Heui. Ik wil ijsjes halen voor in mijn nieuwe koelkast met eindelijk een vriesvak, maar dat ding moet een dag uitblijvenquote:
Eet je ze gelijk op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heui. Ik wil ijsjes halen voor in mijn nieuwe koelkast met eindelijk een vriesvak, maar dat ding moet een dag uitblijven
Haal dan 1 ijsje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heui. Ik wil ijsjes halen voor in mijn nieuwe koelkast met eindelijk een vriesvak, maar dat ding moet een dag uitblijven
Nee ik verheug me er op om er een uit het vriesvak te halen. Ik weet het ik ben een autist.quote:
Bedankt voor je uitnodiging nog. Hoe laat kan ik komen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:31 schreef reetveter het volgende:
Ik hoor net pas dat mijn ouders een weekend weg zijn. Party
Niet uitgaanquote:
20.30/21.00. Dan komen de anderen ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitnodiging nog. Hoe laat kan ik komen?
Als je het zo brengt inderdaad jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik verheug me er op om er een uit het vriesvak te halen. Ik weet het ik ben een autist.
K, ik zit al in de trein richting rotterdam omdat ik Lakitu z'n ass moet beaten, dan ga ik daarna door naar jou.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
20.30/21.00. Dan komen de anderen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Uitgaan en geen zin erin hebbenquote:
rotterdam?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
K, ik zit al in de trein richting rotterdam omdat ik Lakitu z'n ass moet beaten, dan ga ik daarna door naar jou.
Beter dan helemaal niks te doen hebben.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Uitgaan en geen zin erin hebben![]()
Ik heb straks verjaardag van iemand van m'n studie en ik heb er echt geen zin in.
Ik ga alleen m'n face laten zien en dan door naar echte vrienden.
Hoax, FOK! mobiel heeft geen PI'squote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
K, ik zit al in de trein richting rotterdam omdat ik Lakitu z'n ass moet beaten, dan ga ik daarna door naar jou.
Huh wtf. Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk ik heb 13 juni een tentamen, dat is op zondag..
Zucht.
Wat een vervelende dag voor een tentamen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk ik heb 13 juni een tentamen, dat is op zondag..
Zucht.
CAN YOU MEET ME HALFWAAAY.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
rotterdam?Wat is dit voor heiligschennis?
Het is de schuld von die ausländerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |