Lekker want dan verbrand je minder snelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:47 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijk weer zeg. Ben straks al een neger voordat ik op vakantie ga man.
Naisquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ben ook al paar keer onder de zonnebank geweest dus verbrand nu sowieso minder snel en word sneller bruin.
¤1440 is lekker bedrag zeg.Ik kreeg ¤450 terug, maar das al bijna op.
Ik ga de 12e dus.quote:
Ik dit jaar bijna niets, maar volgend jaar verdomd veel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
WHIHI ik krijg 1440 van de belasting terug![]()
Ik moet er vanavond meer drinken dan 1.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boh boh boh, ik trok vanmiddag na werk biertje open maar viel stoeptegel mijn maag in :/
Sowieso. Als ik nu vier bier drink lig ik al onder de tafelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boh boh boh, ik trok vanmiddag na werk biertje open maar viel stoeptegel mijn maag in :/
Dat is kankergay, vriend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
Iets met dronken mensen die bellen en van kane, di-rect en bon jovi komen
Bon Jovi is ook enorm tof.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
Iets met dronken mensen die bellen en van kane, di-rect en bon jovi komen
Ze is weet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:08 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin is fucking weet. Vanochtend toen ik om half 8 eruit moest ging zij er ook uit om een moeilijk lekker broodje voor me te maken
.
Ja je hebt voorlopig en definitief toch? Maar volgens mij als ze het eenmaal gestort hebben dan is het ook zo. Ik heb in ieder geval nooit gehad dat ik dan weer iets terug moest betalen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
NaisIk moet eigenlijk naakt zonnen
Ja er staat alleen dt ze het ook nog moeten controleren of zo dus weet nou niet of het vaststaat. Geef ik alles uit komen ze volgend jaar ineens met dat ik gedeelte moet teruggeven of zo
Weet niet hoe dat bij jou ging?
Manita?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:06 schreef Maisnon het volgende:
REEEEEED MEEEEEEE BRENG ME WEG VAN DEZE WEEEEEEEEEEERELD LAAT DE MENSNEN MAAAR PRAAAAAAATEN OVER MIIIIIIIIIIIJHIIIIIIIIIIIIIIJ
Omdat ik twijfelde toen ik dat ding invulde. Ik had geen jaaropgaaf van mijn stage maar op loonstrook stond ook ingehouden loonbelasting of zo wat je op formulier moest invullen. Dus misschien klopte dat nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja je hebt voorlopig en definitief toch? Maar volgens mij als ze het eenmaal gestort hebben dan is het ook zo. Ik heb in ieder geval nooit gehad dat ik dan weer iets terug moest betalen.
Tuuurlijk.quote:
getinte billenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:14 schreef Smart_ass het volgende:
Nu is dus alleen de voorkant van m'n benen bruin. Morgen maar andersom liggen.
Ik? Uit een van die topics op fok waar ze al die Nederlandse volkszangers posten enzo.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:07 schreef Maisnon het volgende:
Smatje () waar had je sowieso die Manita video vandaan toen je em voor het eerst poste
Ja is ook weer zo. Nou goed je hebt in ieder geval voorlopig en definitief, en bij definitief kun je er wel vanuit gaan dat het goed is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik twijfelde toen ik dat ding invulde. Ik had geen jaaropgaaf van mijn stage maar op loonstrook stond ook ingehouden loonbelasting of zo wat je op formulier moest invullen. Dus misschien klopte dat niet
Als ze het gestort hebben sturen ze gewoon een brief dat je het weer moet terugstorten, doen ze niet moeilijk over :/
watquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
Daar gaan Swampert, Exploud, Lairon en Hariyama.
Ja inderdaad. Ik zet het wel eerst apart zodat ik het niet meteen uitgeefquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja is ook weer zo. Nou goed je hebt in ieder geval voorlopig en definitief, en bij definitief kun je er wel vanuit gaan dat het goed is.
Ik ook, even douchen en klaarmaken. Dan mij voltanken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
Maar mensen.. veel plezier vanavondIk ben weg
eyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |