waarheid in. In de zin dat het vrij overbodig is om zo'n bedorven en in essentie al zo'n sneue gemeenschap nog extra belachelijk te maken. Daar zijn ze zelf namelijk meesters in.
pi_82414518
Uberhaupt ergens een mening over vormen terwijl je niet weet waar je over praat.

Thomas Acda vatte het eens mooi samen:
Mensen willen alles zeggen, mensen willen alles heel graag zeggen. Vooral onder het mom van: ik mag toch zeggen wat ik denk. Ja hoor. Vooral de dingen waar je nog nooit over nagedacht hebt! Dat moet je echt zeggen! Flap d'r maar lekker uit.
pi_82414561
quote:
Als je ergens voor staat zorg je toch dat je niet al te makkelijk te pakken bent? Anders faal je dubbel
pi_82415116
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:11 schreef Masturbaas het volgende:

[..]

Als je ergens voor staat zorg je toch dat je niet al te makkelijk te pakken bent? Anders faal je dubbel
Dat wij niet dreigen met aanslagen en de boel gaan boycotten bij een sportprent betekent niet dat we niet gerespecteerd willen worden
pi_82415170
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:10 schreef Aalbers het volgende:
Uberhaupt ergens een mening over vormen terwijl je niet weet waar je over praat.

Thomas Acda vatte het eens mooi samen:
Mensen willen alles zeggen, mensen willen alles heel graag zeggen. Vooral onder het mom van: ik mag toch zeggen wat ik denk. Ja hoor. Vooral de dingen waar je nog nooit over nagedacht hebt! Dat moet je echt zeggen! Flap d'r maar lekker uit.
Waarom heb je beide topics dan niet doorgelezen voordat je met zo'n achterlijke, generaliserende post op de proppen kwam?
  zondag 6 juni 2010 @ 21:23:52 #172
259925 Rotter
Lastig verhaal...
pi_82415492
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Waarom heb je beide topics dan niet doorgelezen voordat je met zo'n achterlijke, generaliserende post op de proppen kwam?
+1
:O
  zondag 6 juni 2010 @ 21:25:57 #173
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_82415644
IK BEN GELOVIG EN IK VIND DAT IEDEREEN MAG BEPALEN WAAR HIJ OF ZIJ HEEN GAAT!!!!!!!!!!!!!!!!

IK ga altijd naar de jongerendag en heb er dan altijd erg veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_82415804
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef RickoKun het volgende:
IK BEN GELOVIG EN IK VIND DAT IEDEREEN MAG BEPALEN WAAR HIJ OF ZIJ HEEN GAAT!!!!!!!!!!!!!!!!

IK ga altijd naar de jongerendag en heb er dan altijd erg veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat doe je daar dan altijd?
life goes by...
pi_82416051
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef RickoKun het volgende:

Ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')