Ga niet praten over dorpen alleen omdat je in a'dam woontquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]. Wat heb ik in die dorpen te zoeken als ik al gewoon in Amsterdam woon? Ik ben in zoveel 'steden' niet geweest, maar rotterdam mijd ik expres
Hahahquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Den Haag vindt mijn hele leven plaats.
Don't fuck with The Hague!!!
Ik zit tussen Leiden en Den Haag, maar mijn leukste momenten zijn toch in Den Haag geweest. Leiden is een goede tweede en Wassenaar een saaie derde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nou, wat een sensatie in Den Haag..
WATquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zit tussen Leiden en Den Haag, maar mijn leukste momenten zijn toch in Den Haag geweest. Leiden is een goede tweede en Wassenaar een saaie derde.
Urecht is ook leuk, Amsterdam ook, Rotterdam niet, behalve voor concerten, en Eindhoven is de grootste kutstad van Nederland wmb.
Wassenaar lijkt me trouwens niets, sowieso kan ik het niet betalenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zit tussen Leiden en Den Haag, maar mijn leukste momenten zijn toch in Den Haag geweest. Leiden is een goede tweede en Wassenaar een saaie derde.
Urecht is ook leuk, Amsterdam ook, Rotterdam niet, behalve voor concerten, en Eindhoven is de grootste kutstad van Nederland wmb.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga niet praten over dorpen alleen omdat je in a'dam woont. Ik hoop dat je toekomstige vriendin in Rotterdam woont
.
Amsterdam.quote:
Niet weten van de chicks in Damskoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je alleen maar backpackers met dreadlocks en bijlmer chicks.
Ik bedoel Tillie, Tilladelphia, Chillburg, T-town of Tikoe ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je bedoelt Tilly (Tiladelphia) oftewel Chillburg?
Misschien is het in Groningen wel beter. Mja dat weet jij niet, want je komt nooit uit Amsterdam.quote:
Touché.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel Tillie, Tilladelphia, Chillburg, T-town of Tikoe ja.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet weten van de chici's in Valkenswaard.![]()
Dat is mijn plan, ik haat Eindhoven, het is op Rotterdam na de stad met de meeste net niet criminelen, en uitzonderingen nagelaten zijn ze daar niet normaal dom.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
Beter blijf je dan maar voor altijd weg uit Eindhoven.
Soms noodgedwongen dankzij schoolreisjes, vakanties en dat soort troepquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien is het in Groningen wel beter. Mja dat weet jij niet, want je komt nooit uit Amsterdam.
Als je ooit in Vw bent geweest en je hebt oog voor vrouwelijk schoon moet je toegeven dat het daar GODLIKE is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |