Wat doen je vrienden dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beter dan helemaal niks te doen hebben.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
K, ik zit al in de trein richting rotterdam omdat ik Lakitu z'n ass moet beaten, dan ga ik daarna door naar jou.
baggerlayout is traag op mobiel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je de juiste lay out gebruikt wel.
Ja maar niet op FOK! mobiel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je de juiste lay out gebruikt wel.
Sorry man ik heb al wat te doen vanavond.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga alleen m'n face laten zien en dan door naar echte vrienden.
Ohhhquote:
Damn, dat is wel heel erg veel om hard te lopenquote:
Impliceren dat iemand 'iets te doen' boven een rendez-vous met moi zou stellenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry man ik heb al wat te doen vanavond.
Sorry manquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Impliceren dat iemand 'iets te doen' boven een rendez-vous met moi zou stellen![]()
![]()
Populairder dan Joeyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:40 schreef reetveter het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/mohammed
I see where it started.
Visueel gehandicapte docenten?quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een vervelende dag voor een tentamen.
Valt opzich wel mee hoor, in een uurtje lukt dat wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heel erg veel om hard te lopen
Ik ga vandaag niks doen anders sloop ik mijn spieren.
Te laat ik heb wrecking crew ingeschakeld =$quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry man [ afbeelding ] geen drama maken okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |