Lekker want dan verbrand je minder snelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:47 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijk weer zeg. Ben straks al een neger voordat ik op vakantie ga man.
Naisquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ben ook al paar keer onder de zonnebank geweest dus verbrand nu sowieso minder snel en word sneller bruin.
¤1440 is lekker bedrag zeg.Ik kreeg ¤450 terug, maar das al bijna op.
Ik ga de 12e dus.quote:
Ik dit jaar bijna niets, maar volgend jaar verdomd veel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
WHIHI ik krijg 1440 van de belasting terug![]()
Ik moet er vanavond meer drinken dan 1.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boh boh boh, ik trok vanmiddag na werk biertje open maar viel stoeptegel mijn maag in :/
Sowieso. Als ik nu vier bier drink lig ik al onder de tafelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boh boh boh, ik trok vanmiddag na werk biertje open maar viel stoeptegel mijn maag in :/
Dat is kankergay, vriend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
Iets met dronken mensen die bellen en van kane, di-rect en bon jovi komen
Bon Jovi is ook enorm tof.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
Iets met dronken mensen die bellen en van kane, di-rect en bon jovi komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |